Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
te 10 kafli to zaoszczędzi przez 10 lat czy więcej? a co z serwisowaniem i trwałością tych ogniw? za darmo? nie ma to jak zaoszczedzić 10 tyś wydająć na zaoszczedzenie tych 10 tysi 100 tysięcy ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stawiam orzechy przeciw kasztanom że oszczędnośc wyniesie około 1000 złotych maksymalnie  a zwrot inwestycji to około 50 lat. Cóż gdyby to były prywatne fundusze autorów to tego nigdy nie zrobią.Czy zainstalują  na dachu swego samochodu takie baterie PV  przecież jezdzi się w dzień na światłach?  Naiwnym każdą niedorzeczność można wciskać  tak o energii odnawialnej ,a może niech zbierają jeszcze metan w autobusie  i wydzielają z niego wodór , który beda kierować do ogniwa paliwowego  tam też dostaną energie elektryczną. Szczególnie efektywne bedzie gdy w stołowe bedzie grochówka  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaoszczędzi 10 tys rocznie. Czytaj ze zrozumieniem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech prezes Fulara zajmie się podstawową działalnością MPK, bo z tym coraz gorzej. Autobusów i trolejbusów MPK swoich ma coraz mniej, w coraz gorszym stanie, brudne i robią się coraz bardziej dziadowskie. Plakaty sprzed dwóch lata wiszą po szybach. Jak odpada listwa, zamiast przykleić - na nity. Stłukła się szyba od wiatrołapu - przykręcona poręcz, odkleja się wykładzina - na nity... Do tego dzierżawa dwóch autobusów przewoźnikowi prywatnemu który jeździ jako podwykonawca MPK, Teren pod zajezdnię na Czechowie kupiony, a mpk traci codziennie tysiące złotych na pustych dojazdach. Dobrze że jeszcze ta firma zatrudnia kierowców, a nie przez MKK, bo mechaników już prawie nie ma, a rano nie ma czym wyjechać...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szczerze mówiąc to nie bardzo wiem dlaczego MPK tak chwali się tymi niby oszczędnościami. Jeśli nie popełniłem błędu w obliczeniach to koszt inwestycji zwróci się po: 4,6 mln / 4 autobusy / 10 tys rocznie = 115 lat Biorąc pod uwagę kwotę poza dofinansowaniem: (4,6 mln -3,8 mln) / 4 autobusy / 10 tys rocznie = 20 lat Rozumiem, że projekty badawcze muszą wiele kosztować.Dlaczego jednak informuje się mieszkańców, że będą duże oszczędności?  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie wiem kto pozwala na takie rzeczy, jak były autobusy na CNG, które są rzeczywiście i tańsze i "zdrowsze" dla środowiska w eksploatacji, to sprzedali je i kupili kolejne kaszlaki, a teraz dokładają ogniwa bo będzie niby taniej, a po 2 latach wycofają sie z projektu bo okaże się jednak nieopłacalny i nikt wtedy o tym nie wspomni. W tym kraju już tak jest , zamiast wprowadzać to co sprawdzone na całym świecie wydaje się pieniądze na dziwne kosztowne pojekty. Lepiej było tak jak Olsztyn pójść w kierunku LNG, które daje 10% ale mniejsze zurzycie paliwa w stosunku do ON, przy  niższej cenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki jest koszt takich baterii,plus montaż,przegląd okresowy i dodatkowe oprzyrządowanie z tym związane oraz okres trwałości takich baterii.Po ilu latach to się zwróci,bo mówienie,że zaoszczędzi 10 tys.zł rocznie to przypomina mi się kabaret TEY i jedno uszkodzone koło ale inaczej to brzmi jak mówi się,że trzy koła są dobre.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o to chyba będą wkoncu podwyżki dla kierowców bo już ze 4 lata nie było, wszyscy rozgoryczeni coraz bardziej i odchodzą nawet ci z kilkuletnim stażem, a kierowców brak!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
o to chyba będą wkoncu podwyżki dla kierowców bo już ze 4 lata nie było, wszyscy rozgoryczeni coraz bardziej i odchodzą nawet ci z kilkuletnim stażem, a kierowców brak!
    Podwyżkę to może dostać co najwyżej wybitny specjalista ds. promocji od żałosnego programu busbonus - radny miejski na etacie w miejskiej spółce Michał Krawczyk. Kierowcy w MPK są zbędni i niech cieszą się ze są jeszcze zatrudnieni w MPK a nie w MKK na umowach śmieciowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kiedy CBA obejrzy  wyczyny "włodarzy" Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zwycięstwo techniki nad zdrowym rozsądkiem . . .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...