A kiedy zrobicie porządek z Łęczyńską???
|
|
Ileż razy można powtarzać że remont Łęczyńskiej jest przesunięty w czasie ze względu na remont tunelu na Kunickiego? Czy to jest aż tak ciężko zrozumieć?
|
|
Oto 4 najgorsze województwa wg GUS
Względny (procentowy) wzrost liczby bezrobotnych w listopadzie 2012 roku odnotowano we wszystkich województwach, przy czym najsilniejszy w województwach:
- lubelskim - o 4,3 proc. (o 5,2 tys. osó ;
- wielkopolskim - o 4,0 proc. (o 5,4 tys. osó ;
- małopolskim - o 3,8 proc. (o 5,7 tys. osó ;
- dolnośląskim - o 3,7 proc. (o 5,5 tys. osób
|
|
4 najgorsze województwa
Liczba bezrobotnych w końcu listopada 2012 roku wyniosła 2 059,0 tys. osób (na podstawie meldunków nadesłanych przez wojewódzkie urzędy pracy) i w porównaniu do końca października 2012 roku wzrosła o 64,1 tys. osób (o 3,2 proc.).
W analogicznym miesiącu ub. roku odnotowano również wzrost liczby bezrobotnych, który wyniósł 2,5 proc. (tj. 47,4 tys. osó , był więc nieco słabszy. Należy jednak pamiętać, że niższy był wówczas także poziom bezrobocia.
Ponieważ w okresie zimowym następuje wygaszanie prac sezonowych w wielu branżach, MPiPS przygotowuje interwencję na rynku pracy polegającą na szybkim uruchomieniu środków do urzędów pracy na aktywną pomoc bezrobotnym. Nastąpi to od 1-go stycznia 2013 roku.
Względny (procentowy) wzrost liczby bezrobotnych w listopadzie 2012 roku odnotowano we wszystkich województwach, przy czym najsilniejszy w województwach:
- lubelskim - o 4,3 proc. (o 5,2 tys. osó ;
- wielkopolskim - o 4,0 proc. (o 5,4 tys. osó ;
- małopolskim - o 3,8 proc. (o 5,7 tys. osó ;
- dolnośląskim - o 3,7 proc. (o 5,5 tys. osó .
Z sygnałów otrzymanych z urzędów pracy wynika, że wzrost liczby bezrobotnych w miesiącu listopadzie br. wynikał w głównej mierze z rejestracji osób:
- powracających do bezrobocia po zakończeniu umów na czas określony;
- po zakończeniu prac sezonowych (m.in. w turystyce, budownictwie, ogrodnictwie, leśnictwie);
- po zakończeniu aktywnych form - powroty do ewidencji co roku nasilają się począwszy od miesiąca października.
|
|
Pan prezydent zapomniał o swojej odpowiedzi na czacie, w ktorej podał, że ta ulica ulica będzie robiona na całej długości, pewnie nikt ważny tu nie mieszka i jezdzijcie sobie po dziurach i płytach z drugiej wojny swiatowej. Po co stadion do ktorego trzeba bedzie doplacac grube pieniadze, a mieszkancy a co tam z nimi są tylko po to żeby płacić na Pana Żuka i jego co najmniej dziwne pomysły.
|
|
Pan prezydent zapomniał o swojej odpowiedzi na czacie, w ktorej podał, że ta ulica ulica będzie robiona na całej długości, pewnie nikt ważny tu nie mieszka i jezdzijcie sobie po dziurach i płytach z drugiej wojny swiatowej. Po co stadion do ktorego trzeba bedzie doplacac grube pieniadze, a mieszkancy a co tam z nimi są tylko po to żeby płacić na Pana Żuka i jego co najmniej dziwne pomysły.
|
|
a co z trześniowską i jej bocznymi ulicami blizej torow? to po prostu skandal żeby tak wyglądały ulice w dużym mieście wojewódzkim.
