Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Taka organizacja ruchu potrwa maksymalnie tydzień. Już w połowie tygodnia wszystkie media ogólnopolskie pokażą korek przed Lublinem zaczynający się jeszcze przed Jastkowem. To nie przejdzie... Ciekawe tylko jak przeszło przez ZDM... Takich korków to miasto jeszcze nie widziało
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uważacie że przez pokazany na zdjęciu objazd przejedzie Ciężarówka (zwana TIR) z naczepą gdy na sąsiednim pasie będzie samochód - przecież to nierealne. Kto projektował ten łuk na drodze objazdowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że zapomnieli że z Willowej i Nałęczowskiej nie będzie żadnych objazdów żeby rozładować ruch.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tiry i inne cięższe samochody, rozniosą objazdówkę przy Botaniku w jeden dzień, chyba wykonawca, nie zauważył ile na dobę ciężkiego sprzętu jeździ al.Warszawską będą wypadki,ciągłe naprawy objazdu,a koszty poniesiemy my
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten łuk faktycznie jest niefortunny. Drogowcy pewnie chcieli/musieli "zabrać" jak najmniejszy teren Ogrodu Botanicznego, jak również mamy tam płynącą Czechówkę, która też wpływa na wygląd tego objazdu. Ale gdy dojdzie do mijania TIRa z TIRem to możliwe, że będziemy mieć identyczną sytuacje jak na starym moście w Puławach. Ale mam nadzieje ze tak nie będzie:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj będzie się działo - ja już jeżdżę przez Pławy no ale potem ma być lepiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może tak mapę zamieścić? Nie każdy jeżdżący tymi ulicami jest z Lublina i zna ich nazwy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw powinna powstać obwodnica północna, a potem brać się za wiadukt. Światła na rondzie Honorowych bezwzględnie powinny być zmienione uwzględniając jazdę na osi Sikorskiego - Kraśnicka i Racławickie - Kraśnicka a Warszawska - Raławickie i Kraśnicka - Warszawska powinny być skrócone do minimum (15-20 sek) Powinna być możliwość wjazdu Z warszawskiej do Nałęczowskiej przez Główną. Wydłużyć cykl świateł Ducha - Sikorskiego. Część ruchu Osobowych przenieść na Puławską tworząc tymczasowy skręt z Solidarności przez pas zieleni w Puławską. Umozliwić wjazd z Północnej na Solidarności na przedłużeniu Kosmowskiej i jakoś przez rok byśmy się pomęczyli, a tak kiepsko to widzę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już byłoby łatwiej gdyby najpierw zrobili Zelwerowicza i przejazd przed Choinami do ul. Do dysa i dalej na Lubartów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W porannym szczycie przejazd od strony Warszawy do centrum to będzie co najmniej godzina - remonty remontami, wiadomo kosztem utrudnień, ale to nie znaczy że można o tak sobie sparaliżować ruch w tej części miasta aż na rok - kto to w ogóle zatwierdził, taki plan robót??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też się zastanawiałem: jakie jest oficjalne uzasadnienie rozpoczynania budowy wiaduktu oraz trasy dojazdowej do węzła Dąbrowica przed ukończenie obwodnicy? Bo po jej ukończeniu: 1. Ruch tranzytowy poszedł by na obwodnicę 2. Ruch do północnych i zachodnich części Lublina też poszedł by na obwodnicę 3. Na Warszawskiej zostałby tylko ruch tranzytowy na południe oraz dojazd do południowej części miasta. Gdyby jeszcze w pierwszej kolejności zrobić łącznik węzła Dąbrowica do Głębokiej lub Monte Cassino (co jest planowane kiedyś) to dodatkowo ruch na południe też by odpadł. Wtedy budowa wiaduktu i przedłużenia Solidarności miała by bardzo małą uciążliwość (o ile wogóle byłaby potrzebna, bo mam wrażenie że przedłużenie Solidarności było planowane tak jakby nie było obwodnicy i cały ruch miał iść przez miasto...) Może Redakcja zasięgnęła by języka w odpowiedzialnych instytucjach?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kawoN napisał:
Też się zastanawiałem: jakie jest oficjalne uzasadnienie rozpoczynania budowy wiaduktu oraz trasy dojazdowej do węzła Dąbrowica przed ukończenie obwodnicy? Bo po jej ukończeniu: 1. Ruch tranzytowy poszedł by na obwodnicę 2. Ruch do północnych i zachodnich części Lublina też poszedł by na obwodnicę 3. Na Warszawskiej zostałby tylko ruch tranzytowy na południe oraz dojazd do południowej części miasta. Gdyby jeszcze w pierwszej kolejności zrobić łącznik węzła Dąbrowica do Głębokiej lub Monte Cassino (co jest planowane kiedyś) to dodatkowo ruch na południe też by odpadł. Wtedy budowa wiaduktu i przedłużenia Solidarności miała by bardzo małą uciążliwość (o ile wogóle byłaby potrzebna, bo mam wrażenie że przedłużenie Solidarności było planowane tak jakby nie było obwodnicy i cały ruch miał iść przez miasto...) Może Redakcja zasięgnęła by języka w odpowiedzialnych instytucjach?
