Przebiegnie z pewnością jasna długa prosta szeroka jak morze trasa ...... tylko ten znak zapytania hmm
|
|
O czym mowa . To są plany na za 20 lat 2037r a i to się może pozmieniać.
|
|
A co z sowinskiego. Przedluzenie do zana/nadbystrzycka chyba prosto zrobic. Plany sa,teren jest,tylko prace zaczac i odciazyc gleboka lub filaretow.
|
|
Perspektywy jak najbardziej potrzebne ale zróbmy to co już zaczyna śmierdzieć od długiego czasu. Mianowicie zacznijmuy węzeł: Głęboka, Filaretów, Sowińskiego, ta ostatnia przedłużona do ul.Zana/Nadbystrzycka. Gdy ten węzeł bedzie wykonany to już częściowo usprawni ruch a potem będzie o wiele tańsza budowa tunelu pod Al.Racławickimi, który będzie musiał być i tak kiedyś wykonany.
|
|
Zróbcie w końcu ul. Berylową od Jantarowej do Gęsiej !!!!
|
|
Jak to możliwe, że miasto może zamawiać dokumentację projektową na wybudowanie układu drogowego i nowego dworca na terenie, na którym plan zagospodarowanie przestrzennego jest dopiero w trakcie tworzenia?
Chodzi pewnie o to, żeby postawić mieszkańców przed faktem dokonanym, bo taki plan trzeba wyłożyć i konsultować go ze społeczeństwem. A tak w urzędzie będą twierdzić: "Nie możemy nic zmieniać w wyłożonej koncepcji planu, ponieważ w opracowaniu jest już projekt nowego układu drogowego".
Majstersztyk bezczelności :)
|
|
A co z budową szybkiego tramwaju. To chyba lepszy pomysł, a także zracjonalizowanie komunikacji i obniżenie cen biletów, by bardziej opłacało się zostawić samochód i jeździć komunikacją zbiorową. Po co poszerzać ulice. W Warszawie będzie się je zwężać i to znacznie - np. patrz: Aleje Jerozolimskie i Jana Pawła II. Już dawno udowodniono, że poszerzanie ulic prowadzi do jeszcze większych korków. A ta estakada na al. Solidarności, to porażka. Kto tak buduje, gdy sa obwodnice Lublina. Nic dziwnego, że cały ruch (przynajmniej osobowy i małego tonażu) idzie przez środek miasta. Budować trasę przelotową przez środek aglomeracji?!! Tylko pukać się w głowę.
|
|
Krańcowa która dalej wpada w Dywizjonu 303 jest drogą biegnącą tuż przy zabudowaniach i nie ma się czym chwalić że planiści chcą nadal promować pseudo obwodnicę. Powinno się szybko doprowadzić do wykonania drogi za cmentarzem na Majdanku do Wyzwolenia i Kunickiego i dalej do nowej obwodnicy. Krańcowa ma już dość hałasu i spalin!
|
|
Wydaje mi się iż koszt budowy byłby zbyt duży w stosunku do korzyści....pewnie ponad 100 mln....za to zrobić np. bezkolizyjne skrzyżowanie w miejscu standardowych korków
|
|
Planuje się nowy tunel pod torami? Lepiej niech wrócą do sprawy wykonania tunelu pod Alejami Racławickiej do Sowińskiego. Wjazd do Głębokiej też jest zakorkowany z Sowińskiego i o tym trzeba myśleć
|
|
"Planuje się nowy tunel pod torami? Lepiej niech wrócą do sprawy wykonania tunelu pod Alejami Racławickiej do Sowińskiego."O TO, TO, TO....................
|
|
Bez kolei metropolitalnej Lublin nie będzie odblokowany. Nie ma możliwości żeby każdy mieszkaniec pojechał do pracy, na zakupy czy pod dom swoim samochodem.
|
|
a niby gdzie te tory chce polozyc? lubelski pkp jest oddalony od centrum i to bezsens |
|
dobry pomysł
|
|
i bardzo dobrze ! Budować, budować !
|
|
A kiedy Pan Prezydent wypełni obietnice remontu starej ul.Nalkowskich-to wstyd aby w" mieście inspiracji" było takie klepisko zamiast ulicy.
|
|
Gdzie położyć tory?. Wykorzystać na razie istniejące. Mieszkańcy podlubelskich miejscowości powinni dojeżdzać do Lublina pociągiem i korzystać z komunikacji miejskiej na podstawie jednego taniego biletu.Tak jest na całym świecie.Ruch samochodowy w Lublinie zmniejszy się o 10-20 czy 30 procent i spowoduje udrożnienie miasta.A jak podróżowali mieszkańcy 30 lat temu kiedy samochodów było 10 krotnie mniej? Transportem publicznym.
|
|
Czy Krzysztof Żuk mówiąc cyt.: "W studiach planistycznych dostrzegliśmy taką możliwość, żeby wykonać taki tunel do przenoszenia ruchu. On wchodziłby w ul. Wojenną." - pomylił leki bądź powinien je już dawno zmienić. Idąc jego logiką to Miasto będzie niedługo jak drugie kretowisko usiane siecią podziemnych tuneli, a prezydent jak kilka dni temu o ul. Młyńskiej, powie że zarówno ruch jak i dojazd po Lublinie nieco się pogmatwał. Natomiast Lublin będzie zwał się już Kretogród bądź Tęsknota za Kambodżą. Ale są i plusy zniknie problem smogu wszystko pójdzie w piach.
|
|
a może połączyć ul. Sowińskiego ze skrzyżowaniem Zana/Nadbystrzycka !!! Teren wyznaczony i wykupiony przez m. Lublin
|
|
O, to znaczy że wybory się zbliżają
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|