Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Przebiegnie z pewnością jasna długa prosta szeroka jak morze trasa ...... tylko ten znak zapytania hmm
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O czym mowa . To są plany na za 20 lat 2037r a i to się może pozmieniać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z sowinskiego. Przedluzenie do zana/nadbystrzycka chyba prosto zrobic. Plany sa,teren jest,tylko prace zaczac i odciazyc gleboka lub filaretow.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Perspektywy jak najbardziej potrzebne ale zróbmy to co już zaczyna śmierdzieć od długiego czasu. Mianowicie zacznijmuy węzeł: Głęboka, Filaretów, Sowińskiego, ta ostatnia przedłużona do ul.Zana/Nadbystrzycka. Gdy ten węzeł bedzie wykonany to już częściowo usprawni ruch a potem będzie o wiele tańsza budowa tunelu pod Al.Racławickimi, który będzie musiał być i tak kiedyś wykonany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zróbcie w końcu ul. Berylową od Jantarowej do Gęsiej !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak to możliwe, że miasto może zamawiać dokumentację projektową na wybudowanie układu drogowego i nowego dworca na terenie, na którym plan zagospodarowanie przestrzennego jest dopiero w trakcie tworzenia? Chodzi pewnie o to, żeby postawić mieszkańców przed faktem dokonanym, bo taki plan trzeba wyłożyć i konsultować go ze społeczeństwem. A tak w urzędzie będą twierdzić: "Nie możemy nic zmieniać w wyłożonej koncepcji planu, ponieważ w opracowaniu jest już projekt nowego układu drogowego". Majstersztyk bezczelności :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z budową szybkiego tramwaju. To chyba lepszy pomysł, a także zracjonalizowanie komunikacji i obniżenie cen biletów, by bardziej opłacało się zostawić samochód i jeździć komunikacją zbiorową. Po co poszerzać ulice. W Warszawie będzie się je zwężać i to znacznie - np. patrz: Aleje Jerozolimskie i Jana Pawła II. Już dawno udowodniono, że poszerzanie ulic prowadzi do jeszcze większych korków. A ta estakada na al. Solidarności, to porażka. Kto tak buduje, gdy sa obwodnice Lublina. Nic dziwnego, że cały ruch (przynajmniej osobowy i małego tonażu) idzie przez środek miasta. Budować trasę przelotową przez środek aglomeracji?!! Tylko pukać się w głowę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Krańcowa która dalej wpada w Dywizjonu 303 jest drogą biegnącą tuż przy zabudowaniach i nie ma się czym chwalić że planiści chcą nadal promować pseudo obwodnicę. Powinno się szybko doprowadzić do wykonania drogi za cmentarzem na Majdanku do Wyzwolenia i Kunickiego i dalej do nowej obwodnicy. Krańcowa ma już dość hałasu i spalin!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wydaje mi się iż koszt budowy byłby zbyt duży w stosunku do korzyści....pewnie ponad 100 mln....za to zrobić np. bezkolizyjne skrzyżowanie w miejscu standardowych korków
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Planuje się nowy tunel pod torami? Lepiej niech wrócą do sprawy wykonania tunelu pod Alejami Racławickiej do Sowińskiego. Wjazd do Głębokiej też jest zakorkowany z Sowińskiego i o tym trzeba myśleć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Planuje się nowy tunel pod torami? Lepiej niech wrócą do sprawy wykonania tunelu pod Alejami Racławickiej do Sowińskiego."O TO, TO, TO....................
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez kolei metropolitalnej Lublin nie będzie odblokowany. Nie ma możliwości żeby każdy mieszkaniec pojechał do pracy, na zakupy czy pod dom swoim samochodem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Bez kolei metropolitalnej Lublin nie będzie odblokowany. Nie ma możliwości żeby każdy mieszkaniec pojechał do pracy, na zakupy czy  pod  dom swoim samochodem.
a niby gdzie te tory chce polozyc? lubelski pkp jest oddalony od centrum i to bezsens
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobry pomysł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i bardzo dobrze ! Budować, budować !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy Pan Prezydent wypełni obietnice remontu starej ul.Nalkowskich-to wstyd aby w" mieście inspiracji" było takie klepisko zamiast ulicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdzie położyć tory?. Wykorzystać na razie istniejące. Mieszkańcy podlubelskich miejscowości powinni dojeżdzać do Lublina pociągiem i korzystać z komunikacji miejskiej na podstawie jednego taniego biletu.Tak jest na całym świecie.Ruch samochodowy w Lublinie zmniejszy się o 10-20 czy 30 procent i spowoduje udrożnienie miasta.A jak podróżowali mieszkańcy 30 lat temu kiedy samochodów było 10 krotnie mniej? Transportem publicznym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy Krzysztof Żuk mówiąc cyt.: "W studiach planistycznych dostrzegliśmy taką możliwość, żeby wykonać taki tunel do przenoszenia ruchu. On wchodziłby w ul. Wojenną." - pomylił leki bądź powinien je już dawno zmienić. Idąc jego logiką to Miasto będzie niedługo jak drugie kretowisko usiane siecią podziemnych tuneli, a prezydent jak kilka dni temu o ul. Młyńskiej, powie że zarówno ruch jak i dojazd po Lublinie nieco się pogmatwał. Natomiast Lublin będzie zwał się już Kretogród bądź Tęsknota za Kambodżą. Ale są i plusy zniknie problem smogu wszystko pójdzie w piach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a może połączyć ul. Sowińskiego ze skrzyżowaniem Zana/Nadbystrzycka !!! Teren wyznaczony i wykupiony przez m. Lublin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O, to znaczy że wybory się zbliżają
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...