Najtragiczniejsze jest jeszcze to, że w połowie roku ma się przecież zacząć też przebudowa skrzyżowania Solidarności z Sikorskiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kawoN napisał:
Też się zastanawiałem: jakie jest oficjalne uzasadnienie rozpoczynania budowy wiaduktu oraz trasy dojazdowej do węzła Dąbrowica przed ukończenie obwodnicy? Bo po jej ukończeniu: 1. Ruch tranzytowy poszedł by na obwodnicę 2. Ruch do północnych i zachodnich części Lublina też poszedł by na obwodnicę 3. Na Warszawskiej zostałby tylko ruch tranzytowy na południe oraz dojazd do południowej części miasta. Gdyby jeszcze w pierwszej kolejności zrobić łącznik węzła Dąbrowica do Głębokiej lub Monte Cassino (co jest planowane kiedyś) to dodatkowo ruch na południe też by odpadł. Wtedy budowa wiaduktu i przedłużenia Solidarności miała by bardzo małą uciążliwość (o ile wogóle byłaby potrzebna, bo mam wrażenie że przedłużenie Solidarności było planowane tak jakby nie było obwodnicy i cały ruch miał iść przez miasto...) Może Redakcja zasięgnęła by języka w odpowiedzialnych instytucjach?
To proste i to nie jest w dodatku spisek Żydów i cyklistów przeciwko Polakom. Większość funduszy na tę inwestycję pochodzi z UE, które trzeba wykorzystać w określonym czasie. Obwodnica zostanie wybudowana najwcześniej w połowie 2014 roku. Gdyby w połowie 2014 zaczęto budować Solidarności, miasto nie zdążyłoby zmieścić się terminie do którego środki trzeba wykorzystać. Więc najpewniej tych środków wcale nie byłoby. Natomiast jeśli ktoś uważa, że lepiej jest przebudować obecną Warszawską, to niech ten ktoś zajrzy do projektu węzłów na obwodnicy. Miasto musi dostaować infrastrukturę do projektów realizowanych przez GDDKiA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy moze ktos w koncu namaluje na Nałęczowskiej na prawym pasie strzałke prosto ? Spokojnie można z dwóch pasów jezdzić prosto, dwa razy tyle samochodów przejedzie na cyklu swiateł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak jeździć panie prazydencie, jak jeździć?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jadac od warszawy osobówka( jest ograniczenie tonażu) mozna w Bogucinie skrecic na Niemce i pojechac przez Krasienin i wyjechać albo na Willowej albo na ul Choiny. Duży minus jest taki, że po zimie jest tam pełno dziur:/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nike Free 3.0 V2 Nike Free 3.0 V3 Nike Free 3.0 V4 Nike Free 4.0 V2 Nike Free 5.0 V4 Nike Free 7.0 Nike Free 7.0 V2 Nike Free Run Nike Free Run 2 Nike Free Run 3 Nike Free TR Fit Nike Free XT Cheap Nike Free Running Shoes Nike Free Running Shoes Australia 2013 Nike Free Run Australia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeremy Scott American Flag Jeremy Scott Bones Jeremy Scott Camo Wings Jeremy Scott Clear White Wings Jeremy Scott Flower Bear Jeremy Scott Glow In The Dark Jeremy Scott Gorilla Shoes Jeremy Scott Hoodie Jeremy Scott Leopard Shoes Jeremy Scott License Plate Jeremy Scott Mickey Mouse Jeremy Scott Panda Bear Jeremy Scott Teddy Bear Jeremy Scott Wings Jeremy Scott Wings 2.0 JS MEGA Softcell Sandal
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jarek napisał:
Jadac od warszawy osobówka( jest ograniczenie tonażu) mozna w Bogucinie skrecic na Niemce i pojechac przez Krasienin i wyjechać albo na Willowej albo na ul Choiny. Duży minus jest taki, że po zimie jest tam pełno dziur:/
pewnie, mozna i w Zbozową skrecic, potem Slawinkowska i Willową.. tylko juz teraz są tam horrendalne korki.. niech jeszcze dojedzie kilkunastu takich pomysłowych, to korek chyba sięgnie zbożowej ..o_0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mogliby chociaż utworzyć jakiś pas dla ruchu autobusów. Miasto niby promuje bycie eko i przesiadkę z auta do autobusu, a teraz dojechanie CZYMKOLWIEK do centrum zajmie dobrą godzinę albo i więcej. Dotarcie autobusem nr 5 z Gajowej na Popiełuszki w okolicach 7-8ranp niejednokrotnie zajmowało mi dobre 40 minut przez aleje solidarności PRZED REMONTEM ! Nie wspomnę już o korkach na willowej również w tych samych godzinach. To jakaś paranoja jest.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...