Dla porównania - tez w ostatnim kursie tyle że w Marsylii kilka lat temu kierowca autobusu, który nie miał pasażerów sam zapytał przez radio bazę, czy może zmienić swój numer na taki, który umozliwi dowiezienie nas (kilka osó na miejsce. A mógł pójść spać...
|
|
konieczna jest likwidacja MPK
|
|
do aron: jest w tym trochę racji, tyle, że wtedy mielibyśmy w mieście stare zdezelowane autobusy wycofane z eksploatacji w innych miastach, bez zaplecza technicznego, naprawiane pod blokiem i kursujące tylko w szczycie i to na rentownych liniach, ale z kolei nie byłoby problemu opisywanego w artykule, po prostu nie było by nocnych kursów bo są nieopłacalne
|
|
Cała komunikacja miejska w Lublinie to dopiero farsa!... Publiczne MPK jeździ jak chce, rozkłady jazdy i informacje na temat kursów są dla przeciętnego mieszkańca w ogóle nieczytelne i niezrozumiałe, a sama infrastruktura (autobusy, trolejbusy, przystanki... to lepiej nie mówić...). Czy miasto nie może wziąć przykładu z rozwiązań komunikacyjnych innych miast polskich, w których komunikacja miejska działa w sposób bardziej przemyślany i bardziej niezawodny? Czy problem tkwi w braku pieniędzy czy też w mentalności urzeników MPK?...
|
|
Dzień po świętach jechałem 39 z 3-maja na Zana. Podjechał Neoplan (zdaje się 2234). 6 minut opóźniony. Czy to robiło wrażenie na kierowcy? A gdzie tam. Przez całą trasę autobus dosłownie toczył się 30-40 km na godzinę. Na Nadbystrzyckiej z góry zjeżdżał ciągle hamując. W końcu doturlał się do Zana pod ZUS z ponad 10 minutowym opóźnieniem. I to wszystko działo się w poświąteczny wtorek około południa kiedy były pustki na ulicach.
Nic dziwnego że ludzie nie jeżdżą autobusami.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|