Brawo za buspasy. Korzystają na nich wszyscy. Nawet kierowcy (choć nie zdają sobie z tego sprawy).
|
|
nie rozumiem idei buspasów, za małe korki??
|
|
w końcu
|
|
brak buspasów nie sprawi że nagle na drogi wyjeżdżać będzie mniej samochodów tak więc dobrze że powstają
|
|
Autobusy komunikacji miejskiej powinny być uprzywilejowane na każdej ulicy w mieście. Brawa dla prezydenta za kolejne buspasy, wymianę taboru i wszystkie inne zmiany które zachęcają do przesiadki z auta do autobusu.
|
|
Miastu brakuje jednego dużego tunelu oraz serii przejść podziemnych.
|
|
Brawo, a jednak da się wyznaczyć buspas na obecnej jezdni bez konieczności zamieniania centrum w 4-pasmową autostradę.
|
|
Przystanki powinny być w miejscu aktualnych staganów (tych wzdłuż dworca pks). Może by podzamcze jakoś wyglądało.
|
|
W kwestii al. Racławickich nie ustępować krzykaczom. Na wieś się wyprowadzić jak przeszkadza lewoskręt na skrzyżowaniu. Na wsi nie ma nie tylko lewoskrętów ale i często zatoki przystankowej, chodnika i tego typu fanaberii. Na pewno będą państwo zadowoleni.
|
|
Krok w dobrym kierunku - jeszcze tylko usunac strragany sprzed dworca i nawet nie trzeba planow zagospodarowania tworzyc (i tracic kasy)
|
|
Przecież jest dosyć miejsca na czwarty pas na jezdni północnej (od strony PKS), tak jak to opisywano w poprzednim artykule na ten temat. Jeżeli buspasem zostanie jeden z trzech istniejących aktualnie pasów to korki się powiększą.
|
|
ŻUK MYŚLI, ŻE JAK NAROBI BUSPASÓW ZABIERAJĄC PASY DLA WSZYSTKICH TO WSZYSCY LUDZIE NAGLE PRZESIĄDĄ SIĘ W MPK, KTÓRE I TAK JEST BARDZO DROGIE. IDIOTYCZNE MYŚLENIE. ŻUK NAROBI ALE WIĘCEJ KORKÓW W MIEŚCIE.
|
|
Bardzo dobra decyzja Prezydenta w sprawie wyznaczenia buspasów ale też zachowania obecnego przekroju jezdni. W obecnym momencie, na chwilę przed udostępnieniem pełnej obwodnicy miasta, jest to optymalny kompromis pomiędzy komunikacją zbiorową a indywidualną, cieszy też połączenie przystanków które wreszcie doczekało się realizacji. Proszę jeszcze tylko zadbać by nawierzchnia chodników była bezfazowa bo walizek przetacza się po niej sporo.
|
|
bardzo mądre posunięcie z buspasami, popieram
szkoda, ze nie wyznaczono ich w momencie otwarcia obwodnicy
ale jak to mówią, lepiej późno niź wcale
|
|
Oj to nie będzie tunelu? odkrytej Czechówki.deptaka.
|
|
Pomysł zacny, pochwalam, ale dlaczego bus pasy kosztem pasa dla samochodów - zeby zakorkowac bardziej miasto ?! nonsens. tam jest tyle miejsca ze buspasy mozna dobudowac, tym bardziej że cały ten smietnik pod zamkiem ma byc przebudowany.
zreeszta o czym my tu mówimy, dopiero wpieprzyli pieniade w konkurs gdzie zakładano tunel pod al tysiaclecia -jesli tam ma byc to po co przebudowywac ad hoc, strata pieniedzy. Ale no tak, przeciez to nie są ich pieniądze, wieć można wywalić je w błoto.
Jeśli natomiast ma być to docelowe rozwiazanie to urzednicy powinni poniesc konsekwencje za wywalenie pieniedzy na konkurs przebudowy, ktory i tak nie został zrealizowany - niegospodarnosc i do prokuratury!
|
|
Ale po co. Przecież przekrój ruchu teraz tam wygląda tak, że prawym pasem jeżdżą głownie autobusy, ludzie którzy chcą kogoś zabrać albo wysadzić na przystanku i nauki jazdy, Środkowym cisną tiry i osobówki, a lewym głównie osbówki. Więc wciskanie tam 4 pasów i robienie w tym miejscu autostrady (przypinam, że obwodnica mam miejscami max. 3 pasy) jest bez sensu. To jest środek miasta.
|
|
To powstaną mini pasy.
|
|
"dlaczego bus pasy kosztem pasa dla samochodów - zeby zakorkowac bardziej miasto ?"
Korki nie tworzą się przez bus pasy, ale przez zbyt dużą ilość samochodów. Usprawnienie komunikacji zbiorowej to szansa, że ludzie mniej będą jeździć samochodami. Poza tym transport zbiorowy przewozi znacznie więcej ludzi niż samochody, więc należy mu się duże uprzywilejowanie.
|
|
Jak faktycznie będzie ten bus pas to korki będą ogromne :]
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|