Przecież to jakaś kpina. Sama instalacja zwróci się po 20 latach, nie mówiąc o jakimkolwiek efekcie energetycznym.
|
|
Przecież to jakaś kpina. Sama instalacja zwróci się po 20 latach, nie mówiąc o jakimkolwiek efekcie energetycznym.Miś.... Misia oglądałeś ? :D |
|
No to wtedy bilety będą za darmo ??
|
|
Przecież to jakaś kpina. Sama instalacja zwróci się po 20 latach, nie mówiąc o jakimkolwiek efekcie energetycznym.Trzeba poczekać na efekty tego pomysłu, jeśli ma to być na potrzeby jednego miejskiego przewoźnika to taki sobie pomysł na wydanie kasy z UE. Jeśli miało by to być wdrożone na szerszą skalę, np. w całym kraju, to już coś. Jak by jeszcze nasz region na tym coś zyskał.... ale to daleka droga. Mamy w kraju pomysłowych ludzi tylko nie potrafimy na tych pomysłach zarabiać. |
|
Dokładnie, do tego prezesina z MPK się polansuje publicznie, bo widać jakie ma parcie na szkło. Kupią ogniwa od chińczyka i będzie super rewolucja.
A swoja drogą, czy mpk ma prawo wprowadzać tego typu zmiany w pojazdach zakupionych z unijnym dofinansowaniem, które należą do ZTM Lublin. I jak się ma do tego gwarancja producenta pojazdów ?? Czy te ogniwa będą przykręcone do nadwozia (dziury - miejsce przecieków, korozji itp.) czy moze przyklejone taśmą dwustronną ?
|
|
Wendeker co rusz ma jakiś super-wynalazek, którego wizją dzieli się z naszymi prowincjonalnymi mediami :). A media szczytują!
|
|
czy fotele będą podgrzewane w zimie a w lecie wentylowane?
|
|
He he - oszczędność na poziomie 8tys/rok a cena tych "nowoczesnych" solarsów to pewnie kilkadziesiąt tysięcy a i tak zepsują się za 2 lata...
|
|
gdyby zastosowali w tych autobusach wynalazek Nicoli Tesli z 1901 roku o colectowaniu energii z kosmosu to napewno by sie to oplacilo.
|
|
Im nawet tankować za darmo to i tak przyniosa straty to sa urzednicy Jadą na oparach.
|
|
po co komu dodatkowa energia elektryczna w autobusach? Wyświetlacze i lampy są ledowe a ich zasilanie zapewnia alternator ładujący akumulatory-zaś NADMIAR energii elektrycznej jest odprowadzany NA MASE pojazdu. Klimatyzacja działa na zasadzie pompy sprężającej gaz i w niewielkim stopniu potrzebuje energii, zaś ogrzewanie bierze się z nadmiaru ciepła wytwarzanego przez silnik /chłodzenie/.Tego uczyli mnie kiedyś na kursach samochodowych i takie są prawidła budowy aut. Dodatkowe solary produkujące energię elektryczną dociążą autobusy dodatkową wagą urządzeń zaś energia z nich pójdzie na masę czyli para w gwizdek. Biorąc więc pod uwagę koszt zamontowania i wydajność czyli zyski-okaże się że podatnik dołoży do tego kaprysu jajogłowych inżynierów-celebrytów. Może wymyślcie solary dla trolejbusów-wtedy napewno będą korzyści panowie mądralińscy.
|
|
po co komu dodatkowa energia elektryczna w autobusach? Wyświetlacze i lampy są ledowe a ich zasilanie zapewnia alternator ładujący akumulatory-zaś NADMIAR energii elektrycznej jest odprowadzany NA MASE pojazdu. Klimatyzacja działa na zasadzie pompy sprężającej gaz i w niewielkim stopniu potrzebuje energii, zaś ogrzewanie bierze się z nadmiaru ciepła wytwarzanego przez silnik /chłodzenie/.Tego uczyli mnie kiedyś na kursach samochodowych i takie są prawidła budowy aut. Dodatkowe solary produkujące energię elektryczną dociążą autobusy dodatkową wagą urządzeń zaś energia z nich pójdzie na masę czyli para w gwizdek. Biorąc więc pod uwagę koszt zamontowania i wydajność czyli zyski-okaże się że podatnik dołoży do tego kaprysu jajogłowych inżynierów-celebrytów. Może wymyślcie solary dla trolejbusów-wtedy napewno będą korzyści panowie mądralińscy.
|
|
Jak autobusy będą łapać słońce to ja podziekuję... wyobraźnia niektrych ludzi mnie przeraża. A energia elektryczna to tyllko https://plus.google.com/103983166313083765289/
|
|
Ale to durnota ! Facet bajki opowiada a kasa leci.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|