Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
o całkowitej likwidacji korków nie może być mowy - bo to nie ma służyć ułatwieniom kierującym ? a byłaby mowa gdyby zamiast świateł zaprojektowano ślimacznice i rozjazdy bezkolizyjne z pasami włączenia. Taki sam błąd z rondem i światłami już projektują przy budowie skrzyżowania al.Solidarności i ul.Sikorskiego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
brawo! brawo! brawo za ten pomysł! jestem zdecydowanie za takim rozwiązaniem gdyż koszmar tego korka przeżywam codziennie! tylko dlaczego władze miasta z ratusza i dzielny ZDiM sami na to nie wpadli? zrobić za tyle milionów zł drogę i spowodować jeszcze większe korki na Warszawskiej to tylko w Lublinie można panie S... 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Macie wszyscy rację . To są JAJA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
G..... prawda. Projekty z dofinansowania można poprawiać jeżeli to służy  bezpieczeństwu ruchu lub poprawia jego funkcjonowanie, Niech Pan Rzecznik wyjaśni te sprawę w Urzędzie Marszałkowskim.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapewne taki projekt w magistracie już mają, tylko zę jakby gi wdrożyli to co z funduszami na nowe projekty przetargi przecież muszą zarabiać na tym ludzie. To nie władza jest dla ludzi tylko ludzie są potrzebni władzy by ich wybierała. Zobaczcie że większe projekty na lubelszczyźnie są realizowane a następnie za kilka miesięcy poprawiane , bo co ktoś o tym doskonale wiedział że jest to bubel ale trzeba odebrać a potem się poprawi. Stare porzekadło ,, trzymaj mur lece po wypłate,,
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wydaje się że równie dobrym rozwiązaniem byłby bezkolizyjny zjazd z ulicy Głównej na Tysiąclecia. Tak proponowała Rada Dzielnicy Szerokie kilka lat temu. Ale niestety nie zostało to uwzględnione przy projekcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co to za kretyńskie prawo? Unia dała kasę i nieważne ze coś się nie sprawdza w praktyce, nie wolno nic przez 5 lat poprawić i ludzie muszą się męczyć... bo unia dała pieniądze. Ten beton nie rozumie że nie w każdej części europy da się wszystko sztywno przewidzieć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam lepszy pomysł: wsadzić kieliszka i jego kumpli do pierdla na 5 lat za fuszerkę w cenie 250 mln złotych!!!!  Na wiadukcie na Al. Warszawskiej są 3 zmiany świateł !!! Co to za afrykańskie rozwiązanie ??  Od zjazdu do "Bidy" od strony Kurowa nie ma żadnego połączenia ze "starą " Warszawską ! Nie ma żadnego wjazdu na wiadukt !!! A jest ich łącznie 5 czy 6!!! Dlaczego qurwa nie można zjechać na żaden wiadukt ! Nawet nie można wjechać na wiadukt na Al. Warszawskiej !!  Minimalnie inteligentni ludzie zaprojektowaliby ślimaka i wjazd na Al. Warszawską , a nie 3 zmiany świateł na nowym wiadukcie powodujące korki !!! Dzisiaj Kieliszek rozważa regulację sygnalizacji świetlnej ! Srać się chce  na tych dyletantów i amatorów. Polska w budowie- na wieki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polska to ubezwłasnowolniony kraj, tutaj niczego już nie można wybudować bez pieniędzy z unii. Jak słyszę że gdzieś tam trąbią sukces bo powstała sala gimnastyczna za unijne pieniądze to przerażenie mnie ogarnia. To Polska już jest tak biednym krajem że nie może wybudować głupiej sali gimnastycznej? To jest wstyd. To samo tutaj, rozwiązanie zupełnie niepraktyczne ale ruszyć nie wolno. Niech się ludzie męczą, kogo to obchodzi.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież budowa tego węzła komunikacyjnego jest niezakończona. Aby całość funcjonowała prawidłowo potrzebna jest budowa przedłużenia Bohaterów Monte Cassino i Nałęczowskiej - do zamkniętego obecnie ronda. Ratusz w tej kwestii milczy, a kasę pompuje w infrastrukturę wokół stadionu, który corocznie będzie drenował miliony z kasy miejskiej - czyli naszej kieszeni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdzie główna a gdzie tysiąclecia ? Na pewno o to chodziło?