Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Autobusy niskopodłogowe pojadą inaczej

Utworzony przez Arthorious, 23 sierpnia 2009 r. o 19:37 Powrót do artykułu
Według mnie lepiej by zrobili wysyłając Ikarusy tam gdzie są potrzebne, bo co ludziom po niskopodłogowcu skoro będą się kisić w 12m solówce np. na takim 57? Nie dość że mają ludzi w czterech literach bo kupili w przeciągu kilkunastu lat 14 nowych przegubowców licząc z mercedesami które dojadą we Wrześniu to jeszcze wmawiają nam że będzie lepiej bo będą na tych liniach same niskie. Zapraszam panią rzecznik i prezesa MPK oraz ZTM na poranne kursy np. na takie 26, 31 czy 57 do 12m niskopodłogowej puszki z sardynkami, ekhm pasażerami. Ciekawe czy dalej będa sądzić że takie autobusy są nam nie potrzebne oraz czy będą dalej je wysyłać tam gdzie nie trzeba np. 11. Paranoja :/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Arthorious napisał:
Według mnie lepiej by zrobili wysyłając Ikarusy tam gdzie są potrzebne, bo co ludziom po niskopodłogowcu skoro będą się kisić w 12m solówce np. na takim 57? Nie dość że mają ludzi w czterech literach bo kupili w przeciągu kilkunastu lat 14 nowych przegubowców licząc z mercedesami które dojadą we Wrześniu to jeszcze wmawiają nam że będzie lepiej bo będą na tych liniach same niskie. Zapraszam panią rzecznik i prezesa MPK oraz ZTM na poranne kursy np. na takie 26, 31 czy 57 do 12m niskopodłogowej puszki z sardynkami, ekhm pasażerami. Ciekawe czy dalej będa sądzić że takie autobusy są nam nie potrzebne oraz czy będą dalej je wysyłać tam gdzie nie trzeba np. 11. Paranoja :/
oczywiście koment Arthoriousa taki typowo lubelski. najważniejsze skrytykować! uważam, ze nie masz racji - choć faktycznie bywają przepełnione (poranne głównie) kursy o których wspominasz - ale myślę, że można to naprawić zwiększeniem częstotliwości - zdecydowana większość kursów w komunikacji miejskiej w Lublinie odbywa się nienapełnionymi wozami, więc nie ma sensu inwestowanie w duże pojazdy przy ogólnej tendencji zmniejszenia pasażerów w przewozach zbiorowych. Myślę, że te nowe przegubowe mercedesy, jak tylko dotrą do Lublina będą obsługiwały wspomniane kursy. człowieku doceń pozytywne zmiany i ciesz się, że w końcu są.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TO CHYBA KPINA! ikarusy są najpojemniejsze i na takich liniach jak 10 czy 26 to one powinny jeździć a nie jakieś małe 12 metrowa autobusy bo przecież wszystkich neoplanów nie wyślą tylko na te linie. może busiki niskopodłogowe wyślą na te linie. głupota!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zwiększenie częstotliwości? A kto będzie jeździł za kółkiem? Twoja matka? ojciec? babka? może dziadek? Zastanów się co klepiesz. MPK zabiera nam pojemne ikarusy nie kupując nic w zamian długiego. 100 razy bardziej wole głośnego, śmierdzącego spalinami ale za to przewiewnego ikarusa niż ciasnego, śmierdzącego potem od starych ściśniętych ludzi mercedesa. Czas zmienić środek lokomocji po tej wichurze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
optymistka napisał:
oczywiście koment Arthoriousa taki typowo lubelski. najważniejsze skrytykować! uważam, ze nie masz racji - choć faktycznie bywają przepełnione (poranne głównie) kursy o których wspominasz - ale myślę, że można to naprawić zwiększeniem częstotliwości - zdecydowana większość kursów w komunikacji miejskiej w Lublinie odbywa się nienapełnionymi wozami, więc nie ma sensu inwestowanie w duże pojazdy przy ogólnej tendencji zmniejszenia pasażerów w przewozach zbiorowych. Myślę, że te nowe przegubowe mercedesy, jak tylko dotrą do Lublina będą obsługiwały wspomniane kursy. człowieku doceń pozytywne zmiany i ciesz się, że w końcu są.
Twój optymizm szybko się rozwieje coś czuje. Ale ja nie o tym. Po pierwsze częstotliwości nie da się zwiększać w nieskończoność bo w końcu autobusy zaczną jeździć jeden za drugim(doganiając się nawzajem przez korki, światła, czynniki losowe, sprzedaż biletów, itd. ), po drugie jak zostało wspomniane kto ma tymi autobusami jeździć, no i skąd wziąć dodatkowe wozy? Po trzecie po wieloletniej obserwacji(często korzystam z 10 czy 57) uważam że zwiększenie liczby wozów i tak nic nie da zwłaszcza jak wrócą studenci(taka sytuacja miała miejsce na 158 gdzie trolejbusy kursują co 10min a i tak widać brak trolejbusów przegubowych). Uważasz że klepie sobie to tak żeby skrytykować? Gdyby moja krytyka nie miała uzasadnienia to bym nic nie pisał bo to już krytykanctwo. Zresztą poczekajmy do października(wtedy przyjadą studenci) wtedy mam nadzieję będziesz się kisić w solowym niskaczu stojąc w korku i marząc o przegubowcu, zwłaszcza jak będzie gorąco a ciebie będzie mijać taki pojazd(przegubowy) prawie pusty na 11 czy innej nieobleganej linii(zresztą teraz też tak jest często że na 57 solówki a na 11 czy innej 1 przeguby). To puszczanie nispokodłogowców na najbardziej oblegane linie to nic innego jak próba zamydlenia oczu pasażerom bo MPK nie robi nic aby zwiększyć ilość przegubowców w taborze twierdząc jednocześnie że takie autobusy są nie potrzebne(ten kto wpadł na taki pomysł powinien być wożony cały dzień w ścisku 12m solówką), do tego kasując za 12m m.in Mercedesy przegubowe Ikarusy. Jeśli tak ma wyglądać komfort to ja dziękuje. Poza tym jest jeszcze pewne rozporządzenie ministerstwa transportu o max. ilości osób na 1 mkw. sądzisz że solówka na takim 57 spełni te kryteria? No ale dali plebsowi niskopodłogowce to nie ma prawa nikt krzyczeć że coś jest dalej nie tak.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...