Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tak wlasnie,jestem uczniem tej szkoly. Nasz szkola jest przykladna,dobra szkola. Ktos che nam zapsuc reputacje. Co za idiota mogl takie cos wymyslic i zrobic? Bez komentarza dalaszego...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marian nie pal głupa, wszyscy wiemy ze to ty napisales ten komentarz, zaden normalny uczen nie zachwalal by tak tej budy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bosman ma racje, wez sie Marian pieprznij w dekiel.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hah, co się z tą szkołą porobiło. Przyjeli dzieci internetu i takie efekty. Kiedyś tak nie było. Pozdro dla kadry. Do redakcji, Elsnera 5, a nie 3, domniemywam, że chodzi o ZS 5.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To ja zapewniam, że uczniem tej szkoły byłem (ukończyłem z końcem kwietnia)i jak najbardziej chwalę i każdemu polecam tą szkołę(konkretnie XXIV LO). Wy gdzie byście nie poszli to będzie płakać i narezkać - taka dziś mentalność młodych Polaków...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To ja zapewniam, że uczniem tej szkoły byłem (ukończyłem z końcem kwietnia)i jak najbardziej chwalę i każdemu polecam tą szkołę(konkretnie XXIV LO). Wy gdzie byście nie poszli to będzie płakać i narezkać - taka dziś mentalność młodych Polaków...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam za Marcinka, dzisiaj zapomnial lyknac tabletek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Elsner to dobra szkola z wyposażeniem i dobrymi nauczycielami , oczywiscie nie wszystkimi Ale to jest naprawde nie najlepsza wizytówka ;/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz