Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tego należało się spodziewać...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bo pytali o Lublin. A na tych plakatach ewidentnie jest Tubtin. No i ludziska nie wiedzieli, co odpowiedzieć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tubtin wraz z motorem wymiata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ocenianie samego hasła jest dalekie od metodologi marketingu terytorialnego. Czy o większości miejsc nie mozna powiedzieć MIASTO IDEALNE lub ile miast na wschodzie może podpisać się pod hasłem z Chełma? chwytliwe choć co ono mówi o tym miejscu? że warte jest hmm chyba zachodzenia w głowę;] hasło ma za zadanie wyróżniać. Czy jest dobre czy złe decyduje o tym szereg czynników. Ranking jak każdy inny. Dla branży-mało znaczacy. Renesans inspiracji byłby lepszy od miasta inspiracji ale nasi kochani ardni znający się na wszystkim a w szczeg. pewna Pani Monika przecież wiedzą lepiej. Dobrze ze jest zwalić na kogo ;-]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin Miasto inspiracji do Emigracji , to ja też chce za moje hasło 50 tyś. w do doatku moje jest bardziej wiarygodne bo prawdziwie oddaje siłę Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też przeczytałem TubTin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TUBTIN dopiero będziemy budować pod LUBLINEM dla kolesiów aparatczyków partyjnych dupowłazów prostytutek urzędniczych płci obojga asta la vista
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Lublin jest mniej popularny, ale nasze hasło jest bardzo dobre" - mniej popularny bo niemal 1 mln pln wlozony w bilbordowanie i "rogatkowanie" to bylo za malo? Trzeba bylo wlasciwie zainwestowac tylko 1/10 z tego a byby znany nie tylko w RP ale rowniez w UE i swiecie. Przyjdzie czas to przypomnimy co robiliscie z inicjatywami obywateli towarzysze urzedNIKi!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto jest odpowiedzialny za promocję Miasta Lublin? Chyba Pan Michał tzw.pierwszy zauszny Krzynia. WASYL pokaż, że masz j*** i pogoń nierobów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki Wydział Marketingu takie i hasło. Tylko pieniądze które comiesięcznie biorą są prawdziwe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marketing naszego miasta jest dobry! tylko że za hasłem nie idzie rzeczywistość. Zobaczcie ile jest śmieci na Starym Mieście, chaszcze na Podwalu i wokół Zamku, że o braku toalety nie wspomnę... do czego to jest inspiracja?! Jesli chcemy się chwalić Starówką, to powinna być idealnie wysprzątana i bezpieczna! Wtedy ludzie sami będą wracać, więc lepiej było ten 1 mln przeznaczyć na stworzenie miejsc parkingowych i sprzątanie w mieście!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Legenda o Czarciej Łapie to mi się podoba w lbn, tu bym szukał hasła reklamowego! Lublin ma klimat diabelny pierwsza klasa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkiemu winny ten pan, niegospodarny z pomysłami z sufitu - Piotr Lutek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To Wasze hasełko to jakaś kpina i z miejscowych i z przyjezdnych. Bo jak widzę żuli w niedzielny wieczór w samiutkim Centrum miasta, czyli pod Bramą Krakowską to nie wierzę, że macie tylu idiotów w urzędzie ;-) Współczuję...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...