Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Pane Smaga o co Panu chodzi ???? Tak się głowę nad tymi głupotami .....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
We wrześniu poskracali linie autobusowe tłumacząc że to oszczędność i unikną pasażerowie podwyżki biletów, po czym po dwóch miesiącach zdecydowali o podwyżkach biletów, ot i cały ZTM. :-( Kłamczuszki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale żałosne wypociny, trudno żeby wszystkie zmiany wprowadzili godzinę po uchwaleniu podwyżek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smaga to typowy PISmak
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego nie przedłuży się linii 45 lub 10 do nowo otwartego Centrum Logistycznego na Metalurgicznej oraz kursów tam w soboty i niedzielę !!! Tam pracują na trzy zmiany także w weekendy !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
biedny Smaga myślał, że jak w czwartek o 16 lubelscy radni zgodzą się na podwyżkę to już o 16:01 ZTM wciśnie magiczny przycisk i od razu wypuści na trasę wszystkie nowe autobusy... Dzienniku Wschodni skąd bierzesz takich marnych gryzipiórków? to jest żenujące żeby wrzucać na główną stronę gnioty takie jak powyższy artykuł...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
biedny Smaga myślał, że jak w czwartek o 16 lubelscy radni zgodzą się na podwyżkę to już o 16:01 ZTM wciśnie magiczny przycisk i od razu wypuści na trasę wszystkie nowe autobusy... Dzienniku Wschodni skąd bierzesz takich marnych gryzipiórków? to jest żenujące żeby wrzucać na główną stronę gnioty takie jak powyższy artykuł...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że wśród komentujących są osoby nie rozumiejące terminu "planowanie" oraz teoretycznego celu dla jakiego powstał ZTM. Skoro owa instytucja zgłasza zapotrzebowanie na dodatkowe pieniądze to jej OBOWIĄZKIEM jest przygotowanie szczegółowego planu na co zostaną przeznaczone oraz harmonogramu wprowadzania zmian. I coś takiego jest informacją publiczną która powinna być dostępna jeszcze PRZED głosowaniem dla radnych, ale i dla zainteresowanych mieszkańców. To lawirowanie z terminami wprowadzenia zmian na liniach autobusowych (albo mówiąc wprost: unikanie konkretnych terminów) dowodzi, że w ZTM pracują jeszcze rozsądni ludzie, mający świadomość, że podwyżki cen biletów zniechęcą definitywnie część osób do korzystania z komunikacji miejskiej, a tym samym wpływy z biletów będą mniejsze niż się to zakłada w planach budżetowych. Dlatego spodziewam się, że w 2016 zostaną wprowadzone tylko te zmiany, które zabezpieczą miasto przed karą za nieużywanie trakcji zbudowanych z dofinansowania unijnego. A tak w ogóle to nie zdziwię się jeśli w okolicach września 2016 ceny biletów zostaną obniżone byleby tylko utrzymać jakoś istniejące wówczas połączenia i nie zwiększać w nieskończoność dofinansowania miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podwyżki na bilety będą ale na autobus i tak trzeba będzie pól godziny czekać na mrozie. A o nowych liniach można zapomnieć .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podwyżka nie jest na tyle drastyczna by zakładać że, "definitywnie zniechęci część osób do korzystania z komunikacji miejskiej". Tym bardziej, że za tą podwyżką pójdzie konkretna i wcale nie symboliczna zmiana - 34 dodatkowe pojazdy na drogach to sporo. Na tyle sporo, że może to właśnie nie zniechęcić a zachęcić część osób, które do tej pory z komunikacji miejskiej nie korzystały, do zamiany auta na autobus.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowa linia 157 pojedzie z os Poręba przez ul. Jana Pawła II, Diamentową, Krochmalną, pl. Dworcowy, Wolską, Fabryczną, al. Unii Lubelskiej, Lwowską i Andersa do Mełgiewskiej. Na pewno przez Diamentową??? Czyli zawróci za wiaduktem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ile to będzie walkowane. Rzygać się już chce. Gowno nie podwyżka, wódka i fajki są drogie a nie najtańszy wciąż Bilet miejski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
159 częściej-dla nie to najwazniejsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juz te 0,40 gr nikogo nie zbawi, a autobusy teraz wygladają o niebo lepiej, pamiętam czasy jak na schodach z 20 osób stało-taki był dojazd do pracy- a teraz kultura-czysto i miejsce zawsze się znajdzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JAKI WŁAŚCICIEL GAZETY - TAKI I JEGO PISMAK - KALINOWSKI/SMAGA SĄ SIEBIE WARCI!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ktoś ma nie równo pod sufitem 3.20 za bilet to się płaci w Krakowie,gdzie poziom życia jest nieco wyższy niż w tym "mieście inspiracji".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech się wezmą za autobus linii nr 20! bo jest to jedna wielka katastrofa! Dość autobusy jeżdżą jak chcą, to rano w kierunku Dębówka opóznienie waha się do 20min, ewentualnie wcale nie przyjezdża!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
9 na trolejbusie nr 159 to dopiero plaga ZTM chce wykończyć mieszkańców Lublina tam są opóźnienia do 30minut albo i więcej co za jełop to wymyśla
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
159 częściej-dla nie to najwazniejsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Częściej powiadasz?,to już tak jak jeździ w szczycie co 5 lub 7 minut nie wystarcza?bez przesadyzmu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Dominiku Smaga jak już sie podaje korekte trasy lini 154 od 1 lutego 2016.To poprosze podać dokładną korekte tej lini,a mianowicie taką że od 1 lutego 154 będzie jechać przez Fabryczną,Wolską i Piłsudskiego oraz w drugą strone tak samo,żeby wykorzystać w pełni powieszoną trakcje na Uni Lubelskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...