zajezdnia już parę razy była sprzedana (to długa historia- raz z jeżdżącymi trolejbusami), czy pamiętacie jeden z pomysłów? usunąć trolejbusy z lublina, miały opozostać tylko autobusy, należy dokładnie sprawdzić, kto i za ile kupi teren, jakie ulgi dostanie i kto na tym ewentualnie zyska, obecna ekipa nareszcie dopięła celu !
|
|
I bardzo dobrze - centrum miasta to nie jest miejsce na zajezdnie dla autobusów
|
|
A może by ktoś z zarządu miasta wyjaśnił mieszkańcom co będą sprzedawać jak już wszystkie nieruchomości miasta zostaną zbyte ? Według mnie wtedy zaczną sprzedawać mieszkańców poprzez wzrost obciążeń nieruchomości które mieszkańcy zajmują i w ten sposób samoczynne eksmisje wystąpią w skali masowej, ocalą się tylko ci co przy żłobie będą uzyskiwać potężne zarobki. Dziś wymyślają opłaty śmieciowe, od wody opadowej itp: a w przyszłości co wymyślą któż to wie ? Jeśli masz jakiś pomysł na nowe podatki, obciążenia mieszkańców podziel się nimi a nóż zarząd miasta weźmie je pod rozwagę.
|
|
"Największa transakcją ma być sprzedaż zajezdni na Helenowie.
Przy al. Kraśnickiej w miejscu zajezdni trolejbusowej MPK najprawdopodobniej powstaną nowoczesne biurowce"
... niech ratusz się nie ośmiesza kolejny raz.
ŻADNE biurowce tam nie powstaną, bo w Lublinie nie ma żadnego biznesu i nikt nie zaryzykuje kupna działki za miliony, żeby schować tam wyimaginowane biura.
Żaden inwestor nie kupi tego terenu pod szklane domy.
Tylko deweloperka i działalność komercyjna (markety i galerie handlowe) przynoszą jako takie zyski w Lublinie.
I pewnie to docelowo się tam znajdzie.
|
|
Ciekaw jestem jakie będą koszty wyjazdu trolejbusów na trasy. Z Grygowej bliżej do Świdnika niż na trasy trolejbusów.
|
|
Problem w tym, że znalezienie klienta na takie nieruchomości jest trudnym tematem - sami próbowaliśmy przez 7 miesięcy sprzedać działkę inwestycyjną i nic z tego nie wyszło. Dopiero kontakty agencji, Jartomu, ruszyły temat i udało się grunt zbyć. Na nabywcę poczekają,..
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|