Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin się promuje. Choć to niewiele daje

Utworzony przez Fistah, 6 kwietnia 2009 r. o 21:23 Powrót do artykułu
A jaki procent Polaków zna Dziennik Wschodni? Kampanie promocyjne to działanie długofalowe. Teza postawiona na początku artykułu brzmi naiwnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fistah napisał:
A jaki procent Polaków zna Dziennik Wschodni? Kampanie promocyjne to działanie długofalowe. Teza postawiona na początku artykułu brzmi naiwnie.
Rownie dobrze mozna zalozyc, ze pozycja zdobyta w rankingu tworzonym przez agncje PR to efekt wczesniejszych bilbordowych zlecen. Czy ocenisz to krotko czy dlugofalowo to dotychczas wydana nasza publiczna kasa poszła tam gdzie wskazuja wyniki badan.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
HEJ Mial tez byc dzien specjalny na okazji 440 rocznice unii lubelskiej. Zaplanowano dzien kuchni europy, pokazy kulinarne i degustacja wiec zabawa i multum ludzi na 3 dni. A co teraz? NIC, ZERO, bo miasto chcial organizowac a nie dostali funduszy, czyli myslec dla rozwoju tego miasta, to super, a placic nie chca... Szkoda, a wydaje mi sie ze fajne projekty takie zostaly poronione tylko po to ze kikom jajosow nie chcialo sie otworzyc portfel... A pozniej dziwic sie ze to miasto malo attrakcijny i miejscami zruinowany... Zal
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgadzam się z przedmówcą. Czasami mam wrażenie, że to my sami - lublinianie mamy największy wpływ na negatywne postrzeganie naszego miasta. Niezależnie, którą gazetę się weźmie do ręki, większość artykułów jest na nie. To prawda, że nie wszystko w Lublinie jest super. Jest wiele rzeczy do poprawy i być może minie wiele lat aż zmiany na lepsze będą na każdym kroku, ale ludzie, bezczynne siedzenie i narzekanie na wszystko nic nie da. Zacznijcie myśleć pozytywnie. Każda inicjatywa bez znaczenia w jakiej dziedzinie i kto jest jej organizatorem jest od początku zasypywana komentarzami typu: a komu to potrzebne, szkoda pieniędzy, nic z tego nie będzie, nie uda się, itp. Może i się nie uda, może nie od razu, ale może warto próbować i zmieniać swoje nastawienie, bo oprócz atrakcji turystycznych czy komercyjnych, możliwości rozwoju kariery, oferty kulturalnej ważne jest też pozytywne nastawienie do zmian, rozwijania się. Jak mamy się rozwijać i przyciągać inwestorów, turystów, studentów, pracowników i pracodawców skoro sami sobie robimy czarny pr ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czarny pr, biały pr, jakie to ma znaczenie? To, że w Lublinie zlikwidowany cały przemysł, nie sprowadzono nowych inwestycji (kto będzie inwestował w miasto w którym liczą tylko na cudotwórców z zewnątrz) uczelnie lubelskie to fabryki bezrobotnych i emigrantów... tu jakikolwiek pr jest bez znaczenia. Liczenie że uratuje nas historyczna spuścizna i postawienie na jakąś enigmatyczną kulturę jest wręcz śmieszne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TUBTIN - jak to logo moze w jakikolwiek sposób promować Lublin? Ktoś wziął ciężki pieniądz za ten projekt - tylko tak naprawdę to za co?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moim zdaniem w Lublinie za mało promuje się atrakcje turystyczne takie jak np. Teatr w Budowie (przecież to odpowiednik rzymskich ruin Coloseum), nasze drogi o nawierzchni położonej jeszcze chyba za starożytnych Rzymian, pewien poseł który mógłby być odpowiednikiem średniowiecznych błaznów, no i władze miejskie o skuteczności działania niewiele ustępującej Kazimierzowi Wielkiemu A z przemysłem chyba nie jest tak źle. Kto był na targach w Gali ten widział jak pięknie rozwija się nasz regionalny przemysł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
FAKTY SĄ TAKIE:MIASTO BEZ GOSPODARZA TO UPADEK I STAGNACJA!!!MIASTO BEZ SPRAWNYCH, ZANGAŻOWANYCH URZĘDNIKÓW TO BAŁAGAN DECYZJNY, OLEWACTWO W SPRAWACH MIEJSKICH, BRAK STARAŃ O POZYSKIWANIE ŚRODKÓW Z UNII EUROPEJSKIEJ, WALKI O INWETORÓW I MIEJSCA PRACY DLA SPECJALISTÓ WIELU BRANŻ, BRAK PERSPEKTYW ZNALEZIENIA PRACY DLA STUDENTÓW(W LUBLINIE JEST ICH 100 TYS.,NIE WIEM TYLKO CO ICH TU TRZYMA,SENTYMENT??)...TYLE W TEMACIE..JEŚLI POSTAWA WŁADZ NASZEGO MIASTA BĘDZIE TAKA JAKA JEST OBECNIE NADAL,TO BĘDZIEMY MIELI W RANKINGACH POZYCJĘ -1!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jasne nieudolne działania promocyjne... a nagrody za kampanie i prowadzone działania dostają bo ...? łapówki a może sypiają z właścicielami Briefu czy innych mediów branży marketingowej?? no to tylko pozazdrościć zdrowia i sił witalnych! Racją jest jeden z komentarzy tutaj: to właśnie Lublin: zakompleksiony, zdołowany, zawistny... nic nie pomoże promocja jeśli podejście ludzi się nie zmieni! Lublin to też ludzie spotykani na ulicach... o PR prowadzonym przez media nie wspomnę. Jakoś trzeba zarobić te 20 zł za wierszówkę ;]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w promoci chodzi o to by cos wypromować aleo to by prowadzily je firmy pr zaprzyjaznione z peewnym osobnikiem z biłgoraja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to ciekawe co poza starowka oglada sie w Gdansku,moze jeszcze port i ORP w 20 min a potem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...