Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Obejrzałem kilka razy - filmik naprawdę fajny i klimatyczny. Wreszcie im coś wyszło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PODOBA MI SIĘ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
film ładny, artystyczny, nawet zmysłowy. mam pytanie: do kogo jest skierowany? o czym on własciwie jest? do czego zachęca? kurcze mam chyba mało wyobraźni. co on da Lublinowi? PS> byłem ostatnio we Wrocławiu na Rynku, piwo - 20 PLN, danie byle jakie - 30 zł. jakies 50 knajp jedna obok drugiej. dużo obcokrajowców, Niemców, Anglików, Czechów. knajpy do 3 rano otwarte. Czysto, nikt się nie awanturuje. taxi - drogie, ale wszędzie są. nie ma pijanych dresów. starówka - zadbana. o co tu chodzi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
straszne........ jak mozna pokazywac stare miasto w filmie ktory ma przyciagnac ludzi do naszego miasta... inne tez maja starowki i to bez urazy .... ładniejsze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co ktoś tu przyjedzie? Nie ma pracy, nie ma zakładów, płace po 1300zł mieszkania nie wiele tańsze niż w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy wROCŁAWIU. wSZĘDZIE KOLESIOSTWO, KORUPCJA, Jeżeli nie masz kogoś na stanowisku z rodziny to zapomnij o jakiejś karierze, czy zatrudnieniu ww dobrze płatnej pracy. Wszędzie cwaniactwo i załatwianie po znajomości. Czym się chwalić? Starówką na której można dostać w łeb i zostać okradzionym? Ludzie dopóki będą rządzić ciemni przekupni ludzie dbający tylko o własne zyski i interesy nic na lubelszczyżnie się nie zmieni Co do filmu to zrealizowany dobrze, ale sensu jego wyprodukownia i emitowania nie ma najmniejszego Bo do czego on ma zachęcać? Kolejny milion wyrzucowny w błoto
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ranking „Newsweeka”: Wrocław i inni Dariusz Wilczak, Jerzy Danilewicz 10 maja 2010 12:22, ostatnia aktualizacja 15 maja 2010 02:09 Wrocław jest gwiazdą rankingu „Newsweeka”, w którym mieszkańcy oceniali przyjazność swoich miast. Miasto jest jak człowiek. Można się z nim zaprzyjaźnić, można odrzucić, gdy nie spełnia naszych wymagań. Przyjazne miasto to takie, którego nie chce się opuszczać. Po prostu dobrze się w nim żyje. O emigrowaniu do innego nikt nie myśli, bo po co wyjeżdżać, skoro na miejscu jest wszystko, czego się chce. Na zlecenie „Newsweeka” TNS OBOP przeprowadził badanie we wszystkich polskich stolicach województw. Ankieterzy pytali mieszkańców, jak oceniają ofertę edukacyjną, kulturalną, atrakcyjność turystyczną, infrastrukturę drogową, czystość i porządek, możliwość zawodowego rozwoju, wreszcie sam wygląd miasta. Badanie ważne, bo wskazujące nie tylko najlepsze walory miasta, lecz także definiujące najważniejsze, nierozwiązane jeszcze problemy. Ranking polskich miast najbardziej przyjaznych dla mieszkańców ilustruje pewną nie zawsze dostrzeganą prawidłowość. Wygrywają te ośrodki, które mają dobry pomysł na rozwój, ale charakteryzuje je też ciągłość władzy. Taki jest Wrocław, zwycięzca rankingu, w którym od początku polskiej samorządności, czyli od 1990 roku, rządzili dawni koledzy – kiedyś działacze Solidarności i Komitetu Obywatelskiego. LUBLIN JEST NA OSTATNIM MIEJSCU W TYM RANKINGU ! Tagi: sondaż » OBOP » ranking miast » Ranking Newsweeka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To widać, że reżyserka (?) od klipu zrealizował teledysk o Lublinie. Bliskie plany i szybki montaż nie oddają klimatu i magii miasta - po prostu brak treści i przekazu, że tu jest niesamowicie, oryginalnie, itd.itp. Bo z tego filmu ma wynikać?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jestem rozczarowana.Film tak jakby nagle urwany przed pokazaniem czegoś istotnego o mieście i niedokończony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mnie się podoba. Zmysłowy, magiczny klimat, zachęcający do odkrywania nowych miejsc. Gratulacje!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIe jest zły - ma słabe strony ale nie ukrywajmy - lansowanie Lublina jako nowoczesnej metropolii to byłby żart - nawet ścieżek rowerowych się nie buduje przy przebudowie ulic więc o czym tu mówić...