[b]... i żeby kierowcy MPK odjeżdżali zgodnie z rozkładem z przystanku końcowego i nie opóźniali kurs po 2-3 minuty z niewiadomych przyczyn oraz , żeby nie utrudniali ruchu drogowego wlokąc się z przedkością 30km/h . Amen !!! [/b ]
|
|
Myślisz, że ten członek PO i zarazem prezes miejsckiej spółki musi płacić partyjną nawiązkę zgodnie z zasadami obsady spółek komunalnych, które w ostatnich dniach ujawnił były poseł PO Janusz Palikot?
|
|
A kiedy będą pasy autobusowe na dużą skalę w Lublinie?
Kiedy strefa płatnego parkowania zostanie powiększona?
|
|
A gdzie chcesz je zrobić? Na trawniku? |
|
Po zakończeniu remontu ul.3 Maja proponuję jedną z linii 31 lub 18 pozostawić przez Pl. Wolności i ul. Lubartowską - powstaną dodatkowe połączenia przesiadkowe !
A tak 18,31,26 na długich odcinkach dublują się !
|
|
Panie nowy prezesie MPK za 20tys.miesięcznie!Niech pan nie skupia się na dodatkowych usługach MPK,ale może będzie pan walczył z takimi pasożytami jak MKK/Miejska Korporacja Komunikacyjna/i z ZTM-em-/dziwny rak na organiźmie miasta,przytulisko pociotków,wujków i kolesiów za super kasę/Co jest ciekawe to to,że wszyscy łącznie z władzami naszego Lublina-niby centrum kultury?????udają że nie widzą problemu!A prozaiczne i banalne sprawy typu sprzedaży biletów w autobusach przerastają wszystkich-łącznie z naszymi wybrańcami Radnymi.Nikt też z tych super ważnych osób nawet nie bzdnął żeby zapewnić minimum bezpieczeństwa kontrolerom biletów.Przecież ci ludzie wykonują swoje obowiązki za co mają płacone głodowe i urągające ludzkiej godności wynagrodzenie.Czy te niby prozaiczne problemy przerastają nasze władze miasta które miało aspiracje ESK?Jeżeli tak,to jest wielka żenada-dalej brak słów.Wypada tylko życzyć dobrego samopoczucia.Powiedzieć mierocie że jest miernotą to się obrazi. AMEN
|
|
Ciekaw jestem jakie jest "stanowisko" Pana Falury w sprawie przegubowych trolejbusów (potrzebnych już teraz na 158 i 151)?
Poprzedni (ś.p.) prezes jak i "beton" (kadra kierownicza) z MPK był stanowczo przeciw.
Twierdzili uparcie, że "nie ma takiej potrzeby", tudzież, że "nie da się". Bowiem (według nich) hale naprawcze są za małe (do obsługi przegubowych trolejbusów) oraz, że jest za słabe zasilanie sieci.
Co nie do końca jest prawdą, bo zawsze można rozbudować podstacje zasilające.
Natomiast 18 metrowy (czyli przegubowy) trolejbus dało by się obsłużyć w obecnych halach.
Aha i jeszcze jedno, czy Pan Falura planuje (w przyszłości) zakup przegubowych autobusów?
Bo na dzień dzisiejszy mamy ich stanowczo za mało.
Zaś nowe Mercedesy, które zakupił ZTM zastąpią Neoplany (które pójdą na żyletki).
Zatem ilość taboru klasy MEGA nie ulegnie zmianie i nadal będzie niewystarczająca.
|
|
On z PO> Niczego dobrego nie zrobi.
|
|
w miejskich spółkach obsadza się z klucza partyjnego postawie każde pieniądze że nie chodzi o rozwój -dbałość - myślenie jak gospodarz wiec darujcie sobie uwagi na lepszą przyszłość lubelskiej komunikacji |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|