Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kontrole busów na trasie Lublin - Warszawa: 51 mandatów

Utworzony przez pancio, 13 września 2010 r. o 20:51 Powrót do artykułu
komuś ewidentnie zależy by przejąć ten "biznes". dziwnym trafem za 1-2 lata wejdą w to miejsce inne firmy i nikt ich kontrolowac nie będzie. Żałosna ta Wolska (czyt. Polska Wschodnia)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
OOO to tym razem żaden z canbusa nie zasłabł i nie uciekł. Robimy postępy. Fakt że canbus trzyma poziom wyższy niżeli inni przewoźnicy blaszankami, ale przestałem nimi jeździć jak spotkałem na nocce kierowce od nich na parkingu strzeżonym jako cieć,a rano za kółkiem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Śmiechem żartem, ale faktycznie jeżdżą za szybko i kozaczą po naście godzin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bo na Lubelszczyźnie pracownicy mają zarobić nie więcej niż 1400zł miesięcznie nie ważne czy pracują po 8 czy 12 godzin na dobę, grunt by pracodawca zarabiał krocie- 6 kierowców pracowników z pensją 1400zł plus jeden szef pracodawca i średnia wyjdzie 3500zł na osobę! druga sprawa to pasożytnicza administracja która zdziera i zżera podatki, coraz więcej budżetówki coraz nowsze pomysły by opodatkować pracodawców aby tak dalej i będziemy mieli Grecję w Polsce!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak, ale dlaczego nie ukarano kierownictwa firmy, skoro to kierownictwo nieprawidłowo zatrudnia kierowców? To jest pytanie, a unas najlepiej kierowcę mandatem. Coś to dziwna kontrola, zdaje się że kontrolije nie tego co trzeba, jakby z dawnej Polski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czytając artykuł tylko czekałem aż padnie słowo Contbus. Komuś bardzo zależy żeby udupić to firmę bo nasyłane są na nie wszystkie możliwe kontrole. Skrócenie czasu przejazdu to tylko jedna z form dołożenia im. Tyle lat jeździli z takimi rozkładami, nawet gdy nie było obwodnicy Garwolina i stało się w korkach po kilkanaście minut. Czemu nagle teraz zaczęło to komuś przeszkadzać?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziś jechałem contbusem z warszawy do lublin powiem tak jak by wszystkie busy tak wyglądały i jeździły było by extra ale inne firmy nie potrafią raczej trzymać takiego standardu...i piszą donosik na contbusa bo rynek im zabieraja. zacznijcie kontrolować busy lublin- inna trasa... puławy np. trupy takie jeżdżą że wola o pomstę do nieba gorzej niż na PKS-ie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bo wreszcie ktoś postanowił ukrócić szaleństwa busiarzy na "17". Nie wiem czy to efekt skali (Contbusów jest na trasie najwięcej) czy też zachowanie kierowców, ale ile razy jadę "17" to muszę trafić na narwańca w białym busie. Można jechać szybko, sam nie jestem aniołem, ale wyprzedzanie na trzeciego czy na podwójnej ciągłej powinno być karane batami na goły tyłek. Tak jak spychanie jadącego normalnie, bo kierowca się przeliczył co do ilości samochodów jakie jest w stanie wyprzedzić i teraz desperacko szuka miejscówki w sznurze samochodów. RaPi może Ciebie to nie obchodzi, ale ja wolę nie dokładać do interesu w postaci zapomóg pośmiertnych czy rent inwalidzkich, bo szczęście kiedyś się kończy i wreszcie taki bus wyląduje na drzewie, a ja z podatków będę musiał opłacać ofiary bezmyślności szefów Contbusa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobrze, że ITD się wzjęła za taką kontrolę. Nie jestem z Lublina trochę po tych naszych drogach jeżdże i widzę co się dzieje. Nie tak dawno jak tydzień temu kierowca w/w firmy, na którą niby wszyscy piszą że się ITD uwzjęło zrobił przy mnie manewr, który u każdego kierowcy podniósł ciśnienie. Jechałem rano ok 9 w Lublinie od Nałęczowa i jak to zwykle bywa na skrzyżowaniu Nałęczowskiej i Alei Kraśnickich jest korek dla wjeżdżających na Kraśnickie i skręcających w lewo. Wszyscy cierpliwie stali i czekali od zajezdni MPK a w/w kierowca podjechał pasem do jazdy na wprost do samego końca do świateł. I w momencie gdy światło się zmieniło na zielone to szybko wskoczył na pierwsze miejsce na pas dla skręcających w lewo. I tym sposobem ominął czekanie jakiś 4 kolejek zmiany świateł. I to się ma nazywać kultura. Guzik mnie obchodzi że ma rozkład. Mógł wyjechać 20 minut wcześniej jak się śpieszył po pasażerów na dworzec, bo jechał pusty. Tłumaczenie, że nie pochodzi z Lublina i nie zna miasta też nie wchodzi. Powinni więcej takich kontroli robić. Ja za każdym razem robię zdjęcia jak widzę takie chamskie wykroczenia, przekażę je Policji lub ITD. Popieram te kontole, choć nie jeżdże tymi środkami transportu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nagonka na Contbusa cd... Busami tej firmy jeżdżę od kilku lat. Wysoki standard, wygodne dla klienta rezerwacje internetowe, kulturalni, w większości bezpiecznie jeżdżący kierowcy.Porównując wspomnianego przewoźnika z innymi na tej, czy innych trasach, to wręcz niebo a ziemia. Ale najwyraźniej ktoś w łapkę nie dostał i trzeba zlikwidować! Nie zdziwiłbym się, jeśli kontrole opisane w artykule dotyczyłyby tylko firmy Contbus. Już i tak doszło do takiej paranoi, że Contbusy nie mogą się Warszawie zatrzymywać na żadnym przystanku, nawet przy metrze, poza końcowym. Odpowiedzialni za takie pomysły powinni się w czoło kopnąć. P.S. Jakiś czas temu, 2-3 tyg. jechałem busem do Waw-y, w połowie trasy wyprzedził nas Bigbus czy coś takiego, więc do bajek o trzygodzinnych przejazdach innych firm podchodziłbym z dystansem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe, że nagonka na m. in. Contbusy dziwnym trafem zbiegła się z uruchomieniem (jak dobrze kojarzę we współpracy lubelsko - mazowieckiej) przewozów PKS Wschód?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No niestety śmigam codziennie lublin warszawa dość często busem i tylko i wyłącznie Contbusem... póki co jeszcze nigdy sie nie zawiodłem... a rozkład mają dobry duży tabor i spora ilość kierowców i co najważniejsze ogarniętych w temacie... jeszcze nie widziałem takiego przypadku aby ktoś w wawie trąbił na któregoś... pozatym wystarczy zapytać któregoś z nich jak trasa na wawe lub na lublin i zawsze uzyskuje sie odpowiedź a nie jazda z drewnianą anteną... niestety w żałosnym lublinie ci co nazywają siebie kierowcami nie potrafią jeździć i pojadą do jakiego kolwiek większego miasta typu warszawa poznań czy nawet na śląsk i już im niewygoda bo każdy bedzie na nich trąbił bo ruch blokują... Contbus wyrobił sobie renomę mają najlepszy rozkład bo kursują częściej niż nasze MPK nawet w wakacje... komuś to przeszkadza i kopie dołki pod firmą...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
@~Inżynier~ O ile do pamiętam z udziałem Contbusa nie wydarzył się żaden wypadek i oby tak trzymać Części słychać o zdezelowanych pekaesach co się na drogach rozpadają. Podobnie jest ze stanem technicznym busów obłupujących lokalne trasy np Lublin Opole Lubelskie. Czemu tutaj ITD nie robi takich częstych i drobiazgowych kontroli. Widocznie albo mamy w kraju tylu ryzykantów albo Ci kierowcy nie jeżdżą aż tak tragicznie skoro firma na brak klientów nie narzeka i nikt nikogo do niczego nie zmusza. Zawsze można pojechać PKP albo PKSem @~kloudi~ Mówisz że trochę jeździsz ale chyba mało się rozglądasz bo takie praktyki są również stosowane przez PKSy i MPKi i nie tylko w tym miejscu. Chociażby na Solidarności w Tysiąclecia czy Filaretów w Głęboką. Jeżeli autobus ma rozkład to nie może wyjechać 20 minut wcześnie ale Ciebie jak twierdzisz guzik to obchodzi. Wymagasz kultury od innych a może by tak zacząć od siebie. Ty jedziesz sam w aucie a ten w Busie, MPKu czy PKSie wiezie kilka lub kilkanaście osób, można by go tak wpuścić trochę wcześniej na pas do skrętu w lewo żeby ominął z lekka kolejkę i jednocześnie nie musia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te snopy z busów niech najpierw nauczą się jeździć a potem niech wożą ludzi. Połowa z nich nie zna podstawowych przepisów, nie zna się na oznaczeniach pasów, a co dopiero mówić o wożeniu ludzi. To wciąż cud że jeszcze nie doszło do jakiegoś poważniejszego wypadku z udziałem tych kamikadze. A ci z conbusa niech się nauczą że jak sie wyjeżdża z zajezdni trolejbusowej to się grzecznie staje w kolejce, a nie jedzie w lewo z pasa przeznaczonego do jazdy na wprost. Tępić idiotów w busach !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Busiarze zapierniczają 120km/h z ludźmi na pace... Często jeżdżę tą trasę. Jadę 100 - 110. Zawsze mnie busy wyprzedzają. W myślach gadam sobie do kierowcy busa - OK.... ale stary, ludzi wieziesz... sfolguj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szczególe wyróżnienie dla kierowcy z contbusa o wyglądzie potarganego chopina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A MOŻE KTOŚ BY SIĘ ZAINTERESOWAŁ BUSAMI LUBLIN-PUŁAWY WRESZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WCZORAJ WRACAŁAM Z WARIATEM NIE KIEROWCĄ!KIEDY OK GODZ. 16 BORDOWY BUS ZE STARSZYM PANEM :-) GRATULUJĘ APNU POMYSŁÓW :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niektórzy są ok. Np. dużo młodych chłopaków na trasie Lublin-Puławy i co zachowują się ok.Nie mówię że wszyscy :-(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przejazd BigBusem - to jest dopiero standard! Niewygodne busy,. opryskliwi kierowcy z fajka w ryju przez całą drogę! No ale studencki w jedna strone 15zł, a w dwie 26zł . Lublin to dno a nie miaasto
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spoko spoko pracowałem u Pana Stasia w Contbusie. I tak naprawdę nic mu nie zrobią ponieważ 99% kierowców zatrudnionych jest na działalności gospodarczej i nawet nie widnieją jako pracownicy tej firmy. Wiec w przypadku jakiegoś odpukać wypadku po d...ie dostanie właściciel jedno- osobowej firmy, a nie cudowny Pan Stasio. Ja sobie dałem spokój po paru kursach prawda jest, że rozkład mają napięty a mnie nauczyli ze ludzie to nie ziemniaki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...