Pytanie: z jakiego miasta jest firma TransEko?
Czyżby znowu z Krakowa, światowej wylęgarni speców od komunikacji miejskiej w Lublinie.
Buspasy owszem tak ale tylko tam gdzie są trzy pasy ruchu dla jednego kierunku jazdy, np: Al. Solidarności, Al.Unii Lubelskiej. Buspas na Racławickich przy tych cenach biletów MPK stworzy korek za horyzont.
|
|
A może jeszcze zrobić jak w niektórych miastach w Niemczech. Auta sa klasyfikowane ze względu na wiek oraz emisję spalin. Katalogi producenta oraz badania techniczne wskazują kto jakie ma auto. Czerwony nie wjeżdża do miasta (niech sobie go ktos trzyma pod blokiem na wypady za miasto po wałówkę), niebieski wjeżdża do pewnego miejsca a zielony porusza się gdzie chce. Większość osób ma auta z pierwszej grupy więc od razu przesiadka na MPK. To z miejsca pozwoli na usprawnienie ruchu i przygotowanie koncepcji. I miasto zarabia na nalepkach. Poza tym rosnaca cena paliwa spowoduje przesiadkę na komunikację miejską.
|
|
Tak wykończcie całkiem handel w centrum... Na diabła budować galerie handlowe w miejsce pedetu i na Świętoduskiej, skoro i tak nie będzie można do nich dojechać ? To nie jest metropolia żeby tamować ruch w centrum, poza tym jeżeli zrobicie nam metro to wtedy się bawcie w zakazy.
|
|
Wystarczyło by urzedasom posadzić tyłki w samochody i jeżdzić przez cały rok z jednego końca miasta na drugi i tak w różnych kierunkach, ale oczywiście w godz. 7-10 i 14-17. Nie trzeba być specem, żeby zobaczyć gdzie od wielu lat codziennie są korki takie, że stoi się praktycznie w miejscu pół godziny.
Newralgiczne miejsca przebudować, ale z zastanowieniem i badaniem jak to wpłynie na inne miejsca czy nie zaczną się tworzyć zatory skrzyzowanie dalej. Od paru lat robi się głównie remonty, prawie nic nie jest przebudowane, że już nie wspomne wybudowane. Tak wiem, wszystko sie rozbiija o pieniądze, ale nie można wiecznie zasłaniać się brakiem pieniędzy, bo średnio rogarnięty gospodarz mając słaba pensję jest w stanie zadbać o swóje gospodarstwo. Tylko sie musi chcieć.
Najgorzej, że sie zatrudnia firmę z innego miasta, która wymyśla takie rzeczy jak buspasy na i tak już wąskich uliczkach z dwoma pasami, albo zamykanie całkowiecie dla ruchu oprócz komunikacji miejskiej.... a dwa dni temu był artykuł o tym, że ilość kursów została okrojona przez MPK. Przecież to jakiś absurd. Dojdzie do tego, że przez Lublin najlepiej będzie się przedostać "z buta".
|
|
deb***e zamknijcie drzwi od wychodka bo tylko to potraficie zrobić. Przecież zamykając jedne ulice powodujecie zwiększenie natężenia ruch na innych ulicach bo ludzie i tak muszą dojechać do miejsc pracy , nauki, dowozić towar do sklepów itd. Lubelskie urzędasy przestańcie wyprowadzać miejskie pieniądze za pomocą głupich zleceń na opracowania i głupie plany. Za te pieniądze zrubcie zatoki parkingowe z prawdziwego zdarzenia wszędzie gdzie się da i sprawa się rozwiąże. Samochody są i będzie ich jeszcze więcej.
|
|
a z tymi co mieszkają w centrum, lub śródmieściu? też nie będą mogli dojechać do domu samochodem? to byłby absurd
|
|
Ja myślę że jeszcze powinni zamknąć Lubartowską i Wodopojną, żeby te mądre głowy z Ratusza ruszyły dupę i zobaczyły jak to jest jak niemożną podjechać pod same drzwi Ratusza.
|
|
hehehe! nawet nie chce mi się komentowac:D rozumiem że urzędnicy nie bedą mieli specjalnych przepustek również? Druga sprawa, na cholere byly potrzebne remonty ulic skoro teraz je sie zamknie. Po trzecie, jesli chodzi o mnie to wizyty w centrum ograniczam do minimum- a mniemam że robi tak coraz wiecej mieszkańców. Po zamknieciu centrum bedzie jeszcze gorzej- jak to wpłynie na handel.... ciekawe ile pieniedzy weźmie ta dziwna firma do kieszeni, PROSZE O JAWNOSC , TO PUBLICZNE PIENIADZE Panie żUK -TATARAK, BILETY, STREFA ZAMKNIETY, Chyba czas na referndum i odwołanie bo takiej drożyżny, takich absurdów to jeszcze nie było w lublinie
|
|
Co za idiotyzm.
