Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
szkoda, że nadal tak mało się robi w kierunku poprawy jakości komunikacji miejskiej - jeszcze większego jej uprzywilejowania, nowej efektywniejszej siatki połączeń, ogarnięcia i postawienia do pionu MPK i ZTM (powodzenia tym co chociaż raz próbowali napisać i wysłać skargę na...), porządku z bezdomnymi zatruwającymi innymi skutecznie przyjemność podróżowania, niedziałającej klimatyzacji w lecie w większości pojazdów, które są w nią wyposażone.   Niby bilety dalej w atrakcyjnych cenach, niby przybyło dużo nowoczesnego taboru - ale śmierdzący szrot również idzie na trasie spotkać, sporo zmian na lepsze jednak nadal pozostaje duży niedosyt i niewykorzystany w pełni potencjał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobrze,że są wybory.Tyle spraw się załatwi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bedac studentem pare lat temu dymalem dzien w dzien ikarusami i jelczami widzac dzisiejszy tabor dzisiejsze przystanki ktore powstawaly z trudem. biletomaty mozna stwierdzic ze lublin zrobil ogromny skok do przodu jesli chodzi o komunikacje i w tym temacie nie ma sie do czego przyczepic...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
polska język trudna język
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zdecydowanie dobra wiadomość, jednocześnie skoro korzystających jest tak dużo i liczba systematycznie rośnie, pora na odważne kroki w kierunku uprzywilejowania zbiorkomu - pasy dla autobusów na ulicach dojazdowych do centrum, Krakowskie Przedmieście tylko dla komunikacji zbiorowej, taxi i mieszkańców kamienic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szkoda, że nadal tak mało się robi w kierunku poprawy jakości komunikacji miejskiej - jeszcze większego jej uprzywilejowania, nowej efektywniejszej siatki połączeń, ogarnięcia i postawienia do pionu MPK i ZTM (powodzenia tym co chociaż raz próbowali napisać i wysłać skargę na...), porządku z bezdomnymi zatruwającymi innymi skutecznie przyjemność podróżowania, niedziałającej klimatyzacji w lecie w większości pojazdów, które są w nią wyposażone.   Niby bilety dalej w atrakcyjnych cenach, niby przybyło dużo nowoczesnego taboru - ale śmierdzący szrot również idzie na trasie spotkać, sporo zmian na lepsze jednak nadal pozostaje duży niedosyt i niewykorzystany w pełni potencjał.
  ale i tak jest gigantyczny postęp, porównaj to co się działo w MPK za Żuka z tym co się działo za Pruszkowskiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cóż za przedwyborcza wybiórczość.   Zabrakło informacji o ilości pasażerów i sprzedanych biletach w pierwszym półroczu bieżącego roku oraz rentowności ZTM i MPK w takim samym ogólnopolskim rankingu jak ten o kosztach przejazdów.   Zabrakło również informacji, że w ubiegłym roku miejski przewoźnik dostał z pieniędzy publicznych 10,5 miliona złotych pod tytułem "wkład pieniężny"...   O gigantycznym deficycie budżetowym ZTM również ani słowa - tak w roku ubiegłym jak i dzisiaj.   Wcześniej czy później wylezie, a wtedy p. redaktorze będzie wstyd - albo i nie będzie, bo nigdy nie przeczytałem słowa przepraszam za to o czym nie pisał Dziennik Wschodni w latach 80 ubiegłego wieku, za które ostatnią transzę spłaty długów uregulowano dopiero po 30 latach...   .  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...