oj bardzo głupiutki ten pomysł czytelnika, bezpieczeństwo kierowców na pewno się nie poprawi, co najwyżej pogorszy
|
|
Dobry pomysł
|
|
"Ich zdaniem może to prowadzić do stłuczek, jeśli ktoś zignoruje narzucony tor jazdy i pojedzie prosto." Normalnie gieniusze!
|
|
Według urzędników ratusza (czyt. pana Kieliszka) zawsze wszystko jest na opak. Kieliszek ciągle ma przeszkody nie do przebycia. A to się zderzą, a to nie będą w nocy widzieć, a to się spotkają na jednym pasie. To po kiego ten buspas zrobiliście. To jest cała kieliszków polityka, utrudniać, zniechęcać, uważać że my i tylko my. Dobry jest ten prezydent Lublina, ale nie panuje nad Kieliszkiem, albo wierzy tylko jemu. Chłoptaś według mnie jest niedzielnym kierowcą.
|
|
Głupota. Jak ktoś już wjedzie na bus-pas to po prostu z niego zjeżdża. Takie sytuacje są w każdym mieście, gdzie są bus-pasy.
|
|
przez ten j.e.b.a.n.y buspas stoją i samochody i autobusy - kieliszek jak zwykle się popisał
|
|
Najprostsze rozwiązanie, to unikać tego miejsca jak tylko się da.
|
|
Kieliszek to idiota
|
|
Taaa ... Policja negatywnie odniosła się do tego pomysłu, bo przecież lepiej ustawić się tuż za bus-pasem i łoić kierowców, którzy jadąc od Zamościa nie mają pojęcia, że za skrzyżowaniem zaraz zaczyna się bus-pas i siłą rzeczy lądują na nim. I mandat. A tak by nie było... I statystyki poprawione bez zbędnego wysiłku ...
|
|
CHODZI TYLKO O JEDNO. Macie wiezdzac na BUSPAS bo z tego beda mandaty i pieniadze do budrzetu miasta...
|
|
Po co coś zmieniać jak mozna zarobić kupę kasy na mandatach, remont ulicy musi się zwrócić
|
|
Tam jest tyle miejsca, ze spokojnie mozna było zrobic jeden pas a nie zabierac go kierowcom :]
|
|
pomysł jest idiotyczny
|
|
Moim zdaniem autobusy sobie powinny zjeżdżać na ten buspas. Z tego wynika, że buspasem powinna być zatoczka. Czy zatoczka mogłaby pełnić rolę buspasu? Oczywiście, że tak.
|
|
Jeden pas ruchu mniej - korki zamiast do młyna będą do OBI...
|
|
Oczywiście że trzeba tak zrobić. Już dawno proponowałem takie rozwiązanie na łamach Dziennika Wschodniego.Tłumaczenie Pana Kieliszka i podpieranie się analizą zarówno Policji jak i zarzadu Dróg i Mostów jest świetnym wybiegiem by nic nie robić. Wszystkie wymienione instytucje i sluzby nie znaja realiów ruchu drogowego. W szczycie pas dla lewoskrętów z Tysiąclecia w Unii Lubelskiej jest wypelniony po brzegi łącznie z wewnetrznym pasem na rondzie. Z obserwacji wynika, że juz należy wydzielić ten pas tylko dla pojazdów skręcajacych w Unii Lubelskiej lub zawracających w kierunku Wjazdu do Galerii Zamkowej. To wszystko wynika z błedów w ubieglorocznej przebudowie odcinka Al. Tysiąclecia. Niepotrzebnie zlikwidowano zatokę autobusową przed wjazdem na teren dworca autobusowego. Należeło go tylko wydłuzyć do zatoki przy Bazarze i byłoby OK.
|
|
Jedyne wyjście to zlikwidować buspas. Problem zniknie.
|
|
Tak w ogóle to faza zielonego dla buspasu wchodzi za późno, raz miałem sytuację że linia 10 wymusiła mi pierwszeństwo pomijając że w ogóle zaczęła zmieniać pasy przez przejście dla pieszych.
|
|
Jest inna propozycja dla kierowców,poprostu trzeba patrzeć na znaki i co najważniejsze zacząć sie do nich stosować a nie jeździć na pamięć.Wtedy uniknie sie takiej sytuacji że ni stąd ni zowąd znajduje się na BUS pasie.
|
|
Tak w ogóle to faza zielonego dla buspasu wchodzi za późno, raz miałem sytuację że linia 10 wymusiła mi pierwszeństwo pomijając że w ogóle zaczęła zmieniać pasy przez przejście dla pieszych.Nie ma.czegoś takiego jak faza zielonego dla autobusów komunikacji miejskiej,jest specjalny sygnalizator świetlny który pozwala autobusom wcześniej włączyć sie do ruchu drogowego.
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|