A ja uważam, że dodatkowy pas niewiele tu zmieni.
80% kierowców jadących Filaretów, owszem, skręca w prawo w Głęboką ale zaraz skręca w lewo w Sowińskiego. Niewielu jedzie prosto Głęboką.
Wąskim gardłem jest tutaj odcinek od "świateł" na Filaretów do "świateł" na Sowińskiego.
Rozwiązaniem tu było by jednoczesne zrobienie dodatkowego pasa na Sowińskiego (na Filaretów i na Głębokiej. Sam dodatkowy pas na ul. Filaretów niewiele zmieni. Ale może nie mam racji. Czas pokaże...
|
|
Niechaj Unii Europejskiej będą dzięki!
Amen.
|
|
Masz rację nic nie zmieni będzie jeszcze gorzej na głębokiej bo będą jeszcze bardziej się wcinać żeby skręcić w Sowińskiego |
|
będę miał więcej miejsca żeby wcisnąć się w spwinskiego.
|
|
Oczywiście nic to nie zmieni. Pomysł posrany od samego początku czyli od czasów poszerzenia ul. Poniatowskiego.... Tak, nie pomyliłem się - za wąska ul. Poniatowskiego już jest wystarczającym błędem. Zrobiono wzdłuż tej ulicy autostradę dla rowerów i chodnik, którymi nikt nie chodzi, ani nie jeździ. Nie robiąc tego można już wtedy tam zrobić 4 pasy ruchu. Potem na całości Sowińskiego wyciąć kilka drzew i zwęzić trawniki i tez wykombinować 4 pasy ruchu. Ale zamiast tego "mądrzy inaczej" wymalowali na nowo pasy, które tylko spowolniły przejazd ul Sowińskiego. Dopiero potem można by się zabrać się za lewoskręt na Filaretów. Całe buractwo, z taryfiarzami na czele, wcinające się na Filaretów z lewej strony na prawą przeniesie się na Głęboką i tam się będzie wcinać tym razem na pas lewy z prawej strony. |
|
Zgadzam się całkowicie z przedmówca.Oczom nie wierzyłem jak na Poniatowskiego ujrzałem tą autostradę dla rowerzystów i chodnik dla jakiegoś mega tłumu.Tyle przestrzeni zmarnowanej,a spokojnie można było wydzielić pas ruchu.Tak samo nie toleruję chamstwa wciskającego się z lewego pasa na Filaretów w prawo.Ludzie,nie bawmy się w uprzejmość,nie wpuszczajmy ich!!!Szlag człowieka trafia z takimi deb***ami.Pozdrowienia dla kulturalnych kierowców
|
|
Myślę, że masz 100% racji. Na Sowińskiego powinny być dwa pasy ruchu w każdą stronę. Siłą rzeczy na Poniatowskiego również. I dopiero takie działania mogą rozładować korki na Filaretów. |
|
Dokładnie tak !!! Ludzie, którzy wpuszczają wcinających się cwaniaczków z lewej strony, chyba nie rozumieją że przez nich stoją kilka zmian świateł dłużej, a oni w nosie mają stanie w korkach i drą już od ronda przy ZUSie w dół lewym pasem i przed Głęboką wcinka na prawy pas !!! ZERO TOLERANCJI DLA TAKICH CWANIAKÓW !!! Nie wpuszczajmy i już !! Wpuszczacie tylko po to, żeby mieć radochę że mignie Wam potem kierunkami niby to dziekując ?! Radoche ma potem, że nie stał w korku jak kilkadziesiąt innych aut i znowu znalazł łosia, który go wpuścił !!! I UWAGA - to nie jest żadna jazda " na suwak " !!! Jazda na suwak jest wtedy, kiedy z 2 pasów robi się jeden, a nie wcinanie się z pasa do jazdy w lewo na pas jadący w inną stronę !! |
|
Tyle wstarczy na tym węźle, zastanówcie się kto robi autostrady w samaym centrum miasta. Myśle, że niektórzy mają jeszcze pojęcie PRL szeroko i głupio! Ważne dkokończyć wewnętrzną obowodnicę (Solidarności do Bohaterów Monte Casino, Dywizjonów 303 do Wyścigowej i Trasę Zieloną do Jana Pawła II). Poszytajacie raport TransEko, jak już zapomnieliście.
Cała ta estakada czy poszerzanie Sowińskiego o głupota byłych działaczy PRL, którzy zapomnieli że Lublin już nie sięga do Pagi tylko aż do Dębówki!!!
Sądzę, że większość z was nie chce powrotu PRL, a myślenie i koncepcje mają niektórzy z czasów późnego Gomułki, wczesny Gierek. Przealaizujcie trochę zasady drogowe, nowinki techniczne i nowinki steategiczne, jest google - poczytać.
Żuk wie co robi, prawoskręt i wyreulowane światłą + mała obowdnica wystarczą, nic nie będzie trzeba poszerzać!
|
|
Serio ?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|