Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kolejna kampania promocyjna Lublina (wideo)

Utworzony przez Bil-bard, 30 kwietnia 2008 r. o 18:30 Powrót do artykułu
Zapytajcie przy okazji UM Lublin co zrobił z otrzymanym od jednego z mieszkańców naszego miasta projektem, o 100 razy większym zasięgu i 20 razy niższych kosztach? " Nie jest także pewne, w jaki sposób Lubelszczyzna będzie promowana. – Nie ma np. zgody co do tego, czy billboardy to dobry pomysł. Od wielu specjalistów słyszałem, że są nieskuteczne, bo giną w morzu innych – wyjaśnia Grabczuk"... ...Nie wie lewica co czyni prawica - wot i promocji Lublina i lubelszczyzny cała tajemnica!!! Ale tym razem, przy następnych wyborach a szczególnie po - pokażemy Wam co znaczy kupczyć publicznymi pieniędzmi!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jako niezależny mieszkaniec miasta i obywatel jestem oburzony że za moje pieniądze reklamuje się w stolicy prywatna agencja reklamowa kto do tego dopuścił?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oburzony napisał:
jako niezależny mieszkaniec miasta i obywatel jestem oburzony że za moje pieniądze reklamuje się w stolicy prywatna agencja reklamowa kto do tego dopuścił?
Jak to kto? Jednoosobową odpowiedzialność ponosi Prezydent - startuj w wyborach a póżniej poleć wystawić poprzednikowi fakturę VAT za reklamę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
RACJA! KTO POZWOLIŁ NA OFICJALNYCH MIEJSKICH BILBORDACH NA UMIESZCZENIE LOGO JAKIEJŚPRYWATNEJ FIRMY. KTO TO JEST MAIK ZEBY BYC PARTNEREM MIASTA? OBRZYDLIWA PRYWATA PANIE I PANOWIE! WSTYD. ILE ZA TEN TYTUŁ ZAPŁACILI? oSOBISCIE WOLAŁABYM ZEBY PARTNEREM MIASTA BYŁ DZIENNIK WSCHODNI. MOZE SIĘ DZIENNIK POSTAWI I NA NASTĘPNY MIESIĄC KUPI TEŻ SOBIE LOGO NA TYCH BLBORDACH?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jednego nie rozumiem, po co ci warszawiacy mają przyjeżdżać do Lublina???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kasandra napisał:
Jednego nie rozumiem, po co ci warszawiacy mają przyjeżdżać do Lublina???
Zamiast reklamowac Lublin w Warszawie powinni zamknac drogi wjazdowe do Lublina. Po co nasi maja sie oswajac ze swiatem zewnetrznym. W koncu ma to byc Planeta Lublin, nie zwiazana z otoczeniem. Tak bedzie najlepiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a jak już krytykujecie to porównajcie bilbordy lublina z tymi, które zrobiła np. Łódź http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lubli napisał:
a jak już krytykujecie to porównajcie bilbordy lublina z tymi, które zrobiła np. Łódź http://adblog.media2.pl/images/213/skocz-do-lodzi.jpg
Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki??? Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów??? Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"??? Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji??? Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało??? 350.000,00 za promowanie czegoś czego nie znajdziesz na mapach to dużo czy mało??? Lublinianie może wiedzą co widzą ale mieszkańcy Warszawy obraz może skojarzą ale z jakimś wirtualnym Tubtinem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe ile ta agencja reklamowa zapłaciła za tytuł partnera miasta. Ja bym wolała, żeby na oficjalnych billboardach widniał ktoś w stylu Dziennika Wschodniego. W sumie czemu redakcja Dziennika nie chciała być takim partnerem? Przecież to niezła promocja dla Dziennika, logo na kilkaset bilboardów. Może się zakręcicie wokół tego na następny miesiąc? Jeśli Admin z Dziennika to czyta - niech to przekaże do Naczelnego!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sta-szek napisał:
Ty, a czy ktoś tu krytykował efekty pracy wykonanej za ponad 60.000,00 w postaci bilbordowej grafiki??? Formę akcji, ilość wydanych pieniędzy, zasięg kampanii to i oweszem - ale zawartość bilbordów??? Kpisz, o drogę pytasz czy jesteś jednym z "akcjonariuszów"??? Znasz metodę mierzenia skuteczności tej formy reklamy i możliwość jej weryfikacji??? Ponad 350.000,00 za miesięczną akcję promocyjną której przekaz niknie po 1 s to dużo czy mało??? 350.000,00 za promowanie czegoś czego nie znajdziesz na mapach to dużo czy mało??? Lublinianie może wiedzą co widzą ale mieszkańcy Warszawy obraz może skojarzą ale z jakimś wirtualnym Tubtinem.
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lubli napisał:
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.
To ciekawe człowieczku, że znasz metody pomiaru outdoor'u. Jesteś jedynym człowiekiem w tym kraju z taką wiedzą. Możesz zarobić dzięki temu potężne pieniądze. Niesamowite śmieci ściąga ten internet.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lubli napisał:
Wyobraź sobie, że znam metody mierzenia skuteczności tej formy reklamy.Określenie skuteczności kampanii uzależnione jest od wielu czynników (zastosowany tzw. "mix" mediów itp.) Najczęściej okres ekspozycji zamyka się w 2 tygodniach lub 1 miesiącu. Nie uważam też,aby przekaz nikł po 1 s. Zresztą najlepiej krytykować, Ty pewnie zrobiłbyś to za połowę mniej kasy,albo za free.
Wiesz tzw. " kontakt wzrokowy" który jest miernikiem tego typu reklama to nic innego jak przebadanie wybranej losowo grupy osób i zadanie im pytania czy widzieli bilbord, co zobaczyli, czy im się podobał itp, itd. Jest to jedna z form reklam którą nie sposób zmierzyć racjonalnie bo jak chcesz zmierzyć i policzyć "kontakt wzrokowy" . Będź szczera/ry/ z samym sobą i powiedz czy widziłaś/łeś/ bilbordy na wjeździe do Lublijna, pod marketami i przy głównych ulicach a jeżeli widziałaś/łeś/ to czy pamietasz co tam było eksponowane? Nie krytykuję promocji-krytykuję sposób wydania 350.000,00 pln . Jeżeli pytasz czy bym zrobił to za free to powiem nie, bo są na to jak wyżej widać środki i to olbrzymie środki. Sam się nie specjalizuję w tego typu przedsięwzięciach ale szwagier za 100 razy skuteczniejszą bo wymierną w oglądalności i o nieporównywalnie większym zasięgu akcję zrobiły w 100 razy mniejszych kosztach. Może gdyby to były Twoje fizycznie własne pieniądze zrobiłbyś rachunek zysków i strat a tak...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...