Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Jeśli nie studia, to szkoła policealna. Trwa rekrutacja. Jakie są kierunki w Lublinie?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 28 sierpnia 2017 r. o 11:18 Powrót do artykułu
super, że są takie opcje :) ja połączyłam studia ze szkołą policealną. studiuję pedagogikę i jako uzupełnienie kwalifikacji wybrałam terapeutę zajęciowego w szkole policealnej pro civitas. polecam ***procivitas.edu.pl!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mnie wydaje się, że jednak studia dają dużo więcej możliwości niż szkoła policealna i chociażby gdybym nie studiowała to nie miałabym nigdy szansy na wyjazd z ***s://***campamerica.pl/ a zdecydowanie to była największa przygoda jak i doświadczenie jakie mogło mi się przytrafić i ameryka naprawdę jest magiczna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szczerze mówiąc, ja wybrałem policealna szkołę żak i uważam, że to najlepsza opcja z możliwych. Szkoła jest zaoczna, dla dorosłych i ma wiele kierunków do wyboru. Myśle, że warto sobie zobaczyć to co oferują, bo wiele kierunków jest też darmowych :))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sama kończyłam szkołę policealną i nie żałuję tej decyzji. Ja wybrałam kierunek technika administracji w szkole ŻAK, bo przeczytałam o nich wiele pozytywnych opinii. Nic dziwnego, że jest ich tyle. Naukę wspominam bardzo dobrze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mi się nie udało z maturą, więc zapisałam się do policealnej Cosinus w Lublinie, myślę że to spoko opcja żeby nie mieć roku w plecy :)) jestem bardzo zadowolona :)