Bardzo fajnie, ale w takim razie niech zmieni charakter z linii ''szczytowej'' na ''całodzienną'' , z częstotliwością raz na 1 h, a nie tak bardzo rzadko jak obecnie
|
|
A jakie ma to znaczenie czy linia jest autobusowa czy trolejbusowa. Numer jest numerem i jedzie po trasie tego numeru. Według mnie bez sesnu była zmiana 9 na 159. Raczej te na 100 pownny mieć numery od 1 do 100. Dawniej miało to znaczenie gdyż elektryczny był tańszy. W latach 80-tych bulet na autobus kosztował 1,50 zł a na trolejbus i tramwaj 1,00 zł. Co ciekawe ulgowe tu i tu były po 0,50 zł. Bilety MPK ważne były w całym kraju.
|
|
czemu autobusy i trolejbusy sa brudne w większości w zimie ich się nie myje. Przyciski do otwierania drzwi od zewnątrz tez są brudne a wchodząc można klina wyrznąć ech i tak sie chwali
|
|
Super
|
|
A jakie ma to znaczenie czy linia jest autobusowa czy trolejbusowa. Numer jest numerem i jedzie po trasie tego numeru. Według mnie bez sesnu była zmiana 9 na 159. Raczej te na 100 pownny mieć numery od 1 do 100. Dawniej miało to znaczenie gdyż elektryczny był tańszy. W latach 80-tych bulet na autobus kosztował 1,50 zł a na trolejbus i tramwaj 1,00 zł. Co ciekawe ulgowe tu i tu były po 0,50 zł. Bilety MPK ważne były w całym kraju.Niubłagnie zmierzamy do URAWNIŁOWKI ''Orbanizm'' w drodze. |
|
ZA 4 ZŁ TO MAM LITR BENZYNY - KTO BĘDZIE MPK CHYBA TYLKO NIEDORZECZNIK ZTM
|
|
Tyle, że linia nr 19 jeździ bardzo rzadko. Między godz. 9.00 - a 13.00 w ogóle nie ma kursów, a poza tymi godzinami ledwo raz na godzinę. A w niedziele w ogóle nie jeździ.
|
|
Zmiany udowadniają że po ich wprowadzeniu linia straci swój sens.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|