Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Gimnazja nr 1, 14 i 15 zmieniają się w podstawówki

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 26 listopada 2016 r. o 10:20 Powrót do artykułu
Ja chodziła do 15 i się cieszę ze tam będzie podstawówka A nie gimnazjum
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PO CO SZKOŁA I TAK SIE NIE UCZA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WIECEJ WOLNEGO NIZ NAUKI HIHI
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko ta 33 obecnie gimnazjum 14 to słaba szkoła - jak zachęcić rodziców, jak zmienić niekorzystną opinię która jest od wielu wielu lat ? Z odtworzeniem SP 15 będzie raczej mniejszy problem ale odtworzenie SP 33 (obecnie G14) będzie duży problem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciesze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W szkole nr 40 żaden Rodzic z obecnych klas trzecich nie wyraza zgody na przeniesienie. I co wtedy? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
DO PANA PREZESA JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO Czy wie Pan, że to co proponuje minister Zalewska w swojej tzw. reformie nie spowoduje zmiany JAKOŚCIOWEJ tylko ogromny CHAOS. Nie wiem czy wie Pan, że proponowana zmiana nie spowoduje powrotu do dobrze znanej Panu 8- klasowej szkoły podstawowej. Proszę łaskawie spojrzeć na proponowaną siatkę godzin. Na pewno szybko się Pan zorientuje jak są dyskryminowane w niej przedmioty przyrodnicze (fizyka, chemia, biologia). Gdyby Pan nie był ekspertem w tej dziedzinie to pozwolę sobie poać jeden przykład. Np. Fizyka: "stara" podstawówka - 7 godzin w cyklu. "nowa" po reformie 4 godziny w cyklu. Od V klasy KPINA!!!! Realnie to ponad 100 godzin mniej Czy dalej uważa Pan, że to co jest proponowane przniesie zmianę JAKOŚCI. z poważaniem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1. Liczne zwolnienia nauczycieli (nie koniecznie zostaną zwolnieni ci słabi) 2. Skompromitowanie samorządów 3. Obniżenie poziomu nauki (szczególnie w zakresie przedmiotów przyrodniczych) 4. Obsadzenie na stanowiskach kierowniczych BMW (biernych, miernych ale wiernych) 5. Chaos organizacyjny 8. Brak zmiany jakościowej 9. Zemsta na poprzednikach 10. Ideologizacja 11. Skrócenie o rok kształcenia ogólnego 12. Zbędne wydanie pieniędzy publicznych 13. Elitarność kształcenia wyższego i średniego RODZICE PO CO TO WAM? ZADBAJCIE O PRZYSZŁOŚĆ WASZYCH DZIECI. ZATRZYMAJCIE TO PSEUDO REFORMĘ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"1. Liczne zwolnienia nauczycieli (nie koniecznie zostaną zwolnieni ci słabi) 2. Skompromitowanie samorządów 3. Obniżenie poziomu nauki (szczególnie w zakresie przedmiotów przyrodniczych) 4. Obsadzenie na stanowiskach kierowniczych BMW (biernych, miernych ale wiernych) 5. Chaos organizacyjny 8. Brak zmiany jakościowej 9. Zemsta na poprzednikach 10. Ideologizacja 11. Skrócenie o rok kształcenia ogólnego 12. Zbędne wydanie pieniędzy publicznych 13. Elitarność kształcenia wyższego i średniego RODZICE PO CO TO WAM? ZADBAJCIE O PRZYSZŁOŚĆ WASZYCH DZIECI. ZATRZYMAJCIE TO PSEUDO REFORMĘ " - Gdzie punkt 6 i 7. Liczyć Cie nie nauczyli!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
masakra
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozumiem, że na początek dobra zmiana będzie taka, że nie po szóstej klasie dzieci zmienią środowisko i znane otoczenie, tylko już po klasie 3 albo 5. W trosce o dobro ucznia.... A gdzie sie rozpłynął pomysł, żeby w klasie 4 był ten sam wychowawca co w 1-3??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak dostaniemy do XIV gim jedną klasę to wszystko dzięki dobrej zmianie będę miała 8 godzin - żyć nie umierać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może coś bliżej o propozycji nowych obwodów? Rodzic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na wuj kolejne podstawówki w dzielnicach miasta, gdzie dzieci jest na lekarstwo? Nie zamiast reaktywacji podstawówek w tych miejscach budynki sprzedać albo przeznaczyć na inne cele, a pieniądze przeznaczyć na budowę (rozbudowę) podstawówek w miejscach gdzie jest dużo dzieci np. Felin, Ponikwoda, Gęsia, Berylowa, przydałyby się też nowe podstawówki w rejonie ulicy Nałkowskich czy na Szerokim, gdzie ludzie od lat czekają na szkołę. Po co odtwarzać podstawówki w starzejących się dzielnicach, gdzie na dodatek dzieci jest jak na lekarstwo?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
DO PANA PREZESA JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO Czy wie Pan, że to co proponuje minister Zalewska w swojej tzw. reformie nie spowoduje zmiany JAKOŚCIOWEJ tylko ogromny CHAOS. Nie wiem czy wie Pan, że proponowana zmiana nie spowoduje powrotu do dobrze znanej Panu 8- klasowej  szkoły podstawowej. Proszę łaskawie spojrzeć na proponowaną siatkę godzin. Na pewno szybko się Pan zorientuje jak są dyskryminowane w niej przedmioty przyrodnicze (fizyka,  chemia, biologia). Gdyby Pan nie był ekspertem w tej dziedzinie to pozwolę sobie poać jeden przykład. Np. Fizyka: "stara" podstawówka - 7 godzin w cyklu. "nowa" po reformie 4 godziny w cyklu. Od V klasy KPINA!!!! Realnie to ponad 100 godzin mniej Czy dalej uważa Pan, że to co jest proponowane przniesie zmianę JAKOŚCI. z poważaniem
Za to Historii, WOSu, Religii, Przysposobienia Obronnego będzie po kokardkę. :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proste pytanie: Kto ma realizować tzw. Reformę. Odpowiedz: nauczyciele i samorządy. Prawie 100% samorządów jest jej przeciwna. 60% nauczycieli jest PRZECIW i głośno to mówi, 30% nauczycieli jest PRZECIW i cicho siedzi w obawie o utratę pracy. 10% jest ZA. Jak to się ma do zapowiedzi obecnej władzy, że będzie słuchać obywateli? NAUCZYCIELE BĄDZCIE SOLIDARNI - szczególnie apeluję do tych z podstawówek i liceów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobra zmiana! Brawa dla TEGO rządu! Gimnazja to porażka! Powodzenia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gimnazja to porażka edukacyjna,wie o tym ten kto ma choć minimalny kontakt z ich wychowankami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież w obecnych gimnazjach były dawniej podstawówki więc nad czym tu się użalać?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i dobrze, że przywracają. W tamtych rejonach miasta mieszka sporo młodzieży z tzw. trudnych środowisk. Mniejsze szkoły i mniejsze obwody szkół stworzą możliwość łatwiejszego dotarcia do ucznia oraz umożliwią osiągnięcie lepszych efektów wychowawczo-edukacyjnych w stosunku do w/w uczniów. A oczywiście niezależnie od tego należy budować szkoły w innych częściach miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...