Brawo i tak powinno być. Powinien być tam deptak i nic więcej !!
|
|
I bardzo dobrze My mieszkańcy 1-go Maja jesteśmy zadowoleni, miejsca parkingowe też się przydadzą
|
|
Te buspasy to potrzebne jak swini siodło.
|
|
tak najwazniejsze to żeby porobic ścieżek jak najwuecej bo może się jakis cyklista przejedzie laskawie swoim zlomem, a ze tysiące jeżdżą do roboty to gdzieś bokiem pojada
|
|
1 Maja w dalszym ciągu niech będzie zamknięta, zostawmy tak jak jest. Nie rozumiem dlaczego Pan Kieliszek wprowadza zamieszanie i zostawia futkę z nadzieją, że a nuż ulica może być otwarta. Doskonale wiemy, że ponowne otwarcie ulicy i włączenie jej do ruchu od strony Gali jest niezgodne z przepisami o ruchu drogowym, o czym również mówili Policjanci na spotkaniach w Ratuszu. Poza tym ta część 1 Maja nie jest "handlowa" tylko bankowa, proszę również zauważyć że oferta istniejących sklepów nie zachęca do robienia zakupów. Zresztą i nie jest tylko moje zdanie, cały handel został "rozłożony" przez centra handlowe na które miasto dało zgodę, także niech kupcy podziękują miastu. A kupcy niech się zastanowią, czy wolą mieć przez sklepem parking czy ruchliwą ulicę, która umiemożliwa parkowanie potencjalnym klientom.
|
|
Jako przedsiębiorca i mieszkaniec ulicy 1 go Maja jestem zdecydowanie przeciwny zamykaniu ulicy dla komunikacji miejskiej! Od momentu jej zamknięcia moje obroty powoli spadały, a klientów ubywało. Tak tragicznie jak teraz nie było nigdy. Klienci tłumaczą, że teraz 1 go Maja jest daleko, że nie ma przystanków, że ciężko dojechać komunikacją. Ciężko się z nimi nie zgodzić.
Panie Prezydencie!
Proszę! Niech 1 go maja będzie dla komunikacji miejskiej i rowerzystów (których jako kierowca serdecznie nie znoszę) bo ta ulica wymiera, a jest ważnym połączeniem między Dworecm PKP a Centrum. Hałas? Hałas jest taki sam w cały mieście: na Krakowskim, na Zamojskiej, na Lipowej i jakoś wszyscy żyją tylko co z tego jak nie będzie co do garnka włożyć, a biznes upada...
|
|
Niestety mnie jako mieszkańca (ani moich sąsiadów) nikt nie pytał o zdanie. Kiedy pod blokami odbywało sie spotkały przedsiębiorców z Panią z UM oraz dzielnicowym, gdy ciekawi mieszkańcy wyszli, Pani z Urzędu chamsko odpowiadała na pytania po czym uciekła ;)
Na szczescie z poźniejszych konsultacji w Ratuszu wynikało ze nie ma szans na otwarcie ulicy (stan nawierzchni, kamienic, skrzyżowanie zagrażające bezpieczeństwu itd) :)
|
|
Niestety te buspasy są niezbędne żeby taka świnia jak ty stała w korku a pasażerowie w autobusie szybko i bezpiecznie dotarły do celu.Tak jest na całym świecie i jakoś to nie razi innych użytkowników drogi.Zmień trochę myślenie to nie boli. |
|
Walić wytyczne ZDiM. Tam pracują jacyś dziwni ludzie, którzy najlepiej chwieliby zrobić tylko kierowcom samochodów, w d mając pozostałych. Dziś przeszedłem się po śródmieściu. To jak wyznaczono miejsca parkingowe na chodnikach woła o pomstę do nieba. Przy zostawianiu 1,5m pieszym nie uwzględniono schodów do budynków, latarni i innych przeszkód, które te 1,5m w rzeczywistości zwężają do 1m, a nawet mniej. Niech te grubasy co tam siedzią w ZDiM wezmą teraz wózek z dzieckiem, albo torbę z zakupami i niech się przejdą po Śródmieściu. Może wtedy trafi do nich, że to co zrobili z przestrzenią w mieście jest karygodne.
|
|
Kiedyś jedna z głównych ulic miasta, dziwna koncepcja, że nie może być ulicą przejezdną.
|
|
Lokale handlowe zamienić na mieszkania i będzie po problemie z wymieraniem ulicy.
|
|
A może ulicę 1 Maja zamienić na deptak, postawić ławeczki, ogródki piwne, zbudować drogę rowerową. Będzie elegancko.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|