|
|
Tak ciężko. Co ma piernik do wiatraka. Gdzie Łęczyńska a gzie Kunickiego. Wolskiej remontować nie trzeba, więc o co tu chodzi Panie mądry? |
|
Piotr, chodzi o ulicę Trzesniowską w Lublinie, o której Żuk zapomina, a na czacie obiecał, że będzie na całej długości. Kiedy kanalizacja, kiedy oświetlenie, kiedy nawierzchnia na Trześniowskiej, mieszkańcy tej ulicy są po to, żeby płacić podatki Żukowi z których będzie utrzymywał stadion i dopłacał do ulic ale w Świdniku
|
|
głupi jestes jak but
|
|
Piotr po co stadion to ja się pytam po co te wszystkie remonty szkół ulic no i wogule pięnodze rozdać ludziom i będze git a miasto niech sie cofa do 18 wieku naprawde jesteś postepowy
|
|
A co z przedłużeniem Krańcowej. Czy któryś z lubelskich posłów wystąpił z interpelacją do ministra obrony narodowej w sprawie przeciągających się rozmów w sprawie przekazania przez wojsko terenu zarezerwowanego już kilka lat temu pod tą inwestycję. Co nowy dowódca jednostki to nowe żądania i tak w koło Macieju.
|
|
To nie jest prawda !!!! Remont ul Łęczyńskiej oprotestowali rowerzyści. Chcą żeby wybudować (w jezdni) pasy rowerowe. A żeby to zrobić, to trzeba poszerzyć jezdnię, czyli wyburzyć budynki mieszkalne i dać ludziom nowe mieszkania. Miasto nie ma pieniędzy na to, żeby wydać miliony bo rowerzysta chce jeździć po pasie rowerowym. I tak remont "padł". |
|
A ja mieszkam na Głównej bez kanalizacji, oświetlenia, chodnika i ze studnia głębinowa ponieważ nie mozna się podpiąc do wodociągu w którym jest za niskie ciśnienie. Czy ta ulica przestanie być Główna jedynie z nazwy?
|
|
No i dlaczego Pan mieszkaniec kłamie? Opóźnienie remontu ul. Łęczyńskiej to "zasługa" pracowników Zarządu Dróg i Mostów (pion Inwestycji pod dyr. Kawą), którzy przez całe miesiące próbowali zrobić wszystko by zaprojektowano drogę niezgodnie z obowiązującym prawem. A rowerzyści po prostu do tego nie dopuścili. Po pierwsze pasy rowerowe były wpisane w SIWZ przetargu. Po drugie "śmieszka rowerowa" którą projektant z Warszawy wykonał pod dyktando ZDiM była dla rowerzystów niebezpieczna i sprzeczna z zapisami Standardów Rowerowych. Poza tym biegła tylko po jednej stronie (na zmianę) tak, że wiele relacji bocznych było z niej niedostępnych, przez co rowerzyści zgodnie z prawem mogliby na niektórych odcinkach zupełnie legalnie jechać po ulicy mając gdzieś obok bubla rowerowego. Po trzecie wykonanie pasów rowerowych NIE WYMAGA ŻADNYCH WYBURZEŃ, proszę w tej sprawie nie kierować się kłamstwami z ZDiM i niewiedzą Rady Dzielnicy. Na spotkaniu z projektantem została uzgodniona wersja która umożliwia wykonanie obustronnych pasów prawie na całej długości w istniejącej linii zabudowy, jedynie z niewielkimi poszerzeniami drogi. Po czwarte istnieje od ponad roku dokument "Polityka Rowerowa Miasta Lublin" (przyjęta na sesji RM X/2011), która zakłada promocję i wzrost udziału ruchu rowerowego w skali miasta. Po piąte jest niepojęte, by mieszkańcy ul. Łęczyńskiej woleli by ich ulica była drogą tranzytową (dojazd do Lotniska jak to pan dyr ZDiM w gazecie głosił, haha, szkoda że nie od razu na Księżyc), zamiast lokalną z tranzytem wyrzuconym na Unii Lubelskiej i Witosa. Większy ruch rowerowy to mniej hałasu i spalin, co chyba jest oczywiste, ale nie dla tych którzy wolą zrobić wszystko by ruch rowerowy z ul. Łęczyńskiej został wyrzucony. Po szóste rowerzysta ma takie samo prawo do bezpiecznego poruszania się po mieście jak kierowca. Twierdzenie że rowerzyści nie płacą podatków w paliwie na drogi i nie mają prawa się domagać tras rowerowych to patologia i utrwalanie niewiedzy. Opłaty paliwowe idą do budżetu centralnego a nie budżetu samorządu, natomiast paliwo rowerzystów czyli codziennie pożywienie, jest bardzo często kupowane w sklepach które płacą potem podatki w Lublinie. Po siódme - mniej emocji, więcej faktów, mniej samochodu, więcej roweru, a życie stanie się przyjemniejsze. Pozdrawiam |
|
trasa roweorwa wyłącznie powinna być na chodnikach
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|