Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pijany kierowca jechał autobusem linii 13. Co zrobi ZTM?

Utworzony przez strażak, 15 lipca 2013 r. o 18:44 Powrót do artykułu
http://retrix.pl/PijanyKierowca.pl  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cyt. ,,Pijany kierowca jechał autobusem linii 13. Co zrobi ZTM?'' Też jestem kierowcą i czasem nawet pijanym, ale wtedy właśnie jeżdżę autobusem. Nie lepiej brzmiało by np. Pijany kierowca prowadził autobus linii 13. Co zrobi ZTM?   Ludzie, myślcie trochę w tych gazetach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech policja weźmie się w końcu za kierowców MPK notorycznie przejeżdżających skrzyżowania na czerwonym świetle! 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  Niech policja weźmie się w końcu za kierowców MPK notorycznie przejeżdżających skrzyżowania na czerwonym świetle!   
Muszę w końcu jakoś przejechać,gdyż ty i tobie podobni notorycznie blokują skrzyżowania wjeżdżając na nie bez możliwości zjazdu.No ale ty sam w swoim bmw jesteś ważniejszy!!!!!!!Przepraszam,że śmiałem odpowiedzieć Panu Właścicielowi markowego pojazdu. -_- :wub:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech policja weźmie się w końcu za kierowców MPK notorycznie przejeżdżających skrzyżowania na czerwonym świetle! 
CZŁOWIEKU !!!  wszelkie statystyki pokazują że wcześniej spotkasz pijanego policjanta jak kierowcę autobusu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A na zdjęciu na alkosensorze 0:00 . To jest rzucanie kalumni na kierowców autobusów!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz