Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Przedłużają trakcję trolejbusową. Wiadomo ile to będzie kosztować

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 16 lutego 2017 r. o 14:52 Powrót do artykułu
I to jest dobra wiadomość dla miasta :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trolejbusy powinny mieć jak najbardziej proste trasy, także w przypadku linii 151 jest to jak najbardziej słuszne, tym bardziej, że jeździ niebywale często, bo co 7-8 minut. Dlaczego trolejbusy 151,159,158,155,153 odniosły taką popularność? - ano właśnie dlatego, że nie robią zbędnych zakrętów, a ich trasy przebiegają przez centrum. Owszem linie 156 i 160 są też popularne, bo w okolicach Chodźki wsiada bardzo dużo ludzi. Natomiast linie 152,154 i 157 to naprawdę niewykorzystane linie. Linia 152 jadąc ul. Filaretów w kierunku Poręby dubluje się z 31 i 42, powinna pojechać prosto Nadbystrzycką i Jana Pawła i na Granitowej kończyć - połączenie z politechniką nie zostanie utracone, bo z filaretów jeździ linia 32. Jeśli chodzi o 154 to tutaj jest duże pokrycie trasy z linią 153, która jest atrakcyjna i mimo wszystko stanowi korzystniejszą opcję podróży. Linia 157 ogromnie pokrywa się ze 160, tylko że jej jedynymi pasażerami są ci którzy wsiadają przy Leclercu czy ZUS-ie i dopiero na Kunickiego jest większe zainteresowanie tą linią. 157 w kierunku Leclerca powinno pojechać przez Filaretów i Zana .161 ma bardzo fajną trasę, atrakcyjną i dosyć prostą i wszelkie wydłużanie tej linii może być niekorzystne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I tak wożą powietrze. To samo autobus. Marnotrawstwo trwa w najlepsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję, aby rozważyć także zawieszenie trakcji trolejbusowej na ul. Narutowicza, na ul. Filaretów na odcinku przy osiedlu Widok, na Krakowskim Przedmieściu, na 3 Maja i al. Tysiąclecia do Lwowskiej, po to aby mogły tam jeździć trolejbusy na liniach, na których teraz są autobusy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin powinien projektować nowe ulice z rezerwą pod TOROWISKA TRAMWAJOWE. Trolejbus to zawalidroga, przyszłością jest TRAMWAJ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
po co na osiedle widok? tam się nic już więcej nie zmieści, chyba że ma jedynie coś zajeżdżać, ale i tak z tym byłby problem
Proponuję, aby rozważyć także zawieszenie trakcji trolejbusowej na ul. Narutowicza, na ul. Filaretów na odcinku przy osiedlu Widok, na Krakowskim Przedmieściu, na 3 Maja i al. Tysiąclecia do Lwowskiej, po to aby mogły tam jeździć trolejbusy na liniach, na których teraz są autobusy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez metra to miast udusi się w spalinach. Ograniczyć transport indywidualny!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
osiedle widok - sama hołota, nie potrxzeba tam komunikajci
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...