Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
cała ta elektronika kupiona ostatnio przez ZTM nie działa jak należy. Przykład to wyświetlacze, które często ulegają awarii albo pokazują autobus który odjechał 1-2 minuty temu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może to dlatego że... kierowcy nie włączają ogrzewania? Jechałam dziś takim.. pięknym nowym.. i kurcze najzimniejszym jakim kiedykolwiek jechałam. Trolejbus linii 160.. Szkoda ze numeru nie zapisałam.. Szyby zamarznięte.. para z ust.. stopy skostniałe.. brawo.. a bilety w górę idą.. aby tak dalej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To tylko urządzenia - rzecz martwa. Mróz robi swoje. Powiem tak, jak ktoś do mnie przyjeżdża z innego miasta ze znajomych to czego jak czego ale zbiorkomu się w Lublinie nie wstydzę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to zapraszam do kierowcy :) z chęcią sprzedam :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może to dlatego że... kierowcy nie włączają ogrzewania? Jechałam dziś takim.. pięknym nowym.. i kurcze najzimniejszym jakim kiedykolwiek jechałam. Trolejbus linii 160.. Szkoda ze numeru nie zapisałam.. Szyby zamarznięte.. para z ust.. stopy skostniałe.. brawo.. a bilety w górę idą.. aby tak dalej
Dwadzieścia lat temu żeby widzieć ulice z autobusu trzeba było kółeczko sobie wychuchać albo szybe zeskrobać a na podłodze stało sie w posniegowym błocie. Czy kiedyś inni ludzie byli czy juz zapomnieli jaki mamy klimat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dwadzieścia lat temu żeby widzieć ulice z autobusu trzeba było kółeczko sobie wychuchać albo szybe zeskrobać a na podłodze stało sie w posniegowym błocie. Czy kiedyś inni ludzie byli czy juz zapomnieli jaki mamy klimat.
Nie zapomnieli, ale mamy 2016 rok i znacznie rozwiniętą technologię niż te twoje 20 lat temu. Tutaj wymiana praktycznie wszystkich autobusów na nowe, 2 silniki elektryczne, wi-fi, a nie ma na ogrzewanie? Tym bardziej, że niedługo podwyżka biletów?   Po to wszystko się rozwija, aby ludziom lepiej się żyło, a nie z "przymusu".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego udowodnić. I dlatego teraz za każdym razem nagrywam takie "spotkania".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak mróz unieruchomi autobus i nie przyjedzie na czas , to ZTM każe przewożnika !!! Dobrze że biletomaty nie należą do przewożnika , bo ZTM zaraz by miał powód do ukarania i wydania decyzji do natychmiastowej naprawy . Tak się składa że owe ustrojstwa należą do ZTM . A więc jakie konsekwencje poniesie (córka Ratusza ) ZTM za nerwy , stres , strachliwe i wstydliwe jakie ponoszą pasażerowie ? Kto jest odpowiedzialny za zakup takiego bubla ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumie problemu biletów a nie można kupić sobie na zapas np 3ch biletów i trzymać je w portfelu przecież to nie ciężar którego nie da się nosić jak się nie ma za grosz rozumu to zawsze bilet kupuje się w ostatniej chwili a jadąc komunikacja i przyglądając się ręce opadają ze aż typu ludzi jest takich a awantury pasażerowie roobia o wszystko tak jak jednym razem babka chciala 5 biletów od kierowcy ulgowych i krzyczała na cały pojazd ze kierowca ja chce oszukać bo za 5biletów wola 8zł jak bilety są po 1.4 i to jest 7zł i pomimo tłumaczeń ze u kierowcy są droższe nie dało żadnego rezultatu to do kwestii tej Pani co twierdzi że kierowcy chamscy są to się dziwić nie można ze to też powodują pasażerowie swoją głupotą bo jak można z taką osobą dojść do porozumienia jak są nierozumni a pozniej to kierowca cham
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ponownie pojawia się okazja, żeby zwrócić uwagę na zachowanie kierowców. Ludzie, za każdym razem jak jesteście zmuszeni do kontaktu z kierowcą,uruchamiajcie kamerkę w telefonie. Ogromna część kierowców to ostatnie buraki i chamy. Często odmawiają sprzedazy biletu (mimo braku kiosku lub biletomatu), są opryskliwi, wulgarni. Jeden nawet chciał mnie wyrzucić z autobusu, żebym się przeszła do kiosku i kupiła, mimo że bilety mial na wierzchu!!!! Napisałam na niego skargę i dostałam odpowiedź, że w autobusie nie było kamery i nie da się niczego udowodnić. I dlatego teraz za każdym razem nagrywam takie "spotkania".
Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widziałem to i zapamiętałem cię po charakterystycznej kicie która wystawała ci z tyłu płaszcza . Tylko że wtedy co chciałaś kupić bilet , to zawracałaś 4 litery kierowcy podczs kiedy on prowadził autobus i nie miał prawa ci sprzedać biletu , tylko podczas postoju na przystanku .
  Raczej nie, bo mówię o sytuacji, która wydarzyła sie ponad rok temu i była wczesna ciepła jesień, żadnych ogonów ;) a koleś nie chciał mi sprzedać biletu NA PRZYSTANKU pod Saskim (wsiadłam na litewskim, tam nie ma gdzie kupić, a podeszlam na przystanek równo z autobusem).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak mróz unieruchomi autobus i nie przyjedzie na czas , to ZTM każe przewożnika !!! Dobrze że biletomaty nie należą do przewożnika , bo ZTM zaraz by miał powód do ukarania i wydania decyzji do natychmiastowej naprawy . Tak się składa że owe ustrojstwa należą do ZTM . A więc jakie konsekwencje poniesie (córka Ratusza ) ZTM za nerwy , stres , strachliwe i wstydliwe jakie ponoszą pasażerowie ? Kto jest odpowiedzialny za zakup takiego bubla ?
  Jak i większość autobusów (73 autosany i 27 mercedesów przegubowych) i trolejbusów (28 bogdanów, 12szt przegubowych trollin i 20 krótkich trollin) jakimi codziennie MPK wozi pasażerów nie należy do MPK a do ZTM. Jednak za utrzymanie ich w sprawności odpowiada dzierżawca - czyli MPK. A żeby było śmieszniej, tylko w 50 pojazdach należących do MPK są biletomaty (20 krótkich mercedesów, 10 długich mercedesach i 20 najstarszych trollinach)... a no i chyba tym autobusie elektrycznym co jeździ na zdędnej nikomu niepotrzebnej poza MPK trasie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciepło to jest albo gdy w środku tłum ludzi albo jak kierowca łaskawie ogrzewanei włączy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
był problem z tymi biletomatami zanim zaczęły się mrozy!!! mi przy temperaturze na zewnątrz +10 stopni nie wydał biletu!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedyś biletomatów  nie było i wszystko grało. A teraz wielkie halo...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...