Tak jest.Wszystko odgórnie uregulować.Powołać Urząd do Spraw Przewozów Pasażerskich z Lotniska Lublin-Świdnik.Wydzielić departament w Ministerstwie Transportu.Powołać dyrektora w randze wiceministra.Wydać licencje,zebrać opłaty,sprawdzic taksówki czy mają odpowiednie dywaniki.Sprawdzić kierowców czy myją zęby.
Wtedy w końcu będzie porządek!Bo porządek musi być a nie tak żeby sobie pasażer wybierał kto go będzie woził.Toż to pachnie na kilometr anarchią!
|
|
No i widzita taksiarze. Sami zgotowaliście sobie ten los. Dwie korporacje a reszta won. Jak będziesz miał trochę szczęścia to może po ciebie zadzwonią albo wystoisz coś w terminalu, ale akwizycja usług wewnątrz lotniska też jest zabroniona. Ciekawe na ile złupią tych zainteresowanych?
|
|
I bardzo dobrze! Przynajmniej nie będzie naciągaczy biorących 50 złotych za kilometr...
|
|
Będą naciągacze korporacyjni. Pełny legal.
|
|
Ale komuna w Lublinie. Ale mam alternatywną propozycję lewackiej reglamentacji ... może jakiś idiota ogłosi, że mogą wozić trzy korporacje? Albooo ... dlaczego inny idiota nie ogłosi, że jedna? Albo nie, niech wygra ten idiota który ogłosił, że dwie!
|
|
... za to będzie monopol 2 (dwóch) firm taksiarskich. Ceny może regulować TYLKO wolny rynek, a nie koncesje sałaciarskie. Oby żyło się lepiej ... prezesom, którzy wygrają przetarg. Wiocha i zadupie UE. |
|
z gory wiadomo ze jedna korporacja bedzie z lublina a druga z swidnika
|
|
Proponuję postawć na TAXI - te dwa OPLE stojące w garażu na lotnisku
(te dla Prezesów przeznaczone)
Zawsze mogą coś na siebie i lotnisko zarobić, a w dodatku Prezesów wozić będą.
|
|
po co tam taksówki jak samoloty lądują w Rzeszowie!?
WIOCHA,WIOCHA
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|