Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Al. Tysiąclecia jednak w tunelu? Ratusz wpisał go do planu

Utworzony przez Gość, 15 kwietnia 2015 r. o 10:24 Powrót do artykułu
"Tłumaczą, że w tym czasie jakiś inwestor mógłby uzyskać decyzję o warunkach zabudowy, która nie musiałaby uwzględniać ograniczeń, które na tym terenie wprowadzić ma plan zagospodarowania."   ???   Przecież urzędnicy często latami nie wydają decyzji o warunkach zabudowy argumentując właśnie tym ,że jest opracowywany miejscowy plan  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przeciez po to powstala obwodnica by wyprowadzic ruch tranzytowy z miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech Ci planiści przestaną już gadać tylko niech klepną cokolwiek i zacznie się robota! Prawda jest taka, że co tam nie powstanie będzie i tak o niebo lepsze od całego tego podzamcza z dworcem pks na czele! Nawet zrównanie z ziemią i obsadzenie pola ziemniakami da lepszy efekt od tego co teraz jest! Ludzie, ileż można dyskutować, wszystkim się nie dogodzi więc do roboty a nie kombinujecie i piszecie a pisania waszego końca nie widać! Zróbcie w końcu coś z tym Podzamczem 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Przecież urzędnicy często latami nie wydają decyzji o warunkach zabudowy argumentując właśnie tym ,że jest opracowywany miejscowy plan"
  No ale ci co nie wydają decyzji latami są w pokoju 405 a ci co wydają decyzje są w pokoju 403. ksero siadło, jedyna osoba która zna się na obsłudze maila uciekła na zmywak do Anglii i cała komunikacja między urzędnikami siadła! A za chodzenie z pokoju do pokoju nikt nikomu nie płaci, zresztą starszy nad młodszym inspektor sam nie będzie biegać, ma ważniejsze sprawy na głowie, saper, pasjans itd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tysiąclecia pod ziemie, pod ziemie przystanek zamek i przystanek pks, do tego fajne wejścia pod ziemie, na gorze miejsce na chillout
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak tak czytam to wszystko, to jednego nie mogę pojąć.   Dla tunelu pod zamkiem, czyli takiego który stworzy się sztucznie na płaskim terenie, jest zielone światło, ale dla tunelu pod sowińskiego, który naturalnie wpasował by się w teren i pozwolił rozładować najbardziej problematyczne połączenie czuby-czechów, takiego który jest pomysłem od ponad 20 lat, to wiecznie się słyszy "za drogo, bez sensu, nie ma racji bytu"...   Nic tu się kupy nie trzyma w tym mieście jeżeli chodzi o inwestycje drogowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gdzie ten tunel można wybudować?Co za fasmagorie i fantazje nie do wykonania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taaaaaak , naprawdę pomysł super.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kolejne plany, kolejny tunel.   Zostanie wybudowany zaraz po tym pod sowińskiego :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tiry na obwodnicę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak tak czytam to wszystko, to jednego nie mogę pojąć.   Dla tunelu pod zamkiem, czyli takiego który stworzy się sztucznie na płaskim terenie, jest zielone światło, ale dla tunelu pod sowińskiego, który naturalnie wpasował by się w teren i pozwolił rozładować najbardziej problematyczne połączenie czuby-czechów, takiego który jest pomysłem od ponad 20 lat, to wiecznie się słyszy "za drogo, bez sensu, nie ma racji bytu"...   Nic tu się kupy nie trzyma w tym mieście jeżeli chodzi o inwestycje drogowe.
