Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lubelskie Linie Autobusowa sprzedane. Jest doniesienie do prokuratury

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 1 sierpnia 2016 r. o 20:49 Powrót do artykułu
a ten rękas to gdzie dziennikarzem jest i dla kogo pracuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w lublinie nie moze byc rodzimych firm musza zarabiac na wschodziazach inni, dramat
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto tak sprzedaje ? Prezydent ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
konrad rękas – jeden z wiceprzewodniczących pro-kremlowskiej partii zmiana oraz działacz stowarzyszeń dziennikarskich i rolniczych związków zawodowych to z pewnością jedna z najbarwniejszych postaci na scenie skrajnie prawicowej w polsce. (... ) wiecej na stronie:  ***s://stopnacjonalizmowi.wordpress.com/2015/06/09/konrad-rekas-barwny-polityk-na-barwne-czasy/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Kto tak sprzedaje ? Prezydent ?
czytać umiesz? bo chyba są z tym kłopoty ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O znowu Konrad się pojawił. Ostatnio było o nim głośno jak skakał po obcych samochodach ale wtedy to był młody i.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
patrzeć obiektywnie :-) kierować się rozumem :-) itd. Za RęKAsa ręki nie dał :-D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rękas w radzie nadzorczej spółki? Info???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kowalczyk to człowiek Grabczuka który teraz jest szefem rady nadzorczej spółki dworce i zaraz komuś sprzeda korcik. Chwali się publicznie że marszałek go osobiście prosił by nadzorował tę spółkę .A w radzie nadzorczej są jeszcze kolega marszałka Makarewicz\były marszałek\ i kol grabczuka i burakowskiego Bajko\były prezydent Chełma\ .Prezesem zaś pan Grad . Kużwa czyściutki układ jak cholera
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tow. konrad widać zna się na wszystkim, oprócz w/w skakania po samochodach to jeszcze działacz z tow. macierkiem, olszewikiem i spółką a ponadto uważa się za specjaliste w każdej dziedzinie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
oooo... Urząd Marszałkowski w tle, jak miło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dodam jeszcze, że konrad już donosił do prokuratury !!!!! Wiecie na kogo ? na siebie, że wymusił na ówczesnym Zarządzie nagrodę dla p.grabczanowej co to miał jej sie spalić - wychodek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rękas dziennikarzem ? Od kiedy ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo Panie Rękas jeszcze za dworce niech się pan weżmie .Mafia z PO opanowała je
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziękuję Panu Konradowi w imieniu wielu mieszkańców Lubelszczyzny za odwagę w tropieniu afer.Szkoda że tym tropem nie podążają służby do tego powołane. Szpitale spółki majątek wynajm pomieszczeń przekręty w zatrudnianiu szczekanie pod stołem to tylko niektóre elementy składowe nadużyć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
P. Rękas? Jeszcze jeden pajac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba mieć odwagę aby wytykać władzy jej przekręty.Łatwo w du...ę włacić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale jakie tropienie afer? Że gość nie wie czym się różni dochód od przychodu? To jego problem z brakiem wiedzy, a nie żadna afera.  Fakty są takie, że LLA to wrzód na d*pie, który rok rocznie przynosił ogromne straty, które były następnie pokrywane z NASZYCH podatków. Jeżeli znalazła się firma chętna to przejąć i jeszcze za to dopłacić ponad milion, to należy ją całować po rękach. Skończy się w końcu dotowanie tego trupa, a straty będzie sobie pokrywał prywatny właściciel.  A kontrakt z ZTM? Pewnie całkowity zysk z niego wyniesie max kilkaset tysięcy (o ile w ogóle przy takich stawkach, które zostały zaproponowane) w okresie 6 lat trwania umowy i w podziale na wszystkich członków konsorcjum (obecnie to kapitałowo jeden podmiot). 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaraz, zaraz. Czy obecny stan LLA to jakaś konieczność dziejowa, do której po prostu musiało dojść mimo lat wysiłków ofiarnie pracujących polityków? Spółka miała powstać z majątkiem bądź kapitałem pozwalającym na pokrycie ew. straty na działalności operacyjnej - tymczasem wydzielono ją gołą i bosą. A chwilę później spółka matka, PKS-Wschód (obecne Lubelskie Dworce) sprzedała Dworzec Południowy i zostawszy niemal bez kosztów - żyła sobie następnie z lokaty bankowej. Dalej - może LLA nie miały intratnych połączeń, na których mogły zarabiać? Miały, m.in. trasę warszawską - i jeden z prezesów spółki z politycznego nadania ZREZYGNOWAŁ z nich. A może Linie nie miały sprzętu? Miały, świeżo wylizingowane busy. I co się z nimi stało? ODDANO JE konkurencyjnemu przewoźnikowi (i kandydatowi do takiej samej sprzedaży w przeszłości). A może nie korzystano z pomocy koordynatora rynku przewozowego, marszałka województwa? Hmm, ale przecież to Urząd Marszałkowski koordynował przewozy tak, by utrudnić, a nie ułatwić Liniom uzyskiwanie dochodów. Historia LLA to typowa - niestety - dla Polski opowieść o prywatyzacji przez doprowadzenie na skraj upadłości. I można dyskutować jak odróżnić przychód od dochodu - ale złodzieja od dobrego gospodarza odróżnić jest jeszcze łatwiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W praktyce jest jednak tak, że w państowych firmach każdy ma w d*pie zyski, rozwój i tym podobne. Liczy się polityka. W taki sposób przez lata działał PKS, którego celem funkcjonowania były raczej posady dla partyjnych działaczy określonej opcji, a nie żadne wożenie ludzi i generowanie zysków. Sprzedaż prywatnemu właścicielowi za pewne wiele w tym zakresie zmieni, bo prywatny właściciel działa dla zysku, a nie realizacji jakichś niejasnych celów politycznych. Firmie oraz załodze wyjdzie to więc za pewne na dobre. Nie widzę w związku z tym sensu snucia jakichś wyidealizowanych opowieści o tym jak powinno się zarządzać, jaki powinien być dobry gospodarz itd. Praktyka państowych firm (zaczynając od największych, a kończąc na samorządowych) nie pozostawia złudzeń jakie są cele ich funkcjonowania. Interes ekonomiczny załogi czy zyski, to sprawa drugo i trzeciorzędna. Im szybciej to dostrzeżemy tym lepiej, bo może w końcu skończy się knucie podejrzeń i spisków przy jakiejkolwiek (nawet bardzo małej i nieznaczącej jak LLA) prywatyzacji czegokolwiek. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...