Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

PKS Wschód jak worek bez dna. Przewoźnik chce 4 mln zł

Utworzony przez okonor, 7 września 2012 r. o 11:28 Powrót do artykułu
Dworce PKS w miastach i miasteczkach województwa lubelskiego leżą najczęściej w centrum miasta, w najlepszych lokalizacjach. W ich miejsce powinny powstawać wielkie centra handlowe, których częścią byłby dworzec autobusowy okrojony do minimum (plac manewrowy, kasy biletowe, informacja, poczekalnie, toalety; parking dla autobusów zlokalizować na obrzeżach miasta, gdzie tereny są tańsze). PKS wynajmując powierzchnie handlowe mógłby w ten sposób zarabiać by utrzymać nierentowne linie autobusowe. Kolejna rzecz to obniżenie cen na odcinkach gdzie jeżdżą busy. Podróż autobusem jest o wiele bardziej komfortowa niż ciasnym busem i pasażerowie na pewno wybieraliby PKS. I niech pospieszne nie zatrzymują się na pipidówach, bo np. pasażerom z Tomaszowa czy Białej Podlaskiej zależy na szybkiej podróży do Lublina bez zbędnych zatrzymywań się (busem jedzie się najczęściej bez przerwy).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to jest że prywatne firmy mogą zarobić na przewozie osób, wymienić flotę a nawet dać zarobić kierowcom godziwe pieniądze a tu ? ile jej nie dokapitalizują to i tak mało, jeszcze więcej by chcieli. Prywatyzacja albo likwidacje nieroby jedne a nie warunki stawiacie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Orzech do zgryzienia jest raczej twardy a nie trudny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za to co Sobczak z Królikowską zrobił z PKS Wschód do juz powinni siedzieć w wiezieniu. Amber Gold przy nich to pikuś, ONI okradli Państwo na conajmniej 20 ml zł. Publiczne pieniadze rozwalali bez dna, na zatrudnianie kolesi i firm które pieniądze wywalali, na odprawy pracowników tylko po to zeby zatrudnić nowych za wieksze pieniądze. Niech prokuratura sprawdzi czy zarzad nie powinien ogłosić upadłości zgodnie z KSH, nikt tego nie zrobił za wiedzą Sobczaka, W Bialej Podlaskiej za to oskarżyli prezesów, a Lublin to niby co ,inny jest?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie chce mi się iść do kolektury LOTTO, łatwiej i pewniej, będzie napisać pismo do SOBCZAKA o nastepne 4 bańki ZLODZIEJE i nic więcej. istna GOLGOTA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
can't understand napisał:
Jak to jest że prywatne firmy mogą zarobić na przewozie osób, wymienić flotę a nawet dać zarobić kierowcom godziwe pieniądze a tu ? ile jej nie dokapitalizują to i tak mało, jeszcze więcej by chcieli. Prywatyzacja albo likwidacje nieroby jedne a nie warunki stawiacie.
busiarze jeżdżą tylko tam gdzie mają zarobek, nie chcą jeździć do małych miejscowości a tym bardziej w niedzielę i święta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zespół Doradców Finansowo-Księgowych wynajęty przez Urząd Marszałkowski proponował rok temu: Albo dopłacać do pekaesów co roku po 42–45 mln zł, albo je połączyć. Drugie rozwiązanie miało przynieść nawet 10 mln zł nadwyżki. Władze nie wybrały żadnej koncepcji. Pan Sobczak nie słucha sie doradcy za którego wydał nasze kolejne pieniadze , jak sądzę NIEMAŁE . Robi Zupełnie co innego , dzieli na oddzielne nastepne spółki, co w wyniku jest następnym zlodziejstwem bo na rozdzielenie poszły następne publiczne pieniądze. (jedynym racjonalnym powodem sa nastepne rady nadzorcze i nastepni prezesi) JAK Żyć SOBCZAKU? W tym kraju ? Dobrze nigdy nie bedzie jak takie typy beda u wladzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytam po raz kolejny - kogo oprócz kierowcy wozi autobus do Radwczyka w południe, zazwyczaj w 50 miejscowym autobusie siedzi 1/słownie: jeden pasażer/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Adam napisał:
Pytam po raz kolejny - kogo oprócz kierowcy wozi autobus do Radwczyka w południe, zazwyczaj w 50 miejscowym autobusie siedzi 1/słownie: jeden pasażer/ [/quotea Pytam po raz kolejny - kogo oprócz kierowcy wozi autobus do Radwczyka w południe, zazwyczaj w 50 miejscowym autobusie siedzi 1/słownie: jeden pasażer/
Adam , daj spokój to jedna z bardziej dochodwych lini, to o jednego pasażera wiecej niż Zakopane i Krynica Bo Pan dyrektor terminów nie dopilnował, i zapomnial o przedłuzeniu zezwolen.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja też chce 4 mln. Kto mi da?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Urząd Marszałkowski ma trudny orzech do zgryzienia". Orzech w przysłowiu jest twardy do zgryzienia a nie "trudny". Co jak co ale od piszącego do gazety można wymagać podstaw znajomości języka polskiego...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak się nie zatrzymują na wszystkich przystankach relacji lublin lubartów gdzie ludzi jeździ sporo, a oni śmigają pustymi wielkimi autobusami, paranoja !!! nawet nowe niebieskie busy puste na trasie lublin łuków, pytałem się kierowcy czy sie zatrzyma w niemcach na górce, ale odmówił, rozumię że muszą mieć pozwolenie na zatrzymanie na przystanku, ale samorząd nie mógłby im jakiejś załatwić ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak się nie zatrzymują na wszystkich przystankach relacji lublin lubartów gdzie ludzi jeździ sporo, a oni śmigają pustymi wielkimi autobusami, paranoja !!! nawet nowe niebieskie busy puste na trasie lublin łuków, pytałem się kierowcy czy sie zatrzyma w niemcach na górce, ale odmówił, rozumię że muszą mieć pozwolenie na zatrzymanie na przystanku, ale samorząd nie mógłby im jakiejś załatwić ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Pan Sobczak dalej nie widzi, że zwalnianie pracownków nic nie daje. Zmniejszyli ilość pracowników z 700 do 500 i nic to nie dało. Zwolnili teraz kierowców dali im ponad 100 000 odprawy i zatrudniają na ich miejsce nowych. Źle mówię bo nie mają z czego tych odpraw wypłacić. NIedawno dyrektor Lublina wezwał policję żeby wyprowadziła zwolninego pracownika bo ten upominał się po 30 latach o odprawę. A może ktoś by się wziął za Zarząd, który bierze pieniądze za nic i krzyczy że zle wyniki PKS to wina pracowników bo chcą pieniędzy za pracę, a najbardziej ich dziwi ze do autobusów trzeba lać paliwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pks pracownik napisał:
Adam , daj spokój to jedna z bardziej dochodwych lini, to o jednego pasażera wiecej niż Zakopane i Krynica Bo Pan dyrektor terminów nie dopilnował, i zapomnial o przedłuzeniu zezwolen.
Ten akurat kurs jedzie po dzieci do gimnazjum, ktore potem rozwozi po wioskach, czyli jako gimbus, a płaci za to gmina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pozwalniać te nieroby z biur PKS-u, tu byłyby ogromne oszczędności! po kilka siedzi w pokoju i z nudów nie widzą co już robić... Pozostałość PRL-u.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Patrzcie jaka atrakcyjna oferta pracy: Oferta pracy: Stanowisko: kierowca autobusu 225LU Nr ref.: 225LU Pracodawca: PKS "WSCHÓD"S.A. Adres pracodawcy: ul. Hutnicza 1, 20-218 Lublin, kontakt z Panią Patrycją Woźniak tel. 512-032-447 Miejsce pracy: Lublin i okolice Ilość wolnych etatów: 1 Forma zatrudnienia: praca stała Wynagrodzenie: 750,00 zł brutto Wymagania: prawo jazdy kat. D, ważne świadectwo kwalifikacji dotyczące przewozu osób, doświadczenie mile widziane Informacje dodatkowe: praca na podstawie umowy o pracę na 1/2 etatu Tylko nie pozabijajcie się o tą ofertę ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NO ale fakt kolej w woj. lubelskim przewozi 2 razy mniej pasażerów niż PKS i dostaje 50 mln zł rocznie dotacji. Gdzie tu sens gdzie logika?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...