Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Co dalej w sprawie buspasów w Lublinie?

Utworzony przez trrk, 4 marca 2014 r. o 18:54 Powrót do artykułu
Buspasy?? Tylko?? W takiej aglomeracji proponuję od razu metro zacząć drążyć, najlepiej do Świdnika i trójmiasta (Garbów-Kurów-Markuszów). Ludzie opanujcie się, jakie buspasy?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tu nie chodzi o to czy ktoś jest za czy przeciw. Buspas to dobry "wynalazek", ale ważne żeby przy okazji nie wylać "dziecka z kąpielą. Według mnie projekt ma wiele niedociągnieć. Widać brak pochylenia się nad tematem całościowo. Przecież te samochody na Racławickich nie znikną z uwagi na buspasy. Korki pojawią się na całej ulicy a nie tylko na znanych lubelskim kierowcom miejsc. To spowoduje, że ruch "rozleje" się po okolicy, po uliczkach osiedlowych itp. Prawa fizyki (mechaniki płynów) są nieubłagane. Nikt nie będzie stał w korkach, tylko będzie szukał alternatyw.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buspasy?? Tylko?? W takiej aglomeracji proponuję od razu metro zacząć drążyć, najlepiej do Świdnika i trójmiasta (Garbów-Kurów-Markuszów). Ludzie opanujcie się, jakie buspasy?!
O przepraszam, trójmiasto to Dys - Ciecierzyn - Elizówka :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie wiem kto wpadl na pomysl zeby w naszym miescie zrobic buspasy,przeciez to jest absurd to lepiej jest ograniczyc ilosc samochodow jezdzacych w LUBLINIE,PRZEDEWSZYSTKIM JEST ZA MALO MIEJSCA I WASKIE ULICE a jeszcze odzielny pas dla rowerzystow,totalna bzdura.to lepiej byloby przeznaczyc te pieniadze na utwardzeniu ul.SKOWRONKOWEJ w LUBLINIE .ALE PRZYZWYCZAJLAM DO TEGO ZE BUDUJA LUB REMONTUJA A POZNIEJ I TAK JEST WSZYSTKO DO POPRAWKI .ALE COZ TO I TAK NIE ICH PIENIADZE.JESTEM PRZECIWNA TEMU CALEMU POMYSLOWI.POZDRAWIAM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a bus pas armi krajowej w kierunku os.por,eba k  wa tam jest taki korek czasami do rada ze pierdolca mozna dostac a mozna by go wykozystac na zjaz na osiedle poreba, debile i zjeby  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bus pasy to totalne nie porozumienie... W Lublinie nie ma miejsca na takie rzeczy, szczególnie na racławickich gdzie są tylko 2 pasy w jednym kierunku, W godzinach szczytu i tak jest ciasno bus pas spowoduje że będze dwa razy ciaśniej, Samochody nie znikną, 50 % osób nie zrezygnuje w samochodów w zamian za bez korkową azdę autobusem... a w innym przypadku nie ma to sensu, bo utrudni to zycie dużej części lublinian. Zamiast tego aby odkorkowac miasto można ulgi na bilety dla posiadaczy samochodów, bilet taki był by ważny z okazaniem dowodu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
MOSTY KATOWICE?   To ta firma co poodcinała 3 dzielnice od drogi głównej?   Mieszkańcy idzcie lepiej na to spotkanie i nie dajcie sobie zamurować domów od strony drogi - bo oni są do tego zdolni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buspasy na Al. Racławickich to chyba pomyłka. Przy udrożnieniu Al. Warszawskiej jeden pas ruchu dla samochodów w jednym kierunku gwarantuje masakryczne korki. Co z tego, że w przypadku powstania buspasów na tych odcinkach autobusy przyspieszą, na innych wąskich ulicach niestety tak nie będzie. Jestem też za tym by ścieżki rowerowe nie biegły po ulicy a na wydzielonym pasie obok chodnika dla pieszych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze, że władze Lublina zauważają, że do centrum więcej osób dociera pojazdami komunikacji miejskiej niż własnymi samochodami. W godzinach szczytu spod Ogrodu Saskiego praktycznie co chwilę odjeżdża jakiś autobus lub trolejbus i każdy z nich wiezie wielu ludzi. A samochodem zazwyczaj jedzie sam kierowca, czasem z jednym pasażerem.