Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Billboard promujący Lublin narysują urzędnicy

Utworzony przez Czytelnik, 21 lutego 2008 r. o 06:10 Powrót do artykułu
Czy to czasem nie wy pisaliscie o malej skutecznosci reklam bilbordowych? Rozumiem, ze to co robi BPM zwiazane jest z zakresem obowiazkow a nie dodatkowym wynagrodzeniem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wygrana MAIK-a nie dziwi mnie, bo od lat wspiera każdą kampanię wyborczą platfusów albo osoby wspierane przez nich. Dziwne, że niektóre Billboardy w czasie kampanii wyborczej kosztowały platfusów 200 zł a dla innych partii 1600 zł. Teraz genialny spin doctor Krzysio musi spłacić dług u kolegów! PS. A co do Pana Krawczyka, to może był sumiennym pracownikiem biura PaliGŁUPA i potrafił znaleźć zgubiony w Niemczech bagaż swojego pryncypała, ale facet nie ma bladego pojęcia o promocji, bo zamówić billboardy i ulotki to każdy potrafi a do tego rozdawać materiały reklamowe Lublina z wizerunkiem byłego prezydenta rok POwyborach to tylko wybitny fachowiec.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hmmmmm, znowu nagonki są w prasie jak wtedy gdy zblizały sie przedterminowe wybory.... tylko nie wiem kto teraz tym wszystkim steruje- komu to naciśnięto na odcisk- pewnie jakaś agencja która nie dostaje zleceń a wcześniej dostawała, albo jakieś inne rozgrywki partyjne. Zajmijcie sie sprawami ważnymi dla Lublina- ale bez subiektywnego osądu... prawdziwemu dziennikarzowi to nie przystoi, no chyba że pseudo....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp. Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już się boję - wystarczy spojrzeć na stronę www Urzędu i żyć się odechciewa. Bida w ciemnych kolorach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przypomina się kabaret z lat 80. "Dyrekcja Cyrku w Budowie". Urzędasy biorą się za reklamę miasta. Niczego innego nie potrafią, a to potrafią? Nie potrafią ściągnąć do miasta kapitału, doprowadzić do budowy obwodnicy i zjazdów, przenieść dworca, doprowadzić do remontu wyjątkowej w Europie Starówki, budowy Aquaparku i tysiąca innych rzeczy obiecywanych od lat. A teraz okazuje się, że ci kompetentni ludzie będą robić reklamę temu miastu, w którym niczego nie potrafią zdziałać. Pytanie za pięć złotych: kto zgarnie kasę za tę reklamę, kasę, która miała pójść dla specjalistycznej firmy? Dla jasności: nie jestem zwolennikiem reklamowania czegoś, czego nie ma. Kampanię promującą Lublin trzeba zacząć od ZROBIENIA CZEGOŚ KONKRETNEGO w tym pięknym, lecz smutnym mieście. A nie od reklamy. Niech ratusz zabierze swoje brudne łapy od ludzkiej inicjatywy, da pole do działania ludziom przedsiębiorczym i nie tłumi konkurencji. Niech ratusz zadba o jedno: o wyprostowanie stanu własności terenów miejskich i doprowadzi do skutku zaplanowane od lat inwestycje dla miasta. To już będzie dużo i mieszkańcy to docenią. IM MNIEJ URZĘDNIKÓW MACZA PALCE W ŻYCIE MIASTA, TYM LEPIEJ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widocznie urzędnicy tak wierzą w powodzenie tej akcji, że chcą ją zrobić najtaniej jak tylko można ;-) Szkoda pieniędzy na walkę z wiatrakami. Wiadomo, że kilkoma billboardami ludzi do studiowania w Lublinie sie nie zachęci. A co absolwenci studiów maja robić po ich zakończeniu ? Czekają na nich tysiące miejsc pracy w Lublinie ? Mądre inwestycje są potrzebne, a nie głupawe billboardy !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
inny napisał:
DO Muriny: Sorry ty jesteś z PSI-u bo gadasz jak oni, spisek, działanie złowrogich sił, komuś zależy itp. Nawet głupek zauważył że na billboardach MAIK-a w kampanii wyborczej widniały mordki platfusów i wszystkie billboardy były zajęte dla nich już 6 miesięcy przed wyborami.
Zwyczajnie- wczoraj w prasie był artykuł ze miasto nie chce zaplacic za podobno wspaniały warty miliony scenariusz promujacy Lublin poprzez Bide i inne czarownice- a trudno nie zauważać stronniczości dziennikarzy jeżeli o to chodzi- gdzie etyka dziennikarska? Ja ani z pisu ani z po- z lublina zwyczajnie a wkurza mnie takie podejście do sprawy. Zwyczajnie- dziennikarze są czasem jak opozycja- tak źle i tak niedobrze. NIe myli sie tylko ten kto nikt nie robi! pzdr
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy tu przyjechalem dowiedzialem sie, co to znaczy "Polska B"... Beton i ziomkostwo. Bardzo czesto w zwiazku z tym - totalna niekompetencja. Przetarg na rozwieszanie billbordow w poludniowo-wschodniej Polsce wygrywa lokalna firemka, ktorej jakosc wykonania prac mozna podziwiac w Lublinie... Urzednicy, ktorzy probuja zrehabilitowac sie po nieudanym wprowadzeniu logo Lublina... Nawet czesto dziennikarstwo jest tu na poziomie "B"... Lublinianie, nie czarujcie sie. Bez inwestorow i inwestycji, a przede wszystkim madrej polityki samorzadowej grozi wam juz tylko, ze wjezdzajac do miasta, muzeum wsi lubelskiej zacznie sie na Slawinku a skonczy za Majdankiem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...