Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Skąd k--wa mają pieniądze a na dziury w jezdni nie total obłęd w głowach się popi--doliło całkiem!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw niech poprawią stan dróg.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast lepsze drogi zbudować - za nasze pieniądze będą nas ścigać... Rozwija się kraj !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gnoje!!! wydają nasze pieniądzę!!właśnie zapłaciłem kupe pieniedzy na pit zarabiam 1400 zł miesięcznie i jestem po studiach, by oni za moje ciężko zarobione pieniadze kupili samochody dla tych dupków!!! Przestępczość rośnie na maksa a oni kierowców ścigają!!! DOŚĆ TYCH BANDYTÓW Z PO!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A te 242 km/h to niby gdzie maja rozwinac?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marek1256 napisał:
Gnoje!!! wydają nasze pieniądzę!!właśnie zapłaciłem kupe pieniedzy na pit zarabiam 1400 zł miesięcznie i jestem po studiach, by oni za moje ciężko zarobione pieniadze kupili samochody dla tych dupków!!! Przestępczość rośnie na maksa a oni kierowców ścigają!!! DOŚĆ TYCH BANDYTÓW Z PO!!!
napisz w czym jesteś naprawdę lepszy od tych co też zarabiają 1400,-
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"By żyło się lepiej. Wszystkim". Rusy oszust.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Musieli komuchy dokupić kilkaset maszynek do robienia pieniędzy,bo inaczej cały budżet i plan vinseta POszedł by w pizdu !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz