Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Kowalski już by siedział, ale doktorek się z tego wyliże. Prasa i ludzie niedługo zapomną, doktor dostanie zawiasy i po kłopocie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam nadzieję, że prawo jazdy zostało mu zatrzymane?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Doktorze proszę się nie martwić. Wszyscy pracownicy Kliniki Pana wspieraja. Życzymy szybkiego powrotu na dyzury:-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hahaha, niezły doktorek i jeszcze te teksty nie bój się jestem lekarzem :) od razu bym się uspokoił, masakra jak nie radzi sobie ze stresem to niech się zajmie hodowlą jedwabników tylko nie wiem za bardzo czy brunatnych czy bielików ale to doktorek sobie już sprawdzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Doktorze proszę się nie martwić. Wszyscy pracownicy Kliniki Pana wspieraja. Życzymy szybkiego powrotu na dyzury:-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszyscy pracownicy wspierają? Ludzie czyli co? wspieracie człowieka który tak się zachowuje? J.M czy ktoś kto się tak podpisał zdaje sobie sprawę że taki psychol mógł kogoś zabić.Cała klinika wspiera.Rozumiem że państwo doktorantów.Porażka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ja też mam problem nie mogę spać ,jestem chora i dlatego ku--a nie mogę wypić antystreowiaka.Jednak chyba walne .. samochodu ani furmanki nie mam . dobranoc
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
widzieliście to video z sejmu ? ; http://my.rs/s48 <--ale tam wczoraj były zameiszki :/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz