Komunikacja publiczna jest tak droga, że często taniej jest jeździć samemu własnym samochodem. Miasto nie robi nic, żeby było inaczej. A jeśli robi, to nie poprzez ułatwienia, zachęcanie do korzystania z komunikacji publicznej, tylko utrudnienia dla samochodów. Beznadzieja. Bananowa republika.
|
|
"30-minutowy bilet za 2,80 zł (ulgowy za 1,40 zł) jest najpopularniejszym z tych, które wkładane są do lubelskich kasowników"
"Zarząd Transportu Miejskiego robi przegląd taryfy i tego, co się w niej sprawdziło, a co nie"
Jeśli jest najpopularniejszy to chyba jasne,że się sprawdza?
Oczywiste jest,że to będzie ukryta forma podwyżki i nie wciskajcie kitu,że jest inaczej!
|
|
Mi odpowiada bilet godzinny. Na 30ce czasem się nie wyrabiam przesiąść.
|
|
"30-minutowy bilet za 2,80 zł (ulgowy za 1,40 zł) jest najpopularniejszym z tych, które wkładane są do lubelskich kasowników" "Zarząd Transportu Miejskiego robi przegląd taryfy i tego, co się w niej sprawdziło, a co nie" Jeśli jest najpopularniejszy to chyba jasne,że się sprawdza? Oczywiste jest,że to będzie ukryta forma podwyżki i nie wciskajcie kitu,że jest inaczej!Fajną masz logikę myślenia. " jest najpopularniejszy to chyba jasne, że się sprawdza" . Sprawdza się bo nie ma innej alternatywy. A może 60 bardziej się sprawdzi? |
|
Glosowaliscie na Zuka i jego mega "inwestycje" - stadion, basen olimp., itd. to teraz na wszystkim beda podwyzki. Proste.
|
|
Komunikacja publiczna jest tak droga, że często taniej jest jeździć samemu własnym samochodem. Miasto nie robi nic, żeby było inaczej. A jeśli robi, to nie poprzez ułatwienia, zachęcanie do korzystania z komunikacji publicznej, tylko utrudnienia dla samochodów. Beznadzieja. Bananowa republika.Jeździłeś kiedyś autobusem i sprawdziłeś, czy po prostu pomnożyłeś sobie koszt biletu normalnego przez liczbę przejazdów i wysnułeś wniosek? Każdy, kto regularnie jeździ, korzysta z biletów okresowych. Normalny bilet pięciomiesięczny na wszystkie linie to koszt 340 zł, czyli 68 zł miesięcznie. Jeżdżąc moim biedasamochodem na gaz wydawałem 150 zł miesięcznie na samo paliwo. Gdyby dodać do tego opłaty za parkowanie, itp., to porównania w zasadzie nie ma. |
|
Najbardziej rozśmieszyli mnie ci "prawnicy" co zakazuja dopisania nowej kategorii do taryfy. Pewno zabrania tego dyrektywa Unii.
Przed wyborami nie można powiedziec wprost o podwyżkach, dlatego kręci sie i kombinuje.
|
|
Fajną masz logikę myślenia. " jest najpopularniejszy to chyba jasne, że się sprawdza" . Sprawdza się bo nie ma innej alternatywy. A może 60 bardziej się sprawdzi?Może... Ale czy będzie okazja to sprawdzić?Nie zostaną 30 minutowe tylko wprowadzi się 60 minutowe,droższe.Więc wyboru nadal nie będzie ale będzie drożej... |
|
Oczywiście. A złodzieje z rządu Tuska też nie podwyższyli np. VATu, tylko "przebudowali system stawek podatkowych". W ogóle to w tym kraju nie ma podwyżek, są tylko reformy i optymalizacje.
|
|
U was ta informacja chyba "tylko dzisiaj" a nie "tylko u nas" bo w Nowym Tygodniu już wczoraj było o tym.
|
|
Jadac we 4 osoby taksowka taniej wyjdzie
|
|
Miasto chce wykazać jak jest przyjazne osobom niepełnosprawnym, ale musi na to mieć środki. Najłatwiej zgromadzić je nakładając haracz na innych pasażerów poprzez likwidację najbardziej popularnych biletów 30-minutowych.
To tak mają wyglądać innowacje szumnie zapowiadane przez naszego prezydenta?
Jeśli tak to beze mnie.
|
|
GŁUPOTA TOTALNA LIKWIDOWAĆ NAJPOPULARNIEJSZE BILETY.
a ktoś pomyślał o tych co jadą tylko 2-3 przystanki? i tak nie wykorzystają całego biletu półgodzinnego ale żeby płacić za 2 przystanki ponad 3zł to jest chore!! nikt nie będzie kasował takiego biletu jednorazowego. Wiec taki albo w ogóle nie pojedzie już autobusem albo pojedzie na gapę albo weźmie samochód. I gdzie tu zachęta do jazdy autobusem? jasne, można jeździć ale tylko na długie trasy, co przecież jest raczej rzadkością, większość dojeżdża do centrum z osiedli a na to wystarczy zazwyczaj 20-25min........
więc uważam że LIKWIDACJA NAJPOPULARNIEJSZEGO BILETU TO TOTALNA GŁUPOTA.
jeśli ktoś widzi że potrzebne są godzinne bilety to można przecież dodać nie likwidując tego biletu półgodzinnego...
|
|
Fajną masz logikę myślenia. " jest najpopularniejszy to chyba jasne, że się sprawdza" . Sprawdza się bo nie ma innej alternatywy. A może 60 bardziej się sprawdzi?a co z chętnymi do podjechania jeden-dwa przystanki?? za dwa przystanki(góra 5min jazdy) trzeba będzie zapłacić ponad 3zł! i co? niby kupią sobie bilet godzinny żeby przejechać 2 przystanki do centrum? |
|
bardzo bardzo głupi pomysł - i to rodzaj szantażu wobec mieszańców miasta żeby kupili coś droższego mimo iż z tego nie korzystają Jeżeli miałoby być bilety 60 minutowe to tylko pod warunkiem że liczyłaby się ralny przejazd a neiwykorzystanąc część minut z biletu mozną by przenieść na następny przejazd następnego dnia ale to raczej małorealne. Wieć w takim przypadku jest to rodzaj kradzieży i oszustwa Ratusza wobec swoich mieszkańców ...
|
|
bardzo dobry pomysł
|
|
Panie Żuk -widzę,że popełniłem głupotę głosując na Pana...ale jak to mówią głupich nie sieją!a Panu życzę dalszych "genialnych" pomysłów!
|
|
beznadziejny pomysł - jeśli chcą wprowadzać nowy bilet niech wprowadzą ale bez zabierania alternatywy która jest sprawdzona i popularna! ja wybiorę samochód, a latem rower. nie będę kupować za przejazd 4 przystanków które jadę 11min biletu godzinnego!
Oj, Panie Żuku, coraz bardziej Pan zawodzi w tej kadencji. nie chcę żałować że wybierałam Pana ale sam mnie do tego zmusza :( to nie ta sama polityka sprzed i po wyborach
|
|
30min jest za krótki, stanowczo za krótki
|
|
30 min bilet się sprawdza owszem ale tylko dlatego, że nie ma żadnych innych opcji więc nie dziwi że to najpopularniejszy bilet :lol:
jakby w leclercu sprzedawali tylko jeden rodzaj chleba to też byłby najpopularniejszy :)
|
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|