Taka organizacja ruchu potrwa maksymalnie tydzień. Już w połowie tygodnia wszystkie media ogólnopolskie pokażą korek przed Lublinem zaczynający się jeszcze przed Jastkowem. To nie przejdzie... Ciekawe tylko jak przeszło przez ZDM... Takich korków to miasto jeszcze nie widziało
|
|
Uważacie że przez pokazany na zdjęciu objazd przejedzie Ciężarówka (zwana TIR) z naczepą gdy na sąsiednim pasie będzie samochód - przecież to nierealne. Kto projektował ten łuk na drodze objazdowej.
|
|
Szkoda, że zapomnieli że z Willowej i Nałęczowskiej nie będzie żadnych objazdów żeby rozładować ruch.
|
|
tiry i inne cięższe samochody, rozniosą objazdówkę przy Botaniku w jeden dzień,
chyba wykonawca, nie zauważył ile na dobę ciężkiego sprzętu jeździ al.Warszawską
będą wypadki,ciągłe naprawy objazdu,a koszty poniesiemy my
|
|
Ten łuk faktycznie jest niefortunny. Drogowcy pewnie chcieli/musieli "zabrać" jak najmniejszy teren Ogrodu Botanicznego, jak również mamy tam płynącą Czechówkę, która też wpływa na wygląd tego objazdu. Ale gdy dojdzie do mijania TIRa z TIRem to możliwe, że będziemy mieć identyczną sytuacje jak na starym moście w Puławach. Ale mam nadzieje ze tak nie będzie:)
|
|
Oj będzie się działo - ja już jeżdżę przez Pławy no ale potem ma być lepiej
|
|
Może tak mapę zamieścić? Nie każdy jeżdżący tymi ulicami jest z Lublina i zna ich nazwy.
|
|
Najpierw powinna powstać obwodnica północna, a potem brać się za wiadukt. Światła na rondzie Honorowych bezwzględnie powinny być zmienione uwzględniając jazdę na osi Sikorskiego - Kraśnicka i Racławickie - Kraśnicka a Warszawska - Raławickie i Kraśnicka - Warszawska powinny być skrócone do minimum (15-20 sek)
Powinna być możliwość wjazdu Z warszawskiej do Nałęczowskiej przez Główną. Wydłużyć cykl świateł Ducha - Sikorskiego. Część ruchu Osobowych przenieść na Puławską tworząc tymczasowy skręt z Solidarności przez pas zieleni w Puławską. Umozliwić wjazd z Północnej na Solidarności na przedłużeniu Kosmowskiej i jakoś przez rok byśmy się pomęczyli, a tak kiepsko to widzę
|
|
Już byłoby łatwiej gdyby najpierw zrobili Zelwerowicza i przejazd przed Choinami do ul. Do dysa i dalej na Lubartów
|
|
W porannym szczycie przejazd od strony Warszawy do centrum to będzie co najmniej godzina - remonty remontami, wiadomo kosztem utrudnień, ale to nie znaczy że można o tak sobie sparaliżować ruch w tej części miasta aż na rok - kto to w ogóle zatwierdził, taki plan robót??
|
|
Też się zastanawiałem: jakie jest oficjalne uzasadnienie rozpoczynania budowy wiaduktu oraz trasy dojazdowej do węzła Dąbrowica przed ukończenie obwodnicy?
Bo po jej ukończeniu:
1. Ruch tranzytowy poszedł by na obwodnicę
2. Ruch do północnych i zachodnich części Lublina też poszedł by na obwodnicę
3. Na Warszawskiej zostałby tylko ruch tranzytowy na południe oraz dojazd do południowej części miasta.
Gdyby jeszcze w pierwszej kolejności zrobić łącznik węzła Dąbrowica do Głębokiej lub Monte Cassino (co jest planowane kiedyś) to dodatkowo ruch na południe też by odpadł. Wtedy budowa wiaduktu i przedłużenia Solidarności miała by bardzo małą uciążliwość (o ile wogóle byłaby potrzebna, bo mam wrażenie że przedłużenie Solidarności było planowane tak jakby nie było obwodnicy i cały ruch miał iść przez miasto...)
Może Redakcja zasięgnęła by języka w odpowiedzialnych instytucjach?
|
|
Najtragiczniejsze jest jeszcze to, że w połowie roku ma się przecież zacząć też przebudowa skrzyżowania Solidarności z Sikorskiego. |
|
To proste i to nie jest w dodatku spisek Żydów i cyklistów przeciwko Polakom. Większość funduszy na tę inwestycję pochodzi z UE, które trzeba wykorzystać w określonym czasie. Obwodnica zostanie wybudowana najwcześniej w połowie 2014 roku. Gdyby w połowie 2014 zaczęto budować Solidarności, miasto nie zdążyłoby zmieścić się terminie do którego środki trzeba wykorzystać. Więc najpewniej tych środków wcale nie byłoby. Natomiast jeśli ktoś uważa, że lepiej jest przebudować obecną Warszawską, to niech ten ktoś zajrzy do projektu węzłów na obwodnicy. Miasto musi dostaować infrastrukturę do projektów realizowanych przez GDDKiA. |
|
Czy moze ktos w koncu namaluje na Nałęczowskiej na prawym pasie strzałke prosto ?
Spokojnie można z dwóch pasów jezdzić prosto, dwa razy tyle samochodów przejedzie na cyklu swiateł.
|
|
Jak jeździć panie prazydencie, jak jeździć?
|
|
Jadac od warszawy osobówka( jest ograniczenie tonażu) mozna w Bogucinie skrecic na Niemce i pojechac przez Krasienin i wyjechać albo na Willowej albo na ul Choiny. Duży minus jest taki, że po zimie jest tam pełno dziur:/
|
|
Nike Free 3.0 V2
Nike Free 3.0 V3
Nike Free 3.0 V4
Nike Free 4.0 V2
Nike Free 5.0 V4
Nike Free 7.0
Nike Free 7.0 V2
Nike Free Run
Nike Free Run 2
Nike Free Run 3
Nike Free TR Fit
Nike Free XT
Cheap Nike Free Running Shoes
Nike Free Running Shoes Australia
2013 Nike Free Run Australia
|
|
Jeremy Scott American Flag
Jeremy Scott Bones
Jeremy Scott Camo Wings
Jeremy Scott Clear White Wings
Jeremy Scott Flower Bear
Jeremy Scott Glow In The Dark
Jeremy Scott Gorilla Shoes
Jeremy Scott Hoodie
Jeremy Scott Leopard Shoes
Jeremy Scott License Plate
Jeremy Scott Mickey Mouse
Jeremy Scott Panda Bear
Jeremy Scott Teddy Bear
Jeremy Scott Wings
Jeremy Scott Wings 2.0
JS MEGA Softcell Sandal
|
|
pewnie, mozna i w Zbozową skrecic, potem Slawinkowska i Willową.. tylko juz teraz są tam horrendalne korki.. niech jeszcze dojedzie kilkunastu takich pomysłowych, to korek chyba sięgnie zbożowej ..o_0 |
|
Mogliby chociaż utworzyć jakiś pas dla ruchu autobusów. Miasto niby promuje bycie eko i przesiadkę z auta do autobusu, a teraz dojechanie CZYMKOLWIEK do centrum zajmie dobrą godzinę albo i więcej. Dotarcie autobusem nr 5 z Gajowej na Popiełuszki w okolicach 7-8ranp niejednokrotnie zajmowało mi dobre 40 minut przez aleje solidarności PRZED REMONTEM !
Nie wspomnę już o korkach na willowej również w tych samych godzinach.
To jakaś paranoja jest.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|