Inwestowanie w trajtki i autobusy? Ludzie, przecież to gorzej niż średniowiecze, nikt juz tego nie robi. A przepraszam wieś lublin inwestuje w autobusy:)
Wstyd się gdziekolwiek przyznać gdzie człowiek mieszka.
|
|
Taa swietnie - juz raz "fachowcy" spoza Lublina tak genialnie zmodernizowali Narutowicza, że umarł handel i usługi na całym przerobionym i zmodernizowanym odcinku. Tylko pobieżne spojrzenie na te plany pseudo-fachowców z wawki pozwala stwierdzić , ż e w razie ich realizacji zanika całe Centrum Lublina. Szczególnie zabawne jest zamknięcie Hempla - może da się tam przenieść targ z Ruskiej ??? No i Królewska - bomba . No idioci ...
|
|
Czy może mi ktoś wyjaśnić znaczenie słowa buspas. Dla mnie to kolejne dziwadło w języku polskim.
Mamy, tak sądzę odpowiednie słowo do określenia pasa dla autobusów. Jeśli musi być po angielsku, niech będzie buslane. To przynajmniej ma sens.
|
|
Świetny pomysł najlepiej to zamknijcie wszystkie wlotówki do miasta a przed nimi zróbcie płatne parkingi 10 zł za godz. a co jak szaleć to szaleć! A i pamiętajcie o autobusach, stare graty którymi ciężko gdziekolwiek dojechać, już teraz w godz. szczytu w każdym autobusie jest ścisk, ale zabierzcie jeszcze kilka kursów przecież musicie oszczędzać, a i koniecznie zamiast obniżać cent biletów podnieście je jeszcze co to jest 2,80zł niech bilet kosztuje 5 zł przecież wszyscy tak dobrze zarabiamy!!
|
|
>># kier | dodano: dzisiaj, 08:15
>>
>>Co za idiotyzm. Inwestowanie w trajtki i autobusy? Ludzie, przecież to gorzej niż średniowiecze, nikt juz tego nie >>robi. A przepraszam wieś lublin inwestuje w autobusy:) Wstyd się gdziekolwiek przyznać gdzie człowiek mieszka.
No patrz, a we wsi NYC porobili tyleee buspasów, a w innej wsi Portland w Oregonie pozwężali ulice w centrum i puścili tramwaje! Nie wspominając o trolejbusach w San Francisco.
|
|
Przejazd na północ przez zamknięte centrum z ominięciem ulicy Hempla: Narutowicza -> Mościckiego -> Rusałka -> Zamojska -> Wyszyńskiego -> Podwale -> Tysiąclecia. Szykują się piękne koreczki na Placu Zamkowym, gratulacje!
|
|
a nie zastanawialiście na zamknięciu całego lublina te wasze chore pomysły, mówią że wam na prawdę się nudzi i wydajecie pieniądze podatników na takie głupie strategie. to tylko tyle chciałem powiedzieć
|
|
W całym tym projekcie chodzi tylko o to aby ktoś zarobił na opracowaniu projektu a nie o jakiekolwiek zmiany.Projekt nigdy nie wejdzie do realizacji tak jak wiele innych projektów zamawianych przez ratusz.Pytam tylko ile to kosztowało?
|
|
to jest kolejny dowód na to, że nasze miasto opanowują urzędnicy i tylko pod nich robi się tu jakiekolwiek zmiany i pseudo "inwestycje"
niech plebs nie pałęta się i nie przeszkadza w parkowaniu i poruszaniu się po mieście urzędnikom
|
|
Najciekawsze z tego jest chyba zamknięcie Krakowskiego na odcinku równoległym do I Armii WP - cały ruch przeniesie się na wąską uliczkę. |
|
Następne chore pomysły ,widać że tych w tych urzędach jest za dużo ,wysyarczy pójść na Wieniawską ,już sie nie mieszczą i niedługo będą przez okna wypadać bo ile podłogi tyle biurek
|
|
Koniecznie trzeba utrudnić ludziom życie bo jest zdecydowanie za proste. Ciekawe kiedy są wybory? Na pewno lublinianie zapamiętają tę propozycję.
Zgoda, zacznijmy o niej rozmawiać, ale dopiero wtedy, gdy będą bszerne parkingi, na których pozostawiamy samochód i dojeżdzamy do ścisłego centrum autobusem. Inaczej jak ktoś spoza Lublina ma coś załatwić w centrum? Zwłaszcza jeśli wiezie osobę starszą lub dzieci? Czy ktoś to w ogóle bierze pod uwagę? Lublin miastem zamkniętym?
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|