Tylko po co tam jechać do tej całej Warszawy?
|
|
Do 160? Niby dobrze ale porównując do Japonii gdzie testowany był pociąg 500km/h to wypadamy bardzo blado. Fakt kraj bogaty ale tam pieniądze idą na potrzeby ludzi i dla społeczności-bo im szczęśliwsi ludzie,tym lepsza gospodarka.
|
|
W takim czasie to spokojnie autem można dojechać.
|
|
Czy PKP PLK jak i dziennikarze zdecydują się wreszcie ile ten "nowy" dojazd do Warszawy ma zająć? Raz pada 90 minut, drugi raz 100, a po modernizacji dowiemy się, że tak naprawdę to 110 minut... A i obecny czas podróży między Lublinem, a Warszawą wynosi 2h 15min czyli w sumie 135 minut. Pan Muszyński jak zawsze świetnie doinformowany...
|
|
Do 160? Niby dobrze ale porównując do Japonii gdzie testowany był pociąg 500km/h to wypadamy bardzo blado. Fakt kraj bogaty ale tam pieniądze idą na potrzeby ludzi i dla społeczności-bo im szczęśliwsi ludzie,tym lepsza gospodarka.Europa wypada blado na tle Japonii, a Polska to nie wypada nawet wypominać w rankingach, bo internet socjalny dla najuboższych i dla wszystkich w Japonii to prędkość 1 Gb/s tak tak socjalny podstawowy dla mniej zamożnych, a u nas chwalą sie światłowodem do 600 Mb/s jako skok w przyszłość :-) Ja sam mam 10Mb/s Ha ha ha |
|
Kilka miliardów na prędkość 160 km/h? Idiotyzm. Poza tym remont ma trwać 4 lata. Kolej Nadwiślańską (bo tak się początkowo nazywała) zbudowano w 2 lata w XiX! I to przy użyciu koni i furmanek... BEZNADZIEJNY POMYSŁ!
|
|
Bajki
|
|
Ciekawe czy zelektryfikowana będzie trasa objazdowa z Lublina przez Łuków? (linia kolejowa nr 30)
|
|
W takim czasie to spokojnie autem można dojechać.Taaa..... ze średnią prędkością 113km/h. Już to widzę, szczególnie przy braku drogi S17 która obecnie kończy się za Kurowem. |
|
Kilka miliardów na prędkość 160 km/h? Idiotyzm. Poza tym remont ma trwać 4 lata. Kolej Nadwiślańską (bo tak się początkowo nazywała) zbudowano w 2 lata w XiX! I to przy użyciu koni i furmanek... BEZNADZIEJNY POMYSŁ! Kilka miliardów na prędkość 160 km/h? Idiotyzm. Poza tym remont ma trwać 4 lata. Kolej Nadwiślańską (bo tak się początkowo nazywała) zbudowano w 2 lata w XiX! I to przy użyciu koni i furmanek... BEZNADZIEJNY POMYSŁ!Ale zrzędzicie. Pomysł jest dobry tylko zastanawiam się jak z bezpieczeństwem na przejazdach kolejowych będzie. W chwili obecnej pociągi średnio suną 90-110km/h, a i tak dochodzi do wypadków na przejściach. |
|
Przez 4 lata nie będę mógł jeździć pociągiem do Lublina. Dla mnie super- beznadziejna inwestycja.
|
|
e, kolej zaczyna coś robić, bo już nic nie zostało,każdy kto mógł grabił dla siebie
|
|
W tym samym czasie s17 i przebudowa torow:-) :-) :-) :-) wspaniale cudownie:-) :-) :-) :-) 4h jakby nie patrzec przez twn okres, chyba ze jak zawsze zostaje przejazd przez miasto se... i biznesu Radom:-)
|
|
Ciekawe czy zelektryfikowana będzie trasa objazdowa z Lublina przez Łuków? (linia kolejowa nr 30) |
|
Nie bedzie elektryfikowana.W obecnej chwili trwa wycinka zadrzewienia w pasie kolejowym.
|
|
Super. Będzie można na codzień mieszkać w Lublinie i dojeżdżać do pracy w Wawie. Lubelaki przestaną uciekać do stolicy a miasto przestanie się wyludniać.Dzięki Ci Panie Prezydencie i Platformo Obywatelska!
|
|
90 min na 180km to jakies 120 na godz. Prawda? OK, musi sie na paru stacjach zatrzymac ALE..... Teraz jedzie ok 130min wiec roznica, nioroac pod uwage KOSZT, troche mala. Powinno jechac 180 na godz, Nie zatrzymywac sie w Naleczowie (Autobusy ze stacji Lublin prosto do kurortow), postoje zredukowac do 3 min i wtedy by mozna w 70 min dojechac. A to szybciej niz z Zoliborza do pracy na Ochote. A TO to juz cos :):):)
|
|
Znakomita wiadomość , ale jest pewien kłopot : linia nr 68 też powinna być w całości dwutorowa , żeby wykorzystać wszystkie możliwości , które z tą linią się wiążą .
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|