Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Autobusy komunikacji miejskiej w Lublinie zmienią trasy

Utworzony przez bea, 18 września 2012 r. o 09:44 Powrót do artykułu
nie zabierajcie 11! to bardzo potrzebna linia!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
11 w centrum rozładowuje tłok z linii nr. 9, a to bardzo obłozona linia, więć dziwię się, że likwidują 11. Po co co 15 minut trójka?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może ten Zarząd Totalnej Miernoty przenieść na Grygową i niech zobaczą że poza zajezdnią autobusową są tam również inne firmy i ludzie też muszą jakoś dojechać ?! Nie udała się przymiarka do zabrania lini 36 to likwidują 11.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co z tego ze dadza 44 jak ta ma bardzo dluga trase i nie da sie szybko dojechac do centrum!!! Co za ludzie, najpierw 21 zabrane, teraz 11. I jak tu mozna jezdzic autobusami, skoro co jakis czas sa zabierane! Nie dosc ze sie trafiaja niemili, krzykliwi kierowcy, to jeszcze nie bedzie czym jezdzic... Szkoda slow, trzeba sie przesiasc na rower/ samochod/ lub po prostu z buta wszedzie chodzic, bo innej mozliwosci nie widac..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ość napisał:
Według projektu ZTM autobusy linii 11 mają jeździć CAŁY rok tak jak obecnie, w wakacje. 152 jeździ równie często... a trasy tych obu linii pokrywają sie na odcinku od Leclerca do Narutowicza. Myślę, że z czasem linia 11 w obecnym kształcie zostanie zlikwidowana... a szkoda, jest bowiem jedyną linią łączącą Kalinowszczyznę z LSM (pomijając 39 jeżdżącą na około przez J. Pawła i 32, które do Leclerka nie dojeżdża) a poprowadzoną (też jak i 32 obecnie) obok Bramy Krakowskiej. Pół biedy, jesli chodzi połączenie z LSM, w końcu jest jeszcze 10 (Kalinowszyzna, Miasteczko Uniwersyteckie, LSM od strony Wileńskiej i dalej) ale posiada jeden DUŻY plus: jedzie przez CAŁĄ Narutowicza i Głęboką (a przy niej wybudowano naprawdę duży kompleks Uniwersytetu Przyrodniczego, lada moment będzie oddany do użytku) i, co ciekawe - jest w tej chwili NAJSZYBSZYM, wbrew pozorom - połączeniem Kalinowszczyzna/1000 Lecia/Brama Krakowska/Narutowicza(Centrum)/LSM. Posiada jeszcze następny plus - jeździ wieczorem o porze, kiedy już praktycznie z LSM (ul Zana i Filaretów) do Śródmieścia, dw. PKS i aż do Mełgiewskiej niczym nie dojedzie... bo reszta kończy już kursowanie sporo wcześniej. Chodzi o ludzi wracajacych z pracy po 22 godzinie. Może teraz, kiedy nastąpiło w Lublinie załamanie gospodarcze, o takich porach mniej ludzi jakby korzystało z komunikacji miejskiej, nie mniej jeszcze sporo ludzi tak późno musi wracać do domów... Tak nawiasem - BARDZO przydałby się DODATKOWY przystanek w okolicach Wyszyńskiego/Zamojska/Bernardyńska dla linii 11 i 32, wręcz narzuca się sam... z Zamojskiej, poza 9 jadącą przez Wileńską - praktycznie nie ma połączenia z Filaretów i Zana.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuje przenieść ztm na teren po byłej odlewni. Zobaczymy co w dwa tygodnie zdziałają
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lina 1 i 3 powinna tak na stałe zostać z takączęstotliwością w soboye jaki w niedziele. Popieram te zmiany!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Anka napisał:
11 w centrum rozładowuje tłok z linii nr. 9, a to bardzo obłozona linia, więć dziwię się, że likwidują 11. Po co co 15 minut trójka?
