Ten projelt to głupota. Jak wiele rzeczy w tym mieście.
|
|
P. Kieliszek chyba nigdy rano albo ok. 15 nie jechal ta ulicą, po zmianach lepiej niech nie przechodzi po pasach bo większość kierowców na jego widok tylko przyspieszy...
|
|
... a co z tymi "pięknymi budami" spożywczo-warzywno-piekarniczymi na samym środku nowego skrzyżowania, po obu stronach?...
|
|
Ta buspasy - buahahahhaha, to zanim autobus dojedzie do tych busapasów i przejedzie te 300 metrów to będzie stał z godzinę na wąskim odcinku Narutowicza i zakorkowanej już na amen Lipowej, podobnie na Nadbystrzyckiej. Gratuluję głupoty.
|
|
Buspasy mogą być pod warunkiem że by były po obu stronach dwa pasy dla samochodów + po jednym dodatkowym dla autobusów. Wtedy OK, ale jak wiadomo poszerzyć nic się tam nie da, więc zaj**anie po jednym pasie i przerobienie ich na buspasy to jakiś szczyt debilizmu. Tam jest i tak ciasno pomimo 4 pasów,a co dopiero jak zostanie po jednym???
|
|
Czyli będą jeszcze większe korki. W trakcie remontu - to oczywiste, to przeżyjemy. Po remoncie - to juz debilizm...
|
|
JESTEM NA TAK
|
|
To chyba jakiś żart. Przecież tam na Narutowicza w godzinach szczytu stoją zapchane praktycznie 4 pasy. Jak teraz zabiorą jeszcze 2 na bus pasy, to tam będzie jakaś masakra,a z Piłsudskiego w lewo już w ogóle nie będzie się dało skręcić
|
|
Najpierw niech poszrerzą UL Nadbystrzycką i wyburza kilka budynków przy skrzyzowaniu, pózniej niech sie biorą za buspasy.
|
|
To chyba jakiś żart. Przecież tam na Narutowicza w godzinach szczytu stoją zapchane praktycznie 4 pasy. Jak teraz zabiorą jeszcze 2 na bus pasy, to tam będzie jakaś masakra,a z Piłsudskiego w lewo już w ogóle nie będzie się dało skręcićno to machnijmy po 100 pasów w obie strony, wtedy już napewno zmieszczą się wszystkie 500 000 samochodów jakie ma Lublin na stanie a jak nie to machnie się po 200 pasów, o i problem z głowy Lublin dla mieszkańców a nie dla kierowców! wsiądź raz drugi do MPK to nie będzie korków! |
|
no to machnijmy po 100 pasów w obie strony, wtedy już napewno zmieszczą się wszystkie 500 000 samochodów jakie ma Lublin na stanie a jak nie to machnie się po 200 pasów, o i problem z głowy Lublin dla mieszkańców a nie dla kierowców! wsiądź raz drugi do MPK to nie będzie korków!No tak, bo mieszkańcy przecież nie jeżdzą samochodami... A z resztą co ci do tego kto czym jeździ. Jak ktoś dojeżdża tylko z punktu A do punktu B to można się przejechać MPK, ale jak ktoś ma jeszcze do załatwienia milion róznych spraw w różnych częściach miasta, to nie koniecznie chce tracić pół dnia czekając na przystankach na kolejne autobusy. |
|
Super :) Zwłaszcza ta wysepka na pasach. Przydały by się jeszcze wiaty na przystankach.
|
|
Po co robić dodatkowy lewoskręt w Muzyczną. Wystarczy umożliwić skręt w lewo koło Victorii w z Narutowicza w Piłsudskiego. Dlaczego? Narutowicza się korkuje z tego powodu, że wszyscy muszą jechać na wprost. jeśli chodzi o buspasy w górę Narutowicza to nie będzie problemu gdy Muzyczna będzie przejezdna do PKP. Teraz ten pas słuzy do skrętu w prawo na Piłsudskiego i do jazdy na wprost w Narutowicza.
|
|
Problemem jest nie ten odcinek Narutowicza tylko ul. Nadbystrzycka, którą należy i można poszerzyć, przebudować skrzyżowanie z ul. Głęboką. A wyznaczanie jakiś buspasów to chory pomysł. Proponuję projektantowi tegoż wyjście w teren, obserwację w godzinach 7- 8 rano i 14-16 ruchu drogowego wtedy zrozumie co się zacznie dziać gdy ten chory projekt wejdzie w życie. Ja jako mieśzkanka Narutowicza nie mam wyboru w dojeździe do domu natomiast mieszkańcy innych dzielnic może by tak częściej korzystali z MPK i zostawiali, jak to jest na świecie praktykowane, na obrzerzach miasta.
|
|
Najpierw niech poszrerzą UL Nadbystrzycką i wyburza kilka budynków przy skrzyzowaniu, pózniej niech sie biorą za buspasy.Popieram w 100 %. |
|
Może w końcu rondo bez świateł zamiast świateł, na skrzyżowaniu Narutowicza z Głęboką...
|
|
No tak, bo mieszkańcy przecież nie jeżdzą samochodami... A z resztą co ci do tego kto czym jeździ. Jak ktoś dojeżdża tylko z punktu A do punktu B to można się przejechać MPK, ale jak ktoś ma jeszcze do załatwienia milion róznych spraw w różnych częściach miasta, to nie koniecznie chce tracić pół dnia czekając na przystankach na kolejne autobusy.Tiaaa to jeszcze parkingi dla takich jak ty zapewne - Caringtonie.... |
|
nawierzchnia na tym odcinku katastrofa - popieram koncepcję
|
|
Tak jest będzie BUS pas a głowę daję, że rowerzyści też upomną się o ścieżkę dla rowerów. W chwili obecnej są dwa pasy w każdą stronę. I teraz Bus pas będzie przy krawężniku. Kierowcy jadący w stronę Pl. Wolności będą mieli do dyspozycji jeden pas do jazdy w trzech kierunkach. Wystarczy ,że jeden kierowca będzie skręcał w lewo i przypuszczał jadących na wprost, korki , korki i jeszcze raz korki.Ten co to wymyślił powinien dostać Nobla za pomysł. Tylko jak zwykle wszystko wygląda ładnie na papierze . Już mamy w Lublinie zieloną falę, tylko kierowcy się czerwienią z nerwów. Remont jest potrzebny ale z głową.
|
|
buspas to miałby tam sens jakby od razu poszerzyć Nadbystrzycką do 4 pasów (do skrz. z T. Zana) i wtedy jeden pas w kierunku centrum przeznaczyć na buspas. Buspas jedynie na Narutowicza nic nie pomoże, bo przy takim zwężeniu autobusy może nie będą długo stały na Narutowicza ale za to długo postoją na Nadbystrzyckiej, i nie na wysokości Zana jak obecnie, ale już na Czubach.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|