Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
...ani słowa w DW o dzisiejszym Święcie Żołnierzy Wyklętych?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co ma to z wypadkami komunikacyjnymi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"To niepozorne skrzyżowanie ul. Orkana z Kaczeńcową jest na pierwszym miejscu policyjnej tabeli za rok 2015 z wynikiem trzech wypadków (2 zabitych, 3 rannych)" - no akurat w 2014 ktoś wpadł w mieście na pomysł, ze skoro nie można wyegzekwować od Spa przejścia podziemnego, które mieli zrobić, to można zawęzić pasy pakując po środku wysepkę i postawić ograniczenie do 40 km/h. Niech powiedzą tym pięciu osobom, że to był dobry pomysł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Teraz trzeba zadać pytanie czy miasto coś z tym zrobi, czy przyjmie to do wiadomości, bo przecież na drodze się ginie. Ruch drogowy to nie jest żywioł jak woda czy ogień, nad którymi nie da się zapanować. Liczbę wypadków da się znacznie obniżyć, tylko trzeba chcieć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"To niepozorne skrzyżowanie ul. Orkana z Kaczeńcową jest na pierwszym miejscu policyjnej tabeli za rok 2015 z wynikiem trzech wypadków (2 zabitych, 3 rannych)" - no akurat w 2014 ktoś wpadł w mieście na pomysł, ze skoro nie można wyegzekwować od Spa przejścia podziemnego, które mieli zrobić, to można zawęzić pasy pakując po środku wysepkę i postawić ograniczenie do 40 km/h. Niech powiedzą tym pięciu osobom, że to był dobry pomysł.
Racja. Przy obecnym obciążeniu ruchem wystarczy tam po jednym pasie, na znacznej części Orkana. Tylko czy były w Lublinie przykłady obniżenia klasy drogi? Nie przypominam sobie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...ani słowa w DW o dzisiejszym Święcie Żołnierzy Wyklętych?
Mówisz - masz: http://www.dziennikwschodni.pl/lublin/n,1000176706,dzis-marsz-zolnierzy-wykletych-uczestnicy-przejda-przez-lublin.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zapomniano napisać ze sporo wypadków jest na przejściu dla pieszych na Koryznowej koło Pekinu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie no to jest akurat chyba zbędne, lepiej aby powstały nowe szkoły języka ukraińskiego bydgoszcz i mtakie strony jak Preply http://www.mowpohiszpansku.pl/nauka-2/preply-portal-z-ofertami-korepetycji-juz-w-polsce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To teraz niech się pochwalą przez kogo było tak niebezpiecznie na Orkana i kto na tej małej wysepce najeb**ł znaków że nic nie było widać i dopiero po tragedii to zmieniono ? a wystarczyło zamiast tego głupiego przejścia z którego i tak mało osób korzysta bo wolą łazić pod kładką w miejscu niedozwolonym wyremontować podziemne przejście które jest obok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nikt nie pamieta o ulicy nadbystrzyckiej na wysokosci lidla nie ma dnia zeby nie bylo potracenia albo wypadku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za potrącenie pieszego na pasach powinien być mandat 5000zł+ koszty leczenia poszkodowanego z kasy kierowcy, jeśli pieszy wejdzie na czerwonym i dojdzie do jego potrącenia sam pokrywa koszy leczenia i płaci taki sam mandat 5000zł. Skończyło by się naciąganie przepisów, przez pieszych i kierowców. Jeśli pieszy jest na pasach i już idzie, a nie wtargną- nie ma tłumaczenia dla kierowcy potrąciłeś płać! a jak to kolejna taka kolizja do zabierać auto na miesiąc do depozytu :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poruszę jeszcze temat, ze piesi na oznakowanych przejściach na ogół sami są winni potrąceń !!! Moze się wreszcie ktoś weźmie za te święte krówska. Bo ile można tłumaczyć wybryki pieszych regułką "NIEDOSTOSOWANIE PRĘDKOŚCI DO WARUNKÓW NA DRODZE BLA BLA BLA..." JEZELI JESTEŚ PIESZYM I TO CZYTASZ, WIEDZ, ZE AUTO WAZY 2-3 TONY I WPRAWIONE W RUCH nie zatrzyma się w ulamek sekundy, właśnie wtedy gdy postanowisz wtargnąć bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd lub gdy wychodzisz zza pojazdu stojącego w korku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poruszę jeszcze temat, ze piesi na oznakowanych przejściach na ogół sami są winni potrąceń !!! Moze się wreszcie ktoś weźmie za te święte krówska. Bo ile można tłumaczyć wybryki pieszych regułką "NIEDOSTOSOWANIE PRĘDKOŚCI DO WARUNKÓW NA DRODZE BLA BLA BLA..." JEZELI JESTEŚ PIESZYM I TO CZYTASZ, WIEDZ, ZE AUTO WAZY 2-3 TONY I WPRAWIONE W RUCH nie zatrzyma się w ulamek sekundy, właśnie wtedy gdy postanowisz wtargnąć bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd lub gdy wychodzisz zza pojazdu stojącego w korku
Roman, czy Ty siedziałeś kiedyś za kółkiem albo przynajmniej miałeś w ręku dowód rejestracyjny samochodu?? 2-3 tony??? Samochód waży przeciętnie 1-1,4 tony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Roman, czy Ty siedziałeś kiedyś za kółkiem albo przynajmniej miałeś w ręku dowód rejestracyjny samochodu?? 2-3 tony??? Samochód waży przeciętnie 1-1,4 tony.
do ayo... nie każdy jak ty ma matiza...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skrzyżowanie Orkana i Kaczeńcowej: mieszkam tam i często biegam wzdłuż Orkana. Na kilkusetmetrowym odcinku od Zwycięskiej do Kaczeńcowej kierowcy wykorzystują moc silników i rzadko kto jeździ tam poniżej 60/h (nie mówiąc o 40 na skrzyżowaniu). Na krótszym odcinku, od Armii Krajowej jest podobnie. Dwa pasy ruchu w obydwu kierunkach temu sprzyjają. Wyjazd z Kaczeńcowej (i Biedronki) oraz z Ułanów (Spa Orkana) w lewo jest trudny ze względu na dwa pasy ruchu. W prawo jeszcze dodatkowo utrudniony jest przez gęsto stojące słupy - trudno ustawić się tak by była widoczność i nie zajmować przejścia lub nie wystawać przodem samochodu na jezdnię ul. Orkana. Przejście przez Orkana jest trudne, można stać kilka minut aż ktoś się zlituje, a ci którzy jadą drugim pasem zauważą co się dzieje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...