Święta racja!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widocznie Żuki lubią podziemne życie, tak czy inaczej to jest krecia robota i marnowanie pieniędzy, wybudowali płatną obwodnicę to teraz trzeba wybudować drugą droższa wolną od opłat i to o wiele krótszą zatem raj dla ciężarówek tranzytowych za pieniądze podatników miejskich
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tysiąclecia pod ziemie, pod ziemie przystanek zamek i przystanek pks, do tego fajne wejścia pod ziemie, na gorze miejsce na chillout
tysiąclecia pod ziemie, pod ziemie przystanek zamek i przystanek pks, do tego fajne wejścia pod ziemie, na gorze miejsce na chillout
To jest dobra koncepcja bo ta dzielnica cała niebawem będzie oddana izraelitom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tunel będzie dzielił a teraz co ruchliwa Tysiąclecia nie dzieli? pomysł z tunelem to dobry pomysł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tysiąclecia pod ziemie, pod ziemie przystanek zamek i przystanek pks, do tego fajne wejścia pod ziemie, na gorze miejsce na chillout
tysiąclecia pod ziemie, pod ziemie przystanek zamek i przystanek pks, do tego fajne wejścia pod ziemie, na gorze miejsce na chillout
To jest dobra koncepcja bo ta dzielnica cała niebawem będzie oddana izraelitom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech banda  wyjaśni po co nam dodatkowy pas dla rowerów  przy Paderwskim ,wokół ronda banda  oszustów buduje dodatkową drogę dla rowerów zapraszam prasę i redaktorów . Skrzyżowanie ; Związkowa ,Paderewskiego, CHoiny.GDZIE INNE DROGI . KIEDY BANDA ZACZNIE MYSLEC O LUDZIACH.SIC BANDĘ TRZEBA POZWAĆ DO PRAWDZIWEGO SĄDU-NIE DO SĄDU KOLESI.ONI WSZYSCY KIEDYS BĘDĄ SIę TłumacZYc
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mnie pomysł z zagłębieniem Tysiąclecia na tym odcinku sie podoba. Ale - gdyby tak jeszcze poprowadzić ją POD Lubartowską! Poważnym problemem jednak by była Czechówka.... i chyba ona położy tą koncepcję, bo jakoś rzeki nie chcą płynąc pod górę... W chwili, kiedy zlikwiduje się dworzec PKS w tym miejscu, znaczenie przystanków ZTM (MPK)  przy obecnym PKS i przy Pl. Zamkowym jako dużego węzła przesiadkowego łaczącego komunikację podmiejską z miejską mocno się ograniczy, zatem pewne utrudnienie w dostępie do tych przystanków nie bedzie aż tak uciążliwe, bo znacznie zmniejszy sie przepływ ludzi... bowiem prawda jest taka, że to własnie dworzec PKS w połączeniu z przystankami ZTM (z których to przystanków praktycznie do każdej dzielnicy mozna dojechać komunikacja miejską) generuje tak duży przeplyw ludzi w tych okolicach. Kiedy zabraknie dworca, także i targ stopniowo ulegnie samolikwidacji... bo straci większość klientów. Przykrycie Tysiąclecia płytą betonową stworzy całość z Pl. Zamkowym, całośc łatwiejszą do ujednolicenia, bo w tej chwili to własnie Tysiąclecia dzieli te fragmenty na osobne części o bardzo zróżnicowanym charakterze. Skoro na miejscu obecnego targu i dworca mają powstać także i budynki mieszkalne - schowanie Tysiaclecia jest nawet wskazane. Tak czy inaczej, niestety, samej Tysiąclecia nie da się zamknąć dla ruch tranzytowego - z tym że tu chodzi o tranzyt wewnątrz miejski, połaczenie miedzy dzielnicami miasta - tej trasy nie nie da się, bo nie ma takiej możliwosci - zastąpić. Uwagi o Sowińskiego jak najbardziej na miejscu, tam też konieczne jest schowanie fragmentu Sowińskiego POD Al. Raclawickimi... niekoniecznie w tunelu, może byc głęboki wykop i wiadukt z Al. Racławickmi nad nim. Obawiam sie jednak, że nie obyło by się bez wyburzeń i wykupu gruntów w tym miejscu... Kto jako tako zna Warszawę, ten zapewne jechał nie raz Wawelską i Armii Ludowej, od Dw. Zachodniego w kierunku Mostu Łazienkowskiego (trasa do Lublina) własnie schowanych w części śródmiejskiej w głębokim wykopie. Inwestycja tańsza od tunelu, a równie skuteczna...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech banda  wyjaśni po co nam dodatkowy pas dla rowerów  przy Paderwskim ,wokół ronda banda  oszustów buduje dodatkową drogę dla rowerów zapraszam prasę i redaktorów . Skrzyżowanie ; Związkowa ,Paderewskiego, CHoiny.GDZIE INNE DROGI . KIEDY BANDA ZACZNIE MYSLEC O LUDZIACH.SIC BANDĘ TRZEBA POZWAĆ DO PRAWDZIWEGO SĄDU-NIE DO SĄDU KOLESI.ONI WSZYSCY KIEDYS BĘDĄ SIę TłumacZYc
Ciesz się, że mieszkasz w Lublinie, bo w wielu miastach na Zachodzie swoim rzęchem już byś jeździć nie mógł... Tam już mądrzeją i skąd się da - wypędzają samochody.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...