11 jest linia niopłacalna,bo jezdzi nia głownie meliniarsywo z socjali z grygowej! a przeciez oni biletów i tak nie kasuja! tam kanarów rowniez nie zobaczysz podobnie jak na lubartowskiej od ruskiej w górę! nik nie bedzie dokladal do tego biznesu! wiec nie ma co sie dziwic ze likwiduja 11, słuszna decyzja!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast likwidowac 11 powinna ona jedynie zmienić trasę! Nie prościej by było ominąć Grygową i puscic te linia od zajezdni mpk przez witosa do gospodarczej i dalej tak jak dotychczas! powrót ta sama droga gospodarcza- witosa-zajezdnia mpk! i problem darmowych podwozek przez lumpów by sie skonczył a ludzie prcujacy w kprd i innych firmach tez byliby szczesliw! proponuje aby ztm przemyslal ten temat!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
11 to jest to bardzo dobra linia... jedyna z linii, którą mozna NAJSZYBCIEJ dostać się np z Kalinowszczyzny na LSM, omijająca w sporej części najbardziej zatkane ulice centrum Lublina, choć z łatwym dostępem do tego centrum (rzyst. Narutowicza pl. Wolności)... owszem, stosunkowo mało popularna (a szkoda) - bo mało znana... Tak czy inaczej Głęboka od Narutowicza do Filaretów traci systematycznie połączenia - tym ciekawsza jest taka polityka, że na Głębokiej w najbliższym czasie ma być oddany do użytku duży i nowoczesny kompleks uczelniany UP, znajduje się równiez duży ośrodek Weterynarii. Praktycznie z dzielnic północno-wschodnich Lublina nie będzie bezpośredniego dojazdu na ten odcinek Głębokiej, także osiedla - dużego osiedla - Chrobrego... Polityka ZKM zaczyna być powoli uwidaczniana - jak najwiecej PRZESIADEK... oczywiście stracą na tym spore sumy ci, którzy nie jeżdżą codziennie, bo im po prostu nie opłaci sie kupowanie biletów okresowych - po co kupowac okresowy, jezeli jeździ (bo musi) np 3 razy w tygodniu na danej trasie? To teraz bedzie musiał kupić dwa ( albo cztery bilety, na powrót)... O takiim tworzeniu organizacji ruchu pisałem swego czasu zarówno tu jak i na łamach Kuriera... no cóż, miałem rację. Narzekaliscie na komunikacje miejską w Lublinie bez zaznajomienia się z takową w innych wiekszych miastach, w których już od pewnego czasu nie dostaniesz się z jednej dzielnicy do innej, położonej po drugiej stronie miasta - bez przesiadek? No to teraz powoli, nie za szybko - aby nie wzbudzić za duzo protestów - poznacie to i w Lublinie. Oczywiscie, że bedzie się to uwidaczniało zwiększeniem wydatków na komunikację miejska olbrzymiej części Lublinian... i wielu mieszkańcom PRZESTANIE opłacać się korzystanie z usług MPK, wróca do własnych samochodów. Więc może niech władze miasta przestaną nam mydlic oczu twierdzeniami, że komunikacja miejska ma nam ułatwic porusznie sie po mieście, że jej zadaniem jest zmniejszenie obciażenia indywidualnymi środkami komunikacji itp... a tendencja, żeby MPK i ZTM stały się firmami ZARABIAJACYMI na swoje istnienie niech w końcu zostanie JASNO powiedziana! No jak, odważycie się, władzuchno?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja nie rozumie po co ta 3 co 15 minut!!! W jakim celu? Bo ?szerokie na to stac?! 11 jest linią, która daje najlepszy dostęp dojazdu z Lipniaka na miasto i to bez przesiadek. Dodatkowo jak można bez żadnej konsultacji z mieszkańcami osiedla zabrać im jedyny autobus na Dworzec PKS, Głęboką, a nawet na Grygowej gdzie ludzie też pracują!!! BEZSENSU!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...