Rece precz od lini 88, jeżdże nimi szybko i sprawnie, co to komu przeszkadza? Znów urzedasmo chyba, którzy wolą swoich????
|
|
Kolejny przykład skuteczności naszych urzędników. Wpuścili takie złomy do centrum miasta gdzie królowie zza stodoły parkują na środku zatoki stojąc po kilka minut. Te obskurne busy wyglądają jak z ZSRR niczym maszrutki. Nawet we Lwowie zrobili z tym badziewiem porządek, tylko u nas się nie da.
|
|
Coś takiego nadaje się do rozpatrzenia przez UOKiK i NSA bo miasto nie ma podstaw aby zabraniać przewoźnikowi korzystania z zatok przystankowych w sytuacji gdy inni przewoźnicy (MPK, AKL, Meteor, Irex, PKS Zielona Góra) taką zgodę mają. To jest nierówne traktowanie i dyskryminacja jednego podmiotu na korzyść innych podmiotów.
|
|
Coś takiego nadaje się do rozpatrzenia przez UOKiK i NSA bo miasto nie ma podstaw aby zabraniać przewoźnikowi korzystania z zatok przystankowych w sytuacji gdy inni przewoźnicy (MPK, AKL, Meteor, Irex, PKS Zielona Góra) taką zgodę mają. To jest nierówne traktowanie i dyskryminacja jednego podmiotu na korzyść innych podmiotów.Nie masz zielonego pojęcia o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. ww. przez Ciebie firmy świadczą usługi na rzecz podmiotu jakim jest ztm i takiej zgody nie mają i mieć nie muszą. Co innego jakby mpk czy akl uruchomiło linie komercyjne, funkcjonujące poza siecią ztm wtedy o taką samą zgodę musiały by się starać. A tym czasem busy z świdnika powinny kończyć na majdanku, tam przesiadka do komunikacji miejskiej. Nie dla lokalnych busików w centrum !! |
|
Nie życzę sobie zdezelowanych busów w centrum mojego miasta. Może zróbmy z Racławickich drugą Ruską? Od Ogrodu Saskiego do KUL-u będą się ciągnąć busiarskie kolorowe jarmarki. Dla busów są przystanki węzłowe na wylotówkach oraz dworce PKS i PKP.
|
|
Z tego wychodzi że firma krzak. Nie odbiera pism to pewnie ma problemy z podatkami i regulowaniem należności. Przedsiębiorca "prawowity" musi się stosować do wszystkich zasad, firma krzak nie ma adresu nikt nic nie wie.
|
|
Nie życzę sobie zdezelowanych busów w centrum mojego miasta. Może zróbmy z Racławickich drugą Ruską? Od Ogrodu Saskiego do KUL-u będą się ciągnąć busiarskie kolorowe jarmarki. Dla busów są przystanki węzłowe na wylotówkach oraz dworce PKS i PKP.Masz rację. Problem w tym, że podobno wcześniej ZTM nie zgodziło się aby tą linię (88) obsługiwały małe autobusy typu miejskiego. Zażądali od przewoźników busików, żeby czasem nie podkradli klientów MPK. A busy od natłoku chętnych się rozpadają. ;-P |
|
Może i żółtki są zdezelowane strasznie,za to chociaż są często bo linia 55 to troche mało jak dla mnie.
|
|
Dobra "żółtków nie będzie i jaka alternatywa? 2xpłacić?
" A busy od natłoków chętnych się rozpadają"
"za to chociaż są często"
tyle ekonomia a reszta "uczciwa konkurencja" i polityka?
chcą ich wyrugować do końca nie wiadomo czym się kierują bo estetyka to lipa-większymi złomami jeździ się
niech ZTM czy MPK biorą całość na siebie:
55 częściej i inna linia przez Zadębie czy może jedna linia stale kursująca kółeczkiem Lublin-Świdnik a kursy po mieście inne linie i bilety miesięczne
logiczne? wiem, wiem to Lubelszczyzna
|
|
Mi jest obojętne czy to będzie prywatne 88 czy "państwowe" MPK - byle ktokolwiek zapewnił mi możliwość dojazdu do pracy czy szkoły. Skoro MPK nie chce uruchomić swojej linii 88 - o takiej samej częstotliwości przejazdów jak linia prywatna (linia 55 robi cztery kursy do Świdnika rano i cztery po południu - żenada), to niech juz jeżdzi ten prywaciarz. Bo chociaż jeżdzi.
|
|
Nie masz zielonego pojęcia o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. ww. przez Ciebie firmy świadczą usługi na rzecz podmiotu jakim jest ztm i takiej zgody nie mają i mieć nie muszą. Co innego jakby mpk czy akl uruchomiło linie komercyjne, funkcjonujące poza siecią ztm wtedy o taką samą zgodę musiały by się starać. A tym czasem busy z świdnika powinny kończyć na majdanku, tam przesiadka do komunikacji miejskiej. Nie dla lokalnych busików w centrum !! ///// A może kończyć na rogatkach miasta Lublina najlepiej?! A o pasażerach Mateusz to Ty myślisz trochę? Tego typu transport winien być podporządkowany w 100% potrzebom LUDZI a nie zagrywkom urzędników. Decyzję wydać, kasę od przewoźnika pobrać, stan techniczny taboru regularnie sprawdzać. To wszystko. "Pasażer" |
|
A gdzie jest ITD czyżby robili sobie fotki? Nie mogą skontrolować ich i za brak dokumentów zabrać licencję i nałożyć stosowne kary administracyjne.....????
|
|
Nie masz zielonego pojęcia o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. ww. przez Ciebie firmy świadczą usługi na rzecz podmiotu jakim jest ztm i takiej zgody nie mają i mieć nie muszą. Co innego jakby mpk czy akl uruchomiło linie komercyjne, funkcjonujące poza siecią ztm wtedy o taką samą zgodę musiały by się starać. A tym czasem busy z świdnika powinny kończyć na majdanku, tam przesiadka do komunikacji miejskiej. Nie dla lokalnych busików w centrum !!Mnie nie obchodzi, że jakieś linie są dlatego, że wymyślił je sobie jakiś ZTM. Ma być równość wobec prawa i swoboda działalności gospodarczej a nie kapitalizm tylko dla wybranych bo teraz jest tak, że jedni przewoźnicy mogą jeździć po Lipowej i Racławickich a inni nie i to jest nienormalne. |
|
Linia 88 jest nie do ruszenia.Nikt nie może im nic zrobić.Widomo dlaczego..........
Na ulicy Witosa stoi dwa busy ITD jedzie koło nich załadowany po korek 88L i co???/ jak myślicie....?????
|
|
Nie życzę sobie zdezelowanych busów w centrum mojego miasta. Może zróbmy z Racławickich drugą Ruską? Od Ogrodu Saskiego do KUL-u będą się ciągnąć busiarskie kolorowe jarmarki. Dla busów są przystanki węzłowe na wylotówkach oraz dworce PKS i PKP.O ile wiem to nie jest twoje miasto bo nie jesteś jego prezydentem ani władcą ;) |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|