Nie wierzę w te 3 miliony.
Tam zawsze pustki, pustki i wiatr.
|
|
Nie wierzę w te 3 miliony. Tam zawsze pustki, pustki i wiatr.To zależy kiedy. Zazwyczaj jest tam jednak sporo ludzi. Sam jestem tam w miare stałym klientem. W przeciwieństwie do innych centrów handlowych jest tam dużo miejsca, miła obsługa itd. |
|
Nie wierzę w te 3 miliony. Tam zawsze pustki, pustki i wiatr.ja tez nie wierze, nie mieli wiecej niz 300-400 tys klientóww ciagu poł roku. a jak wyszło im 3 mln? a bardzo łątwo. podejrzewam, ze przy 3 głowych wejsciach maja zamontowane bramki. jesna osoba moze 2 razy w tygodniu isc do augana po papier toaletowy . e misciac wyjdzie 8 klinetów a był jeden i ten sam. grupa 50 tys osob chodzi tam klika razy w tygdniu pogapic sie albo kupić szmapon w rosmannie i wyjdzie ci po kilku mieisac 3 fałszywych miliony klientów- klikadziesiat razy dublowali jedne i te same osoby |
|
Ta Galeria Felicity to fatalny projekt, czasami hale fabryczne wygladaly lepiej, bardzo brzydka budowla
|
|
PAczkomat niech mi tam postawią :)
|
|
po mszy zapitalają tam całe Piaski i Zamość
buraki na zakupyyyyyyyyy, a dupy do fryzjera
|
|
Z tymi 3 mln to chyba troche przesada. dla porównania jest to tyle osób które przez cały rok odwiedzają Zakopane łacznie z Tatrami (polskimi)
|
|
3 mln to odwiedzi ją na 10 istnienia. Tam są pustki!!!! pustki!!!! i gdyby nie personel to 1 człowiek znajdowałby się tam na 300 m kwadratowych takie tam tłumy.
|
|
3 mln to odwiedzi ją na 10 istnienia. Tam są pustki!!!! pustki!!!! i gdyby nie personel to 1 człowiek znajdowałby się tam na 300 m kwadratowych takie tam tłumy.Większych bzdet nie byłeś w stanie wymyślić...? |
|
Z tymi 3 mln to chyba troche przesada. dla porównania jest to tyle osób które przez cały rok odwiedzają Zakopane łacznie z Tatrami (polskimi)Bo tak się liczy ilość pasażerów czy klientów. 1 zakupy= 1 klient. 2zakupy=2klientów nawet jeśli to ta sama osoba. |
|
Głupi jesteście! Bardzo możliwe, że odwiedziło tam tyle ludzi tego "molocha". Mieszkam niedaleko, więc widzę, co się tam dzieje... Wystarczy popatrzeć, jak poprawiła się frekwencja na linii 7 MPK oraz, co się dzieje późnym popołudniem na parkingu i przystanku powrotnym MPK w soboty i niedziele. Natomiast: wystarczy popatrzeć, jak od końca marca jest "cieniutko" klientów w Carrefour (również w sobotnie i niedzielne popołudnia). Spytajcie pracowników Karfura: "czy nie odczuli oddechu Auchana na swoich plecach?"
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|