Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowa organizacja ruchu na al. Tysiąclecia. Drogowcy nie wyrobili się z przebudową

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 19 grudnia 2016 r. o 08:18 Powrót do artykułu
Tyle roboty że nir ma kiedy taczki załadować widać na zdjęciu....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale dziadostwo. Szkoda, że za kasę podatników. Żaden normalny zleceniodawca nie pozwoliłby na taką partaninę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nasze Miasto uwielbia wykonywać wszelkie prace budowlane, a zwłaszcza drogowe w listopadzie i grudniu, a potem zdziwieni że wszystko się rozlatuje. A ścieżki rowerowe po obu stronach potrzebne jak zającowi dzwonek. Nie ma ważniejszych rzeczy do zrobienia w Lublinie tylko ścieżki rowerowe, paranoja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto w takich warunkach wykonuje roboty deogowe. Tania inwestycja? Bedzie druga zapłata za poprawki i będzie o.k.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miejmy nadzieję że ten kontrowersyjny buspas zostanie zlikwidowany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobrze, że powstał buspas. Autobusy powinny mieć ugodnienia. To świetnie rozwiązanie propagujące by ludzie korzystali z komunikacji miejskiej. Ekologicznie. Samochody są używane w nadmiarze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no czyja to wina. wina żuka no może i tuska bo to jego człowiek, powiedzmy krótko! to wina tuska!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bardzo się cieszę z nowych dróg rowerowych i udogodnień dla komunikacji miejskiej, to dobry kierunek, na pewno będę korzystać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A to "miasto" nie ma na bieżąco inspektorów nadzoru?. Tylko jak jest "cisnienie" to głupie tłumaczenie ..."sprawdzać będziemy"... sprawdza to się na bieżąco. Tyle!.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bus pas, ścieżki dla tych samobójców na rowerach, zwężenia, spowolnienia! Tego jest najmniej, a dostają najlepsze udogodnienia. Co się dzieje?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak kierowcy się zmotywują to miasto będzie musiało ten buspas zlikwidować. Także ludzie działajmy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bus pas powinien byc, ale nie w ramach zabrania jednego pasa kierowcom. Przeciez tam będą masakryczne korki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie głosowaliście na cwaniaczka ze świdnika to teraz będziecie mieć jeszcze więcej buspasów i scieżek dla samobójców. Już niedlugo paraliż miasta bo zuczek sobie zażyczył też buspasy na Racławickich, Lipowej, Narutowicza i Bóg jeden wie gdzie sobie tego on zażyczy. Będa jeszcze większe korki a cwaniaczek znowu powiększy strefę parkowania i opłaty za mpk a wszystko po to, żeby jego kumple darmozjady z po mieli czym kieszonki napełnić. Sami parkuja za darmo i już sobie nowe samochody kupują.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego miasto tak chce skłócić kierowców , pieszych i cyklistów? Akurat tutaj jest miejsce zrobienie buspasa jako dodatkowego pasa postałego nie kosztem już istniejącego.... Autobusy i tak będą stać w korku przed rondem koło cerkwii!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się bierze gównianą firmę (czytaj najlepsza bo najtańsza) to są właśnie takie efekty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale przecież to norma. Przy każdej inwestycji miejskiej są takie jaja. Zarówno ze strony tego wykonawcy jak i ze strony miasta. Brak porządnego nadzoru nad inwestycjami ze strony miasta doprowadza do tego, że wykonawca robi co chce, a PRD Lubartów znane jest ze swojej nienagannej "jakości". Dwie warstwy masy pod ścieżki, pierwsza w rozsypce więc przy następnej inwestycji miasto stwierdzi, że wystarczy jedna skoro dwie też się rozpadają... Na Bohaterów Monte Cassino będzie to samo bo Mota wybierze za podwykonawce na bank PRD Lubartów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy PRD Lubartów ma tak mocne wtyki w ratuszu, że kolejna inwestycja przez nich nie została zakończona w terminie(do tego zrobione na odpierd**l) i nie zostają im naliczone kary ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ALE WSPANIAŁY PREZYDENT SIĘ WYROBIŁ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bezmyślność. Na całej odcinku dawnej trasy W-Z pomiedzy Sikorskiego, a Młynem Krauzego mamy co najmniej trzy pasy ruchu. Zawężanie przekroju w najbardziej newralgicznym miejscu na wysokości scisłego centrum (Stare Miasto, Zamek). Z przetargu i opisów przed przystapieniem do przebudowy wynikało raczej ze zostanie dobudowany pas dla autobusów po stronie targowiska. podobnie jak po stronie Placu Zamkowego od Lubartowskiej do wjazdu na Plac Zamkowy. Stworzenie sluzy dla wyjezdzajacych z tego dodatkowego pasa autobusów to dobre rozwiaznie. Jakość w takich warunkach realizacji? Kto pozwolił na wykonywanie robót w okresie zimowym? Słowo technologia wykonania prac budowlanych juz nie istnieje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"nie wyrobili się..." - redaktor za to wyrabia normę na standardowo niskim poziomie języka...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...