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Film jest zrealizowany bardzo dobrze. Pytanie tylko, czy taki pomysł na Lublin jest dobry. Twórcy promują Lublin jako miasto z klimatem Lwowa. Miasto, gdzie czas zatrzymał się w miejscu, zamykając pod kopułą klimat spokoju i dawnych, pozbawionych pośpiechu i nerwówki, lat. Miejsce dobre dla zabieganego Warszawiaka, by przyjechać i odpocząć. Niestety póki co Warszawiak woli pojechać na Mazury, nad morze, do Zakopanego, ewentualnie do Kazimierza czy Nałęczowa. Problem w tym, że tak samo, jak większość ludzi jest rozczarowana Lwowem po pierwszej wizycie i nigdy więcej tam nie wraca, podobnie może być z Lublinem. Bo z jednej strony mamy okazałe stare miasto... ale z dworcem PKS i okolicami tuż pod bokiem. Jest dość ładne centrum... ale z niezagospodarowanym Placem Litewskim, fatalnym dojazdem (brak parkingów w/pod centrum, komunikacją miejską kluczącą wężykiem po całym mieście) i kiepską bazą hotelową. Można wymieniać dalej. Ale po co. Problem Lublina polega na tym, że to miasto jest zbyt.... przeciętne. Żyje się tu całkiem przyzwoicie ale brakuje tego czegoś, co może przyciągnąć i zatrzymać na dłużej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niezły klimat, muzyka, ale Lublina wcale nie widać ... Końcówka zerżnięta z reklamy Citroena "Lublin - miasto inspiracji" całkiem jak "Citroen - auto emocion".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest Super!!! .. Zaraz po emisji w kinach proponuje aby wyciąć kilka sekud, napis koncowy i sprzedać klipa innym zabytkowym miast (kraków, Zamośc , Toruń). W klipie prawie nie ma elementów krajobrazu związanych charakterystycznie z Lublinem. Poza tym jest uniwersalnie banalny. Brawo! Niezle pomyślane, Cieszmy się, jeszcze Lublin na tym zarobi!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W klipie prawie nie ma elementów krajobrazu związanych charakterystycznie z Lublinem
no fakt, nie ma kamienicy palikota.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wielkie G o niczym. Zupełna kicha! Jak się chciało przewalić prawie duża bańkę to trzeba było wymyślić lepszy pretekst. Ten śmierdzi na odległość i aż po oczach bije.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to POdliczmy co za ten "uzasadniony" i bezprzetargowy wydatek UML można by zrobic: 1. Porządek w "Dąbrowie" - 50 tyś PLN 2. City Placement w TV - 50 tyś PLN (8mln widzów w całej Polsce) 3. City Placement w sieci -20 tyś PLN ( 5 mln widzów online w około 200 krajach świata) 4. City Placement w radiu -25 tyś PLN ( 1 ml słuchaczy w całej Polsce) Konceptu już mi brak więc POdliczmy jaki byłby koszt dotarcia do około 15 razy większej grupy docelowej niż ten tu omawiany film "promocyjny" 145 tysięcy PLN i docelowa grupa 14 mln odbiorców + uprządkowane miejsce dla spragnionych lasu i wody. 775 tysięcy PLN i 895 tysięcy widzów + do tego smród brud i ubustwo w znajdującym się w granicach administracyjnych i pod zarządem Miasta Lublin "ośrodku wypoczynkowym" "Dąbrowa" 635 tysięcy PLN które mogło zostać w budżecie na inne cele sami już zagospodarujcie - czekam na Wasze głosy czytelnicy DW!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie no super, coś w sam raz dla miłośników SCHODÓW wszelkiej różności. Przyjeżdajcie do Lublina!!! mamy tutaj SCHODY !!! a tak się zapytam też a gdzie Koziołek ?? a Zamek ?? może zburzyli... a Brama Krakowska ?? może zamknęli.... no ale mamy SCHODY i tym się chwalimy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kashka napisał:
Jest Super!!! .. Zaraz po emisji w kinach proponuje aby wyciąć kilka sekud, napis koncowy i sprzedać klipa innym zabytkowym miast (kraków, Zamośc , Toruń). W klipie prawie nie ma elementów krajobrazu związanych charakterystycznie z Lublinem. Poza tym jest uniwersalnie banalny. Brawo! Niezle pomyślane, Cieszmy się, jeszcze Lublin na tym zarobi!!!
genialne... zmienić napis końcowy i nikt się nie zorientuje i sprzedać go w całości. A ten oryginalny przerobić, uciąć go w 10 sekundzie i dołożyć napis Lublin roku 2045. Bedzie tańsza emisja 10 sek zamiast 45 s.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
######www.youtube.com/watch?v=9CZoL3Fjjc4&fmt=6
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
film
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...