Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
a ten biały samochodzik chyba jedzie nieprawidłowo - przynajmniej w dniu otwarcia sklepu był tam nakaz jazdy w prawo - więc nie powinien jechać prosto z Lidla w stronę Związkowej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale temat na artykuł, a pan pewnie w każdym sklepie wyłudza to co się już skończyło, ciężko zrozumieć że czasem coś się kończy i już
ale tym sposobem jest bohaterem w gazecie i dostanie płytę której już nie ma
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
toś pan wypalił , takie same płyty daja za free przy zakupie gazety , aś pan poleciał aż do gazety ..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie nie tylko zdębiał ale i awanture zrobił... żenada.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kierowca napisał:
a ten biały samochodzik chyba jedzie nieprawidłowo - przynajmniej w dniu otwarcia sklepu był tam nakaz jazdy w prawo - więc nie powinien jechać prosto z Lidla w stronę Związkowej
a gdzie ty tam ulicę zwiazkową widzisz????????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie jest to bardzo dobry temat na artykuł. Ja też miałem kiedyś problemy z lidlem ponieważ kupiłem produkt, który był zepsuty. Wszedłem na stronę internetową Lidla- i powiem krótko- spróbujcie się Państwo dodzwonić do biura obsługi klienta. Nie wiem jak jest teraz ale mi się nie udało przez kilka dni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ja jakoś nie mam problemów z lidlem ,jak mi coś nie pasowało to oddawałem zwrot pieniążków był bezproblemowy , a druga sprawa jaka mi się podoba to lidl zbierał kasę na WOŚP, a z tego co wiem to wspierają bezdomnych i kuchnie brata alberta , dając za darmo pieczywo czy różnie produkty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie to nie film , tylko bajki czytane. Ales wypalil żeby z taka głupota leciec do gazety i robic afere , czase jeden drugiemu z gardla by wyrwał aby tylko on mial , żenada
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
rozumieiem,gdyby chodziło o płyte z dobrym pornosikiem,ale awantura o dvd z bajką/ Pewnie to miał byc prezent dla dziecka na gwiazdkę hehe...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pieniecz jakiś!, pozatym bajki są na cd a nie na dvd (cd-audio). Dziś miałem podobna sytuację, ale miałem szczęście bo akurat była dostawa płyt.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
absurd to ten artykuł. Nie dość, że napisane jak wół, że do wyczerpania zapasów. to jeszcze cieć ma czelność mieć pretensje.. zal.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To tak jak w Stokrotce. Idziesz jednego dnia i pytasz o dodatek a drugiego dnia z rana jesteś góra 5 klientem a oni mówią, że "już się skończyły"... Jedziesz do 3 innych Stokrotek i to samo... Ciekawe po co im tyle tego w domu...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten klient to tyopowy kretyn. Brak czytania ze zrozumieniem boli. Ale grunt to poleciec to prasy i wylac żale pomimo tego że kommpletnie nie ma sie racji. Do wyczerpania zapasów to do wyczerpania zapasów. Pozatym to promocja. Wcale tego dostać nie musi. Ehh polacy... Bajeczke i tak dostał ... Nienawidzę tego typu klientów..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ak napisał:
Ten klient to tyopowy kretyn. Brak czytania ze zrozumieniem boli. Ale grunt to poleciec to prasy i wylac żale pomimo tego że kommpletnie nie ma sie racji. Do wyczerpania zapasów to do wyczerpania zapasów. Pozatym to promocja. Wcale tego dostać nie musi. Ehh polacy... Bajeczke i tak dostał ... Nienawidzę tego typu klientów..
no dokładnie. moim zdaniem Lidl nie powinien reagować, jasno było napisane LUB DO WYCZERPANIA ZAPASÓW, to jasne jak słońce ! Ja też nie mam problemów ani w lidlu ani w biedronce, miła uprzejma obsługa i zreklamacjami nigdy problemu nie robią. Co innego przeboje np z pożal się boże siecią MARKO i ich ostatnimi mętliwymi promocjami na zabawki- ta promocja to juz sie skończyła, a ta promocja nie obowiązuje bo to juz przecenione( przecena UWAGA! zestaw lego ze 125 przed promocja do około 115 po "promocji") i w końcu nie dość ze zadnej promocji nie udało się skorzystać to na dodatek w sąsiednim karfurze te same zabawki były tańsze bez "promocji"- ludzie nie dajmy sie zwariować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie filmy tylko audiobooki. Może się awanturnik zdziwić jak włoży do odtwarzacza dvd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
obstawiam ze nawet ich nie odpali. To był klient który darł gębę na kasjerkę "dla zasady"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja nie rozumiem takich ludzi i tępię ich jak tylko mogę. A chamstwa w narodzie nie brakuje. Ostatnio stałem w Carefourze przy Jana Pawła w kolejce po śledzie. Wędliny, ryby i sery obsługiwała jedna dziewczyna. deb*** jakiś jej kierownik, bo nie umie zorganizować odpowiednio pracy, no ale cóż. A w kolejce stoi facet i ma pretensje do tej bidnej dziewczyny, która na zakrętach nie wyrabia. Nie ma to jak się dowartościować, bo gdy się samemu w robocie po du*** dostaje, to w kolejce jest się panisko. Co nie zmienia faktu, że i tak największe chamy stoją zawsze w kolejce w McDonaldsie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niektórzy to mają za dużo wolnego czas i bardzo im się nudzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co do reklamacji w Lidlu - nigdy nie miałem problemów. Jak coś jest zepsute to oddają kasę, jak kupisz zły rozmiar ciuchów to można wymienić jeśli mają na stanie. A bajki wczoraj wieczorem dawali na Lwowskiej, czyli generalnie jeszcze są.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
człowieku, kupił byś dziecku książkę i sam mu przeczytał a nie wysługiwał się wątpliwej wartości bajkami na cd. Po drugie zrozum że te promocje są nie po to żebyś dostał bajkę na cd tylko żebyś zrobił zakupy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...