Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ładnie się wykręcili, mendy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
" Firma odpowiedziała dopiero dziś. Tłumaczy się, że czerwona kropka to jeden z elementów nowego projektu organizacji pracy. Ma ułatwić m.in. kontakt pracownika z kierownikiem. Aby uniknąć nieporozumień, zostanie przeprowadzone ponowne szkolenie celem dokładnego wyjaśnienia nowej organizacji pracy – wyjaśnia Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej Carrefour Polska " Nie wiedziałem, że pracownik CARREFOURA żeby skontaktować się z kierownikiem musi stanąć na kropce. Innym do tego wystarczy słowo mówione. Może trzeba nauczyć ten kołchoz rozmawiania między gatunkiem homo sapiens.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to co nagle wszystkie sklepy w Polsce dokonały "NADINTERPRETACJI WYTYCZNYCH" ??????!!!!!!! a może te wytyczne po prostu zmieniły się bardzo szybko po wizycie pani redaktor w sklepie... bo niby po co czekali 24h na komentarz pani rzecznik??- a no po to żeby "na biegu" zmienic "wytyczne" z obawy przed aferą. bo jeszcze w środę do południa (do czasu wizyty redaktorki) obowiązywała zasada obowiązku stawania na kropce jak chciało się siusiu lub jeść. a rano to samo potwierdziła pani A.D. (i tu odsyłam do art. i forum ze stycznia tego roku http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.d...IDNIK/607526250 chodzi o tę samą osobę...) więc jeśli nie tylko kierownictwa sklepów ale również "góra" dokonała nadinterpretacji to gratuluje takich kadr kierowniczych...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://pokazywarka.pl/8jyc31-2/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
do podaj swoje imie i nazwisko i gdzie pracujesz, niech twoi podwładni mają szanse wypowiedziec sie na twój temat... co z tego że będzie inspekcja pracy?? pracownicy i tak zostana pewnie zastraszeni lub brani na litość i obiecywane będą mieli gruszki na wierzbie aby tylko dobrze odpowiedzieli w ewentualnej anonimowej ankiecie, o ile pozwolą na jej przeprowadzenie... a nawet jeśli to wyznaczą ze 2 osoby i jak ankieta wyjdzie źle to wiadomo i tak kto odpowiadał, tak ona anonimowa....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a co, wcześniej nie było kontaktu z kierownikiem, to gdzie on był. Wystarczyło jeden telefon i się zjawiał. Czy praca wszystkich kierowników polega na obserwowaniu "kropka" ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a wjaki sposób pracownicy niepełnosprawni (głuchoniemi) których zatrydnia Carrefour mają się kontaktować z kierownikiem, skoro ten nie zna języka migowego, czy może maja zieloną kropkę??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zgadzam się w 100%
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moja propozycja jest taka: przyklejmy czerwone kropki na czoło kierownikom Carrefour'a. Organizacja pracy też się poprawi, bo będzie ich można lepiej zlokalizować i może głupie pomysły im z głowy wyparują.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jakaś sfatygowana ta kropka jak na naklejoną w zeszłym tygodniu a ja słyszałam od kolegi który tam pracuje, że to miejsce ich zebrać z kierownikiem (tzw. odprawy) dziennik wschodni=fakt
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Czerwona kropka to jeden z elementów nowego projektu organizacji pracy. Ma ułatwić m.in. kontakt pracownika z kierownikiem – wyjaśnia Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i Komunikacji Zewnętrznej Carrefour Polska " Niech te otumanione kierowniki z CARREFOURA poprzyklejają sobie te kropki na czole i tak się kontaktują między sobą. Jełopy nawet nie zdają sobie sprawy z tego, że koncern już jest do tyłu jeśli chodzi o swój wizerunek. A wizerunek to rzecz święta, pajace. W Lublinie mają swoje zapyziałe sklepy na : Witosa 6 (hipermarket, Andersa 9 (supermarket) i Jana Pawła II 21 (supermarket). Witamy w krainie deczko zmniejszonych obrotów, cwaniaki za dychę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chcieliście Polacy demokracji to mi tu kuźwa szczać w majty i do roboty !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
STYX napisał:
Chcieliście Polacy demokracji to mi tu kuźwa szczać w majty i do roboty !!!
