Taka Ekspertyza pewnie kosztuje. A może zrobić inaczej.
Solaris też takie autobusy produkuje (nie tylko Ursus). Tak wiec wystapić do obu producentów (jeżeli w Polsce są inni to też ich zapytać) o taką ekspertyze. Pewnie dawno temu robili takie analizy jak i badania, tak więc wiedzą na co zwrócic uwage i z czym sa kłopoty podczas eksploatacji. Otrzymane dane przekazać pracownikom Politechniki Lubelskiej z prośbą o opinie i informacje których nie dostarczyli producenci. I na tej podstawie zaproponowanie rozwiązań. Po analizie danych opracować SIWZ i ogłosic przetarg?
Unikamy tego że producent przedstawi rozwiązania które będą preferowały jego produkty, dobieramy sprzęt pod konkretne potrzeby analizując nie tylko cenę zakupu ale i koszt eksploatacji. Pieniądze wydane na ekspertyzę pewnie będą mniejsze i wpłyną do państwowej instytucji i będa wspierać nauke w regionie.
|
|
a on ma homologację i wszystkie dopuszczenia do poruszania się po drogach czy to stary repeć dołożone baterie
|
|
Kilka lat temu (15 września 2011r.) był testowany w Lublinie czeski autobus bateryjny SOR EBN 10,5, jechałem nim na testach. Ekstra jazda! Co z tym autobusem??? Już wtedy obiecywano, że będą nas wozić po Lublinie...
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|