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję bus pasy na Sowińskiego. W dwie strony oczywiście, po jednym pasie :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pieniądze na coś trzeba wydać -chociaż pomysł jest poroniony.Za jakiś czas pieniądze znów trzeba będzie wydać za projekt przywrócenia trasy "po staremu".Jakie utrudnienia ma komunikacja miejska na Racławickich.Wszyscy "wypuszczają" autobusy z zatok i wszyscy jadą takim samym tempem.Przecież przy zrobieniu bus pasów nie zmniejszy się ilość aut osobobych poruszających się tą trasą - wręcz przeciwnie  cały czas aut przybywa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
My rowerzyści wiemy że ścieżki dla rowerów powinny być wszendzie, reszta się nie liczy. A autobusy niech nie jeżdżą po Racławickich tylko dołem po Solidarności. Centrum dla rowerów !!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelaki naiwniaki, przecież tu nie chodzi o zwiększenie przepustowości czy poprawę komfortu, zmniejszenie czasu przejazdu i takie tam idealistyczne założenia, nikt się Wami nie przejmuje. Tu chodzi o kasę... zakorkować centrum w taki sposób żeby ludzie w osobowych stali i patrzeli jak empeki pomykają to może się ktoś przesiądzie i da swemu miastu zarobić poprzez miejską spółkę. Nikt nie zarabia na waszej wygodzie więc jest ona zbędna. Dorobi się parkingi płatne przed centrum, dojedziesz zostawisz samochód zapłacisz i pojedziesz dalej empekiem dalej płacąc. tak więc rodacy do pracy. Bus pasy na lipowej? oj będzie lincz już widze te pochodnie widły i szubienicę pod ratuszem. pasy rowerowe w jezdni? nasza społeczność jeszcze do tego nie dojrzała. ja się zwyczajnie boję takich pasów gdyż kierowcy mają w dalekim poważaniu rowerzystów czujących się pewnie na swoim pasie. to jest pułapka, zaczynasz czuć się pewnie na swoim wydzielonym pasie i zmniejszasz swoją uwagę i giniesz. to nie Holandia. tu się rowery nigdy nie przyjmą a forsowanie takich rozwiązań z uporem maniaka to tak jak namawianie biednych dzieci z Ugandy żeby sobie łyżwy kupiły. bzdura, no ale budujemy budujemy!! Z jednej strony rozumiem chęć pozyskania dodatkowego finansowania naszego średnio wydolnego miasta (budujmy fabryki zamiast centr handlowych) to z drugiej strony nie rozumiem dlaczego Władza ulega dziwnym pomysłom na kandydowanie do miana Europejskiej Stolicy Rowerowej. Jeździłem trochę po Holandii i powiem wam tyle... potrącisz tam rowerzystę to gorzej jak byś strzelał do papieża. U nas nigdy tak nie będzie bo tu ludzie zwyczajnie się nie szanują. A próba budowania infrastruktury rowerowej bez budowania świadomości to się przyjmie jak europejskie ceny życia przy polskich zarobkach. Niby taki komfort mamy teraz. To nie może się udać.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze, że nie ma kwiatków typu ronda BMC - AAK - JP.   Na rondzie krwiodacwów mogliby z kolei puścić buspas środkiem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludki przecież w lublinie jest a z 200 niewybudowanych ulic... stolica województwa, regionu w wspólnej zjednoczonej europie a jeździ się po błocie, mieszkańcy nie mają kanalizacji oświetlenia, chodników... jeżeli chodzi o drogi to mamy bardzo dużo do zrobienia w Lublinie. Dylemat ścieżki czy pasy to jak dylemat truskawka czy malina na szczycie tortu, trochę nas nie stać jeszcze na takie myślenie. Jest to nie gospodarskie. Truskawka czy malina hmmmm... a większość nawet chleba nie ma. Rozumiem, że trzeba się pokazać i mieć się czym pochwalić, ale malowanie kwiatków na wrotach stodoły, bardzo ładnych kwiatków zresztą, podczas gdy inwentarz zdycha z głodu i szczury go zżerają to taka trochę nonszalancja, trochę nieodpowiedzialne. Jakie ścieżki Panie Prezydencie?. Zorganizuj nam miejsce pracy bo chcemy pracować jesteśmy zdolni wykształceni i pracowicie więc dlaczego nadal tacy biedni.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...