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak się wybudowało skrzyżowanie z poprzedniej epoki, to muszą być korki.Teraz furmanki już nie jeżdżą,tylko komuś się o tym zapomniało.I  teraz aby pojechać w prawo to trzeba jechać w lewo.GEEENIALNE rozwiązanie rodem z XIX wieku.Brawo gddkia i wszyscy decydenci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja bym obok kieliszka posadził jeszcze nalewjka zgddkia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a mi sie chce sr.. ć na twoje wypowiedzi, człowieku przecież to nie rzecznik prasowy o tym decyduje!!! a to, że czegoś nie uwzględnili projektanci to inna kwestia - czasami po prostu sie nie da czegos przewidzieć i musi troche pofunkcjonować, żeby potem przebudować hehe no tak juz jest. Ronda, slimaki itp. wydają sie rozsądniejsze niż sygnalizacja świetlana, ale jak jest duże natężenie ruchu to i to nie pomoże w rozladowaniu korków - patrz KOŁBIEL!!! tak koprki zawsze ;-)    
Mam lepszy pomysł: wsadzić kieliszka i jego kumpli do pierdla na 5 lat za fuszerkę w cenie 250 mln złotych!!!!  Na wiadukcie na Al. Warszawskiej są 3 zmiany świateł !!! Co to za afrykańskie rozwiązanie ??  Od zjazdu do "Bidy" od strony Kurowa nie ma żadnego połączenia ze "starą " Warszawską ! Nie ma żadnego wjazdu na wiadukt !!! A jest ich łącznie 5 czy 6!!! Dlaczego qurwa nie można zjechać na żaden wiadukt ! Nawet nie można wjechać na wiadukt na Al. Warszawskiej !!  Minimalnie inteligentni ludzie zaprojektowaliby ślimaka i wjazd na Al. Warszawską , a nie 3 zmiany świateł na nowym wiadukcie powodujące korki !!! Dzisiaj Kieliszek rozważa regulację sygnalizacji świetlnej ! Srać się chce  na tych dyletantów i amatorów. Polska w budowie- na wieki.
 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ja bym posadziła ciebie!!! rzecznicy prasowi o tym nie decydują!!! ludzie czy tak trudno wam to zrozumieć!!!    
ja bym obok kieliszka posadził jeszcze nalewjka zgddkia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na terenie Gminy Jastków powinno być połączenie starej DK 17/12 z ekspresówką (może nawet z obydwoma). Nikt z Pociechy a tym bardziej z Dębówki nie zawraca do Bogucina, aby koło "Bidy" wjechać na ekspresówkę i potem do Lublina.  I odwrotnie. Pewnie mniej pojazdów byłoby na Warszawskiej. :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bez przesady, to nie interwencja w budowlę a tylko zmiana organizacyjna
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto zawierał taki kontrakt na 5 lat ? czy jeszcze pracuje ? Niech upublicznią dane kto to taki  "mądry" zawiera takie kontrakty. Dlaczego go chroni prawo?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak znamy to, ty byś zawarł na rok z opcją przedłużenia i do tego jeszcze pewnie tak byś kontrakt skonstruował, że nic by nie trzeba było płacić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na terenie Gminy Jastków powinno być połączenie starej DK 17/12 z ekspresówką (może nawet z obydwoma). Nikt z Pociechy a tym bardziej z Dębówki nie zawraca do Bogucina, aby koło "Bidy" wjechać na ekspresówkę i potem do Lublina.  I odwrotnie. Pewnie mniej pojazdów byłoby na Warszawskiej. :)
źle oznakowany wjazd na wiadukt z 2-pasmówki. Zamiast: Sławinek, np Jastków, Przytoczno to jest: PRZYTOCZNO(??) i dopiero potem Sławinek ale nie wiadomo jak do Baraku, Dębówki. Ale jest PRZYTOCZNO! A i ten wjazd można przeoczyć i z powrotem zjechać na 2-pasmówkę do W-wy. Ten kto tam mieszka to wie, ale ten co nie mieszka tam to nie wie dokąd jedzie: do Przytoczna(?) a nie na Sławinek ? Brak oznakowania że w końcu można stamtąd przejechać pod wiaduktem do W-wy  -bardzo mylące.  :huh:  Jadąc z Jastkowa jeżdżąc wielokrotnie z powrotem wjeżdżałam na 2--pasmówkę do W-wy Przed mostem też jest źle oznakowane.  :blink: Podobnie kręcił się jakiś z obcą rejestracją i z powrotem pojechał do Warszawy   bo nie zauważył że musi przejechać przez most na Sławinku... :wub: ojej!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...