To mi sie podoba tez jestem za
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najlepiej to pracownikom pampersy kupić i wtedy nie trzeba czerwonych kółek malować . Czerwone do toalety a zielone na posiłek chyba brakuje jednego kółka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani rzecznik prasowej chciałabym tylko powiedzieć, ze tak jak ona postępuje teraz z pracownikami/ kłamie i postępuje nieuczciwie wobec ludzi/ tak kiedyś firma postąpi z nią i też dostanie kopa na zieloną trawk " bez przywilejów". KŁAMCZUCHA. A mówię to z całym przekonaniem, bo byłam na szkoleniu i wiem co słyszałam - nie róbcie ze zwykłych pracowników deb***i, mówiąc, że potrzebne jest kolejne szkolenie... sami się przeszkolcie z ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Klienów nawołuje do bojkotu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a brazawa niech zrobia "na kupe"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysłodawcy powinno się połamać ręce i nogi a na kark założyć obrożę i przywiązać go na łańcuchu do tego jego pomysłu a całość ogrodzić i powiesić ostrzeżenie UWAGA WYJĄTKOWO GROŹNA KANALIA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może i Polacy mądrzy są po szkodzie, ale gdy zachodzi taka potrzeba, potrafią się błyskawicznie zmobilizować. Jednomyślność internautów jest bardzo optymistyczna, bo znaczy to, że jednak potrafimy się jednoczyć, gdy naruszona jest nasza godność (tak w myśl zasady: NIE BĘDZIE OBCY PLUŁ NAM W TWARZ...). Jeśli więc wierzyć postowi "barmanki" to pani rzecznik tej sieci sklepów kłamie na rzecz nieludzkiego Francuza i sugeruje, że personel jest na tyle deb***ny, że nie potrafi zrozumieć tych paru słów o konieczności stawania na kropce. Wiem, że taka jest rola pani rzecznik, ale czy naprawdę warto jest ześwinić się dla tych paru groszy, depcząc i poniewierając drugiego człowieka?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję zrobić te czerwone kropki kierownikom Leclerc na Turystycznej. Tu pracują same niedorozwoje kropka się im spodoba. Oczywiście kierownik niech ją nosi na czole , będzie widoczny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie martwcie sie ,bo w innych sieciach handlowych wcale nie jest lepiej.najpierw wymyslaja zasady ,a pozniej pracownik obrywa za te zasady i od klientow i od kierownictwa .kasy do10 szt. w tesco to koszmar .kasjerki nagminnie sa wyzywane przez klientow i straszone skargami .pomimo wielokrotnych prosb ,aby to uregulowac tak jak byc powinno nic sie w tej kwestji nie zmienia .sam wyglad i stan techniczny kas pozostawia wiele do zyczenia.kasjerki musza przenosic tony towarow ,bo o przesunieciu moga zapomniec.blachy miedzy tasma ,a skanerem sa podniesione do gory i jest niemozliwe przesuniecie towaru tylko kazdy produkt jest podnoszony .pomimo ,ze jeden z kierownikow obiecywal ,ze to zrobi to na drugi dzien poszedl na urlop.poprostu chcial blysnac przed dyrektorem jaki jest zaangazowany i na tym sie skonczylo.a kasjerkom pozostalo pelnic role ciezarowcow .ostatnio pracownikow tesco najnizszego szczebla nazywa sie podlogowcami ,ktorzy nie maja prawa podnosic glowy tylko pracowac .takze pomysly kierownictwa marketow sa takie jak oni sami .nic dodac nic ujac .zero pracy tylko slizgaja sie na ciezkiej pracy innych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...