Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Buspasy w Lublinie: Z drogi śledzie, autobus jedzie

Utworzony przez Adam, 12 lipca 2013 r. o 05:33 Powrót do artykułu
A może wprowadzić całkowity zakaz poruszania się pojazdow w Lublinie i sprawa będzie załatwiona , kto tworzy buspasy na tak wąskich ulicach ludzie trochę zdrowego rozsądku 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tak będę po nich jeździł samochodem. W lublinie nie ma miejsca na bus pasy.. nie mam zamiaru stosować się do idiotycznych przepisów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli nie będzie mozna skręcać w lewo w Głowackiego to po co tam światła.   Przenieść je koło Uniwersytetu Medycznego i już
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krew mnie zalewa jak czytam o komunikacyjnych pomysłach Żuka ,zmiany które proponuje są idiotyczne zamykają normalny dojazd do domów i zmniejszą płynność przejazdu. Jeżeli Prezydent każdego dnia jeździ tylko do Swidnika to nie ma bladego pojęcia co dzieje się na Al .Raclawickich. Czekamy na obiecany tunel ,no chyba ze kasa zostanie wydana na kolejny pomnik -stadion ... Dobrej zabawy Panie Prezydencie ale za swje pieniądze .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
debile sparalizują miasto!!! 1. ulice Lublina są za wąskie na tworzenie buspasów 2. obecny ruch samochodów już jest koszmarny i ciężko się poruszać 3. komunikacja miejska zyska na omawianym odcinku minutę a wszyscy kierujący stracą kilkanaście minut w korkach 4. buractwo i tak nie będzie się stosować do zakazu jazdy buspasem 5. ruch komunikacyjny jest zbyt mały aby się bawić w zabiegi dla metropolii
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam jeżeli już mają być buspasy to niech ktoś pomyśli żeby taksówki mogły sie po nich poruszać tak jak jest to zrobione w cywilizowanych krajach i innych miastach w Polsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie narzekajcie na Żuka. Jak wygra PiS i wprowadzi swoich to ulice będą miały tylko dwa pasy: buspas i "pielgrzymko-procesjo-manifestacjopas" przeznaczony wyłącznie do użytku zorganizowanych grup wyznawców pislamizmu i religii smoleńskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  Krew mnie zalewa jak czytam o komunikacyjnych pomysłach Żuka ,zmiany które proponuje są idiotyczne zamykają normalny dojazd do domów i zmniejszą płynność przejazdu.  
Nie.Przecież będziesz miał normalny dojazd do domu komunikacją.
1. ulice Lublina są za wąskie na tworzenie buspasów 2. obecny ruch samochodów już jest koszmarny i ciężko się poruszać 3. komunikacja miejska zyska na omawianym odcinku minutę a wszyscy kierujący stracą kilkanaście minut w korkach 4. buractwo i tak nie będzie się stosować do zakazu jazdy buspasem 5. ruch komunikacyjny jest zbyt mały aby się bawić w zabiegi dla metropolii  
1.Nie na tak wąskich ulicach tworzono buspasy z pozytywnym skutkiem dla mieszkańców,przykład    Krakowa 2.Więc po co ruszasz blachosmroda jak nie umiesz jeździć. 3.Zyska więcej niż minutę,ponadto buractwo nie wcinając się w wąską lukę przed autobusem zwiększy komfort jazdy w nim. 4.Będą sponsorować tworzenie kolejnych pozytywnych dla miasta rozwiązań. 5.To się zdecyduj czy jest za mały,czy koszmarny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo, brawo, brawo!!!!! Wiwat Żuk!!!! Nareszcie uda się całkowicie zakorkować Lublin. Już nie będzie potrzebny dziadek w Tico, któremu zagotowała się woda w chłodnicy w godzinach szczytu. W takich przypadkach korkowało się 1/3 miasta, teraz całe stanie.   Pomysł przyniesie kolosalne oszczędności. Ludzie zaczną chodzic na piechotę (to akurat wyjdzie wielu na zdrowie). Zmniejszą się koszty pomocy medycznej bo karetki w szczycie nawet nie będą próbować wyjeżdzać do wypadków więc potrzebujący pomocy niech sami sobie radzą, w końcu zgodnie ze starym wioskowym przysłowiem "Jak ma wyzdrowieć to wyzdrowieje, jak ma zdechnąć to i tak zdechnie".   Biję głebokie pokłony przed Geniuszem Bystrzycy i jego pomagierami. Potem zbuduję ołtarz dziękczynny i stado wołów złożę w ofierze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  niech ktoś pomyśli żeby taksówki mogły sie po nich poruszać tak jak jest to zrobione w cywilizowanych krajach i innych miastach w Polsce.  
