Każdy kto pojechał ciut dalej np. do Garwolina wie że pomimo ze obwodnica starsza jest znacznie lepiej wykonana.
|
|
Ot, to Polska właśnie ......
|
|
Nie znów a ciągle.
Ten fragment to bubel ponad buble, ciekawe kiedy tam się zdarzy jakaś tragedia bo hopka jest jak podczas rajdów przełajowych.
|
|
A może taniej byłoby od razu projektować oraz budować z zachowaniem wysokich standardów i jakości materiałów??? Wychodzi nasza polska cebulowa oszczędność!
|
|
Nie ma się co dziwić wszakże droga została WYBUDOWANA W STANDARDZIE: JAKOŚ TO BĘDZIE...
|
|
Ciemięga to projektant, odbiorca i władza.
|
|
Naprawią tymczasowo, gwarancja minie, a bubel pozostanie.
|
|
Bubel od początku. Tylko za każdym razem kiedy pisałem to wcześniej byłem wyzywany od oszołomów i pisiorów. Błędny projekt a do tego wolna amerykanka wykonawcza. Tylko zamiatają pod dywan a to sprawa dla prokuratora.
|
|
Tak to jest jak się robi przetargi i wyznacza minimalną cenę , gdzie Baśka, Kaśka i Gienek też muszą zarobić. Nad tą Ciemiegą to od poczatku pochylały się tęgie głowy i zrobili jak zrobili oby taniej. Przecież całą ta droga to złodziejstwo i oszczędnośc na kruszywie z dolnej półki normy. Ta droga dopiero co zrobiona a są już łaty a koło Sielc cały nowy dywan. Ewidentnie widac, że jest spierd... a wykonawca nakradł co mógł i tylko czeka oby się gwarancja jak najszybciej skończyła. Za 5 lat będzie sito a nie droga no ale za to budujemy drożej niż w Niemczech, o czymś to musi świadczyc :)
|
|
Droga na styropianie to jak zamek na piasku, a z piasku i gów...na bicza nie ukręcisz.
|
|
a kto robił tą drogę ? no kto?? ta wspaniała firma która będzie teraz dzięki żukowi nabijać kasę za zrobienie wiaduktu
|
|
I żaden z "mędrców" do tej pory komentujących temat nie ustalił prawidłowo przyczyny tej wady. Nie jest to ani wina materiałów, ani najniższej ceny itp. Więc nie piszcie głupot, jeżeli nie macie bladego pojęcia o sprawie.
Problem tkwi w podłożu. W gruntach zalegających na głębokości około 30 m poniżej terenu. Do takiej głębokości było robione wzmocnienie podłoża. I tutaj coś nie zagrało. A co, to zainteresowane osoby doskonale wiedzą. Sprawa ma przecież swój finał w sądzie.
|
|
Cytat"Terminu prac na razie nie ustalono."Jak ze wszystkim w tym mieście.Gwarancja minie i z wlasnej kasy trzeba będzie remontować.
|
|
To już jest żałosne, gdy czytam kolejny artykuł na temat rozbudowy dróg, pojawia się motyw przewodni, czyli krytyka Żuka. Śmiać się chce doprawdy...
Jakby wybrał Budimex - źle, wybierze Skanską - oj, fatalnie, Strabag - skandal!
|
|
Panie Nalewajko , jak się jezdnia obniżyła to trzeba do poziomu nalać.Nowej technologii trzeba było szukać jak była robiona nad Cimięgą jezdnia,a nie wtedy ,gdy się zapada.Teraz będziecie tylko każdym razem dolewać, p.Nalewajko!
|
|
Za d....wziasc Wojtowicza i Szepietowskiego, gdzie byli jak budowa byla? Dziadki kurczowo trzymajacy sie stolkow za duza kase przed emerytura. Czas na mlodszych nie powiazanych ukladami....
|
|
Ja bym sprawdził kontrakt producenta styropianu z wykonawcą-projektantem tego odcinka. Ktoś zarobił i kupuje sobie jachty a ludzie zrzucaja się i płaca za czyjąś fuszerke. Estakada zapewne byłaby tańsza, styropian i jazda po nim........?
|
|
Że co? "Tradycyjny nasyp zastąpiono konstrukcją ze styropianu" ??? Szkoda, że nie z kartonu.....
|
|
Tłumaczyć baranom, że to nie wina nasypu tylko podłoża pod nasypem. A ci dalej o styropianie. Cały pic polega na tym ,że wzwiązku z wadliwą pracą podłoża, trzeba było zrobić nasyp z materiałów jak najlżejszych, żeby nie potęgować osiadania. Ale tłumacz "znawcom" ...
|
|
Nie trzeba być "tęgim łbem po studiach", zeby stwierdzić co następuje - skoro prawdopodobnie wykonywano wzmocnienia na prawdopodobnie 30 metrow w głąb ziemi pod nową drogą, to ja sugeruje, na koszt wykonawcy, zamknąć drogę s17 na tym odcinku, zlecić niezależnej firmie pobranie próbek materiału z jakiego wykonano wzmocnienia i dokładne przebadanie go.
Wierzchnia warstwa i tak jest do usunięcia i poprawy, więc na koszt wykonawcy usunąć, wykonać wzmocnienia zelbetonowe z odpowiednim uzbrojeniem nie na 30 a na 50 metrów, przeliczyć tak by powstała konstrukcja była nie do ruszenia, tak by prędzej Lublin osiadł a nie ten konkretny moduł wspierajacy.
Niech to kosztuje 20miliardow złotych i niech zapłaci za to wykonawca który odstawil fuszerke.
Mamy najdroższe drogi w unii, i jeszcze buble.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|