W cywilizowanych krajach są cywilizowani kierowcy taksówek.U nas pewnie zablokuje sześć autobusów na  buspasie bo paniusia mu machnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zakaz lewoskrętów na Racławickich!? Dopiero to zakorkuje miasto. Zamknięte zostaną alternatywne do Sowińskiego i Kraśnickich połączenia pn-pd. Wszystkie auta wepchną się w Sowińskiego. Rogatka warszawska, i tak często zakorkowana, stanie od Racławickich. Ruch po Racławickich będzie się odbywał ze średnią 5km/godz. Kierowcy szukając dróg alternatywnych (lub ich nie mając) pojadą Kraśnickimi, Sikorskiego i Solidarności i jeszcze bardziej zakorkują to skrzyżowanie z Ducha. Jedyna jeszcze drożna arteria Piłsudskiego-Lipowa-Racławickie-Kraśnicka (często dookoła szybciej było niż Głędoką) zostanie zatkana. BRAWO MĄDROŚCI! Dopóki nie zbudujecie połączenia Solidarności z Głęboką i M.Cassino na Sławinie oraz obwodnicy zachodniej od węzła Dąbrowica do Zemborzyc wara wam ruszać ruch w centrum zważywszy na planowane zamkniecie Narutowicza. Puk puk puk!!! Czy ktoś tam liczy społeczne koszty stania w korkach? Wiecie że takie coś istnieje? Czy to dla was za trudne? Czy uważacie że przedsiębiorca wiozący do banku utarg ze sklepu pojedzie autobusem bo ten ma buspas? Przykłady z życia utrudnień i kosztów z tym związanych: - pracownik jedzie do pracy, spóźnia się, nie zarabia  - trener jedzie z Czechowa na LSM prowadzić zajęcia - korek zatrzymuje, nie dociera, nie ma zajęć, nie zarabia 50zł - budowlaniec jedzie na spotkanie biznesowe utyka w korku, spóźnia się, traci wizerunek, robotę dostanie ktoś inny z innego miasta. - ja stoję w korku, tracę czas, mam wysłać ofertę, nie zdążam, ktoś inny gdzieś w Polsce robotę dostanie. - mój pracownik jedzie przez miasto do hurtowni po materiały, utyka w korku, zajmuje mu to 1 godz. dłużej, mógłby zarobić dla swojej firmy w tym czasie 100zł. Nie zarobi. Ile jest takich 50zł 100zł dziennie straconych przez ludzi. TYSIĄCE!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
DEBILIZM zuka i jego popleczników nie ma ograniczeń. Czy będzie żukopas do świdnika?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drodzy przeciwnicy buspasów: mieliście czas, żeby wyrazić swoją opinię pisząc maila do planowania UM. Przespaliście tę szansę, którą wykorzystali zwolennicy szybszego dojazdu komunikacją miejską. Cieszę się, że pasażerowie autobusów i trolejbusów zmotywowali się i połączyli swoje siły.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ktoś na siłę chce z Lublina zrobić Warszawę ? Stadion, buspasy.... To świetne pomysły, ale nie w naszym mieście. Jesteśmy za MALI na takie ekstrawagancje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W cywilizowanych krajach są cywilizowani kierowcy taksówek.U nas pewnie zablokuje sześć autobusów na  buspasie bo paniusia mu machnie.
  W cywilizowanych krajach taksówkarze umieją jeździć i nie przeprowadzają remontów kapitalnych swoich wiekowych złomów na środku skrzyżowań lub pod blokami. No i znają się na znakach...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie narzekajcie na Żuka. Jak wygra PiS i wprowadzi swoich to ulice będą miały tylko dwa pasy: buspas i "pielgrzymko-procesjo-manifestacjopas" przeznaczony wyłącznie do użytku zorganizowanych grup wyznawców pislamizmu i religii smoleńskiej.
  chyba w twoich chorych snach śmieszny stworku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te propozycje to TRAGEDIA !!!! Zakaz skrętu w Skłodowską albo w Sądową? Zakazy na Racławickich? Śluza świetlna przy uniwersytecie medycznym????!!!!! Kilka lat temu przebudowano w Warszawie wylot ul. Puławskiej ze śluzą dla autobusów. Spowodowało to znaczne ZWIĘKSZENIE korka. Po protestach kierowców i analizie sytuacji, śluzę zdemontowano i TAK JEST DO DZIŚ. Co oznacza, że to co urzędas wymyśli i wyliczy na papierze, NIJAK się ma do rzeczywistości.   A mamy demokrację - jeśli urzędasy nie spełniają woli ludu, to w najbliższych wyborach trzeba ich pogonić, i tyle. A tymczasowo blokować wszelkimi dozwolonymi prawem sposobami ich buspasowe pomysły.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli ma być zakaz skrętu w lewo z Racławickich w Głowackiego proszę mi powiedzieć jak inaczej mam wjechać w Głowackiego (na której znajduje się np. prokuratura) ? Ulica Głowackiego od ulicy Rayskiego do Popiełuszki jest jednokierunkowa (zakaz wjazdu w Głowackiego z Popiełuszki).   Czyli dokąd mam jechać Racławickimi od Ronda Krwiodawców w stronę Krakowskiego) - gdzie zawrócić żeby móc potem skręcić w prawo w Głowackiego ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zrobić obiecany tunel oraz estakada nad ul. Głęboką i śródmieście będzie odkorkowane. Do tego przedłużenie Głębokiej w obie strony oraz Boh. Monte Cassino. Zamiast rond i świateł na głównych drogach powinni budować wiadukty, ale to przerasta ciasne umysły z magistratów. No i ta nieszczęsna obwodnica Lublina(obecnie Kraśnickia) nie wiem ile to już lat trwa ale tak czy siak za długo – wstyd i żal!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bzdura - po co u nas buspasy - tak jak mówią poprzednicy tunel pod al. Racławickimi w rejonie Sowińskiemu sprawę rozwiąże... to dodatkowe komplikowanie ludziom życia, no chyba że komunikacja będzie darmowa... A i należy z centrum pogonić rowery z chodników - oni też są za buspasami - nie się przesiądą z rowerów